Jak maji fungovat dobre, zevnitr nevyzrane trysky ostrikovace? Predpokladam, ze maji aspon trochu rozprasovat.
Dalsi vec je ten rozdelovaci "T valecek", ma na sobe jeste nejake diry a kdyz pustim ostrikovac tak to chcije primo na draty vzadu v motorovem prostoru u pojistkoveho boxu a na sklo nejde nic moc. Ty diry tam jsou kvuli pretlaku? Kdyz je ucpu, tak to prestane strikat i na sklo, coz je divne.
ostrikovace ...
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ja ty valecky vyhazel, dal jsem tam obycejna T-cka a doplnil to universalnima zpetnyma ventilkama, ktery se davaji treba do Skodofky. Plna spokojenost.
Original valecek od BMW stoji 152,3 (ja tam mel dva, mam intensivni cisteni s druhou nadobkou s koncentrovanym mycim sajrajtem), uniT je do 10 Kc, zpetny ventil asi 15 Kc, takze je to 304.60 Kc proti cca 50 Kc
Original valecek od BMW stoji 152,3 (ja tam mel dva, mam intensivni cisteni s druhou nadobkou s koncentrovanym mycim sajrajtem), uniT je do 10 Kc, zpetny ventil asi 15 Kc, takze je to 304.60 Kc proti cca 50 Kc

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition