Servo E30 & E36

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Servo E30 & E36

Příspěvek od pkot » 11. 07. 2005 19:12

Chtel bych si namontovat, do me E30(bez serva) s motorem M40, servo .
Cetl jsem tady clanek o servu z e36tky .
Myslite ze ma smysl se stim "bastlit" ?
Co se tyka vybehanosti serva , tak si myslim ze to je o kuse jak u E30, tak u E36 . A ucinost serva, neni to taky stejny a pokud ne, tak nema na ucinost vliv servo pumpa (která zůstává z E30 a nedává se tam z E36) ?
Jaky na to mate nazor ?
Diky

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 12. 07. 2005 21:46

Nidko nema zadny nazor ?

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 12. 07. 2005 22:38

ma, jde to, ted presne nevim kdo to tady popisoval vyhodo je ostrejsi rizeni
:D
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 12. 07. 2005 23:18

biker píše:ma, jde to, ted presne nevim kdo to tady popisoval vyhodo je ostrejsi rizeni
:D
No čoveče ten kluk si přečetl dokonce podrobnej popis jak to tam namontovat jak sám napsal čili jeho rozdíl stopro zná :wink:
Já jsem sice E30 s timdle servem neřídil takže nevim ale když už se nikdo nevyjadřuje tak (asi to tam moc lidi ani nervalo) pokud bych v autě origo servo bez závad měl já bych se s tim nepáral ,
pokud bych v autě servo neměl a chtěl bych ho tam dát a bylo by po ruce to z E36 tak klidně :)
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 13. 07. 2005 07:42

adam320 píše:
biker píše:ma, jde to, ted presne nevim kdo to tady popisoval vyhodo je ostrejsi rizeni
:D
No čoveče ten kluk si přečetl dokonce podrobnej popis jak to tam namontovat jak sám napsal čili jeho rozdíl stopro zná :wink:
Já jsem sice E30 s timdle servem neřídil takže nevim ale když už se nikdo nevyjadřuje tak (asi to tam moc lidi ani nervalo) pokud bych v autě origo servo bez závad měl já bych se s tim nepáral ,
pokud bych v autě servo neměl a chtěl bych ho tam dát a bylo by po ruce to z E36 tak klidně :)[/quote


No prave ja nemam zadne , tak tam hodim z te E36 .
Asi to zas takova predelavka nebude , cetl jsem ten popisek a docela vpoho .

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 13. 07. 2005 11:32

proc citujete muj prispevek nejak nechapu :shock: ?
podle me servo neni vubec prijemny ale zase na parking jo no
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 13. 07. 2005 23:25

pokud budes davat z E36 zjisti jak to je nekdo rikal ze je rozdil mezi rizenim u E30 mezi R6 a R4 ták nevim ale je fakt ze kdyz sem mel 325i bez tak sem dal klasiku z 318i taky bez a slo to tam ok..tak nevim..to nebylo servo ale klasika...

E36 ku sem mel a pride mi to rizenui malicko rychlejsi...

ale zase na E30 bude asi levnejsi jak na E36 to se vsadim....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 13. 07. 2005 23:48

Flery píše:nekdo rikal ze je rozdil mezi rizenim u E30 mezi R6 a R4
podle etk je rizeni stejny ale pumpa jina
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

,,N''

e36 servo

Příspěvek od ,,N'' » 14. 07. 2005 11:16

No pokud tak vam moho řísct jak jsem ho dal do e30 2,5L prostě jsem to starý povolil,vyndal,vzal jsem z e36 sundal z něj tu chladící trubkua odbrousil ty dva závity co na nich byla přidělaná.V nápravnoci jsou dirky dve dal jsem to na ty co jsou dál od nápravnice takže řízení je tesně vedle vany ale přece.Tyhle dirky jsem musel protáhnout jsou trochu blíž u sebe než je rozteč na řízení.potom jsem našrouboval řídicí tyče,udělal geometrii a naohejbal jsem trubičky.....čerpadlo zustalo puvodni.sedlo ti i pekne na volantovou tyč.Je pravdu že tohle jsem dělal rovnou při výmněně motoru takže k tomu byl super přístup.....A skušenost,auto je na zemi co jde,a ted je to asi jako v Radotíně na motokárách,napočítali jsme z plného do plného rejdu 3 otáčky....takže je vše v poornořádku!

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 14. 07. 2005 11:59

Maranelo píše:
Flery píše:nekdo rikal ze je rozdil mezi rizenim u E30 mezi R6 a R4
podle etk je rizeni stejny ale pumpa jina
Myslim ze to neni pravda , ten hreben je jiny .
A pumpa u prvnich e36, ktere mely motor M40, byla stejna jak u e30 .

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 15. 07. 2005 08:01

Já jsem tam dával servo z E36 a chod je o poznání kratší. Mění se vlastně jen hřeben a ostatní zůstává z E30. Jediný co si myslím, tak bych tam dal i nový čepy řízení ať to je tuhý jak má být, pač starý volný čepy by akorát dělaly to řízení zbytečně moc citlivý.
Já si nemůžu stěžovat, pač kdykoliv hodim drift, tak nemám problém to vykontrovat. :D
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 15. 07. 2005 09:04

Robert píše:tak bych tam dal i nový čepy řízení ať to je tuhý jak má být, pač starý volný čepy by akorát dělaly to řízení zbytečně moc citlivý.
Roberte od kdy čepy rozhodují o citlivosti řízení? Volnýma čepama by jsi spíš docílil vůle a težko by řízezení bylo citlivější.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 15. 07. 2005 09:54

o jakejch cepech je rec...o tech na ramenou nebo na tyckach rizeni...?
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 15. 07. 2005 16:24

Hanis píše:
Robert píše:tak bych tam dal i nový čepy řízení ať to je tuhý jak má být, pač starý volný čepy by akorát dělaly to řízení zbytečně moc citlivý.
Roberte od kdy čepy rozhodují o citlivosti řízení? Volnýma čepama by jsi spíš docílil vůle a težko by řízezení bylo citlivější.
Když máš vyběhaný(ne na kaši) čepy řízení tak ti jde točit volantem z lehka, ale když dáš čepy na spojovačkách nový, jde to daleko víc z tuha.
Např na starým BMW M10 bez serva my šlo řízení za jízdy až nechutně z lehka, a když pak jedeš 180 tak to honíš po dálnici jak veverka. Když k tomu přičteš že bys měl ještě strmější chod, tak nevim jestli bys zkoušel jezdit rychle. Takhle mi to jde furt stejně i za jízdy nebo ikdyž stojim.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Odpovědět