Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
MACI
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10. 08. 2003 17:08
- Bydliště: J.I.H.
Příspěvek
od MACI » 28. 04. 2005 14:00
cau shanim zapalovaci kabely na iso, jestli to nekdo prodavate nebo vite kde levne koupit poradte.
btw. informoval jsem se kolik by stala sada novych a pry 5k

BMW - By My Way
-
gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od gusto318is » 28. 04. 2005 19:15
Tak to je terno, ak sa dajú použiť aj pre E30, tak ich okamžite beriem.
Inak, u nás origo v BMW zhruba za 9 000 Sk sada, u Štangla Carol dokonca skoro 10 000 Sk a Bosch okolo 7 000 Sk, aspoň čo som sa informoval, a zo žiadneho iného motora nepasujú.
Takže za 2 500 Kč, to je fakt zadarmo..
Btw, neviete to niekto zistiť, či sú tie káble zámenné na 100%..?
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 28. 04. 2005 21:18
Podle mě by to mělo jít použít na 100%, ten motor v E36 byl fakt úplně stejnej, než přišla M44, ale ta má snad jenom nějaký modifikace na sání. Jinak označení v E30 i E36 M42B18.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
MACI
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10. 08. 2003 17:08
- Bydliště: J.I.H.
Příspěvek
od MACI » 28. 04. 2005 22:36
docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil

BMW - By My Way
-
břečka
- Příspěvky: 1471
- Registrován: 23. 09. 2003 15:43
- Bydliště: B r n o
Příspěvek
od břečka » 28. 04. 2005 22:52
trosku OT ale jakto, ze na 535 M30 stoji 1.412 Kč s DPH? Nebo neumim cist?

Neni to nejak malo?
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 29. 04. 2005 19:55
MACI píše:docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil

Řekl bych, že jou na M42 dražší proto, protože M42 má elektronický zapalování a M40 ne. Podle mě by rozhodně použít nešly.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
MACI
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10. 08. 2003 17:08
- Bydliště: J.I.H.
Příspěvek
od MACI » 29. 04. 2005 20:25
to je docela zajimavy pac az doted jsem mel na isu 2 kably original a 2 noname ktery vypadaly jak ty ze shade 120. takze jsem asi jezdil na 2 valce - ja si rikal ze to nak netahne

BMW - By My Way
-
[CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od [CZ]Airwolf[OC] » 29. 04. 2005 21:19
BOOST píše:MACI píše:docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil

Řekl bych, že jou na M42 dražší proto, protože M42 má elektronický zapalování a M40 ne. Podle mě by rozhodně použít nešly.
hm otazka je co vlastne jsou ty "kabely" ? kus dratu nebo je nejak pripojena elektronika ?
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 29. 04. 2005 21:55
[CZ]Airwolf[OC] píše:
hm otazka je co vlastne jsou ty "kabely" ? kus dratu nebo je nejak pripojena elektronika ?
Kabel je kus drátu, ale kdyby bylo jedno jaký je, tak se budou na všechno používat ty samý dráty a tak to není. Každej kabel má určitý parametry. Třeba by šel na ISo použít i kabel z šáde, ale stejný to podle mě nebude.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
Jiříkii
- Příspěvky: 5
- Registrován: 21. 12. 2005 20:38
- Bydliště: Domažlice
Příspěvek
od Jiříkii » 10. 03. 2006 15:28
kabely z e36 pasují na e30, sám sem na svůj m44 bral kabely z e30isa na vrakáči. U těch kabelů jde halvně o dobrou izolaci a životnost, obyč drát by moc dlouho nevydržel. Isácký jsou drahý protože jsou pekelně dlouhý.
-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 10. 03. 2006 16:15
Ty kable jsou drahy pac na iSo se dela jen s medenym jadrem, jsou dlouhy jak prase a hlavne kvuli temhle koncovkam.
Zkratka at tak nebo tak, jedny bych tu mel mit, nechal bych je za 2,5
-
dargon
- Příspěvky: 876
- Registrován: 09. 01. 2005 11:14
- Bydliště: Šternberk
Příspěvek
od dargon » 10. 03. 2006 21:47
neni kabl jako kabl.. odpor atd .. rozhodne bych co se tyce kablama ke svickam nesetril a koupil takove jake tam maj zadne alternativy ..
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 11. 03. 2006 11:24
A jaký je rozdíl pro funkci v kabelech s odporovým a měděným jádrem ? Ví někdo ?
http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
dargon
- Příspěvky: 876
- Registrován: 09. 01. 2005 11:14
- Bydliště: Šternberk
Příspěvek
od dargon » 11. 03. 2006 12:27
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i
-
Rudolf
- Příspěvky: 150
- Registrován: 27. 01. 2005 22:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Rudolf » 11. 03. 2006 18:57
on je to asi takto. dobré kabely jsou drahé a je vcelku jedno zdali jsou origo, nebo od jiného výrobce. kabel má kvalitní izolaci a vodič byvá měděný, potom koncovky mají v sobě nějaký odpor. laciné kabely nemají měděný vodič a koncovky za moc nestojí. vodič tvoří něco z uhlíku a jakéhosi vlákna. potom některé kabely mají na sobě takové kroužky proti okusu. někdy je to důležité, překousaný kabel jsem už viděl několikrát.
Rudolf
-
tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tomik » 11. 03. 2006 22:09
BOOST píše:MACI píše:docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil

Řekl bych, že jou na M42 dražší proto, protože M42 má elektronický zapalování a M40 ne. Podle mě by rozhodně použít nešly.
Jezdí to na ně normálně,jenže jsou krátký a musel by jsi vyhodit ten plastovej kryt.
-
dargon
- Příspěvky: 876
- Registrován: 09. 01. 2005 11:14
- Bydliště: Šternberk
Příspěvek
od dargon » 12. 03. 2006 10:47
ja myslim zes to popsal trosku opacne rozdil mezi medenym a uhlikovym...
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i