Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
anons
Příspěvek
od anons » 28. 08. 2003 21:26
Jaké méte zkušenosti s 316i kombi rv.1989 v automatu a jaká je reálná cena na prodej
-
Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fido » 29. 08. 2003 12:00
No zkušenost přímá žádná (málo válců

), ale 1,6 v automatu asi moc nepojede. Záleží, na co a pro koho to auto chceš, pro manželku či milenku by to stačit mohlo.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
-
mizuh
- Příspěvky: 624
- Registrován: 03. 06. 2003 10:07
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od mizuh » 29. 08. 2003 14:23
V květnu jsem kupoval 316i touringa. Když jsem objížděl inzeráty tak se cena pohybovala kolem 65tis. až 69tis. za plasťáka v manuálu. Až Boskovicích jsem se byl podívat i na jednoho chromaka v automatu r.v.89 a ten člověk za něj chtěl 65tis. Měl sice moc pěknej lak, ale to bylo tak všechno.
-
Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fido » 29. 08. 2003 14:27
Kombajni jsou jenom plasťáci, pokud to byl chromák tak to byl bastl.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
-
mizuh
- Příspěvky: 624
- Registrován: 03. 06. 2003 10:07
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od mizuh » 29. 08. 2003 14:45
Fido píše:Kombajni jsou jenom plasťáci, pokud to byl chromák tak to byl bastl.

a od kterýho roku se dělala e30 jako kombajn?
-
Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fido » 01. 09. 2003 08:13
Řekl bych 88 nebo konec 87.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 01. 09. 2003 11:32
Podle čeho to byl chromák? Leda, že by měl ty americký nárazníky.
Dělaly se vůbec americký kombajny?? To by mě docela zajimalo.
BMW The Ultimate Driving Machine
-
mizuh
- Příspěvky: 624
- Registrován: 03. 06. 2003 10:07
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od mizuh » 01. 09. 2003 12:59
DAN píše:Podle čeho to byl chromák? Leda, že by měl ty americký nárazníky.
Omlouvám se za desinformaci, ale myslel jsem, že chromák se pozná hlavně podle nárazníků (plast,chrom). Ten co jsemo něm mluvil měl nárazníky chromový. Jak se teda liší chromák od plasťáka

-
Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fido » 01. 09. 2003 13:40
No právě, že hlavně těma nárazníkama
Ale jak jsem psal, chromák kombajn neexistuje, teda originál, pokud jsi to přesto viděl, je to bastl.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 01. 09. 2003 14:17
Zeptejme se proč by někdo dával na plasťáka nárazníky z chromsona?
Třeba se mu líbily víc jak plastový.
Ale spíš je to po bouračce, sám píšeš pěkný lak. Málokdo dává auto do laku před prodejem. Kvůli lepší prodejnosti? To spíš aby něco schoval.
Jinak plasťák má jiný zadní lampy, ve předu by měl teoreticky mít "čočky", jiný mlhovky. A hlavně plastový nárazníky-podle toho se mu klukovi slangově říká plasťák.
BMW The Ultimate Driving Machine
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 03. 09. 2003 13:55
Ještě jedna věc : chromák má chrom. všechny lišty okolo oken, nevim přesně ale platák má i snad lepší motor.