BMW 523i E39 '98, původ ČR 3.majitel, 188tkm

Prodej aut zn. BMW jiného typu, než je E30
Odpovědět
bfan
Příspěvky: 2
Registrován: 27. 07. 2014 16:26

BMW 523i E39 '98, původ ČR 3.majitel, 188tkm

Příspěvek od bfan » 14. 05. 2019 20:24

Ahoj,

než to vystavím na bazoš, tak to zkusím dát i tady na klub. Prodám své BMW E39, jedná se o předfaceliftovou 523i (M52B25) Auto je původně koupené v ČR nové v BMW Davy Opava (do provozu 1/1999) Pořídil si ho jistý Mudr. "ročník tuším 49" :lol: v Ostravě jako nové a vlastnil ho do roku 2009 (do té doby jezdilo do autorizovaného servisu Cartec v Ostravě) V průběhu roku bylo auto přepsáno na jeho syna (bylo mi řečeno z důvodu dědictví/pozůstalosti - prodej zajištoval za rodinu jejich známý - nechtěl s tím mít "starosti") Důvodem prodeje bylo, že auto bylo nevyužité (blíž popovídám co a jak emailem/telefonem) Serviska vedena do roku 2013 (poslední dvě návstěvy už mimo autorizovaný servis BMW - u zprostředkovatele prodeje) Mnou serviska nevedena, ale mám lístečky/dokumentaci k tomu co bylo děláno (vedl jsem si podrobnou "elektronickou" co kdy a v kolika km, ale bohužel mi umřel notebook a zůstalo to v něm) Výbavou je to holotka, namátkou: dvouzónová klimatizace, vyhřívaní sedaček, všechny okna v elektrice.

Auto vlastním od 3/2015 koupeno cca ve 151 550 km nyní najeto čerstvě 188 000 (jestli jsou opravdové, to samozřejmě 100% nevím, ale mělo by to tak být :) ) Během té doby byla namátkou udělána přední náprava, zadní náprava (ramena, tlumiče, pružiny, kotouče, desky - před koupí auto dlouho stálo nevyužité) různá čidla (vačky, kliky, ABS - všechny) Přetěsněn vanos (sadou od Beisanu), Olej měněn každých ani ne 10tkm (během necelých 40tkm byl měněn 5-6x), nedávno olej v převodovce. Více v emailu/po telefonu :) Nové přední kryty světel (neoriginální TYC - originální Helly přidám k autu mám je v krabici schované - vhodné na přeleštění), k autu by měly být ještě někde dobré "náhradní" stabíky pro sichr. K autu jsou 4 klíče.

Na autě jsou momentálně fungl nové Nokiany R16 (225/55) cca 1tkm najeto a původní styling 33 prodělal renovaci laku. K autu jsou další dvě sady kol - původní zimní R15 plechy s poklicema, jedna poklice chybí - už od předešlého majitele a gumy jsou KO (rv. 2004 tuším :mrgreen: ) K autu jsem před třemi lety přikoupil na zimu další styling 33, ale gumy jsou už KO.

Auto nebylo v minulosti havarované nicméně původní majitel má pojistnou událost (tuším v hodnotě 6k) odřený zadní roh z parkoviště, viděl jsem fotky. Tentýž roh mi před necelými třemi lety odřel nepozorný řidič na parkovišti vč. nárazníku, taktéž řešeno na pojistku a ještě poslední byla výměna mírně prasklého čelního okna od kamínku.

Auto je spolehlivé denně s ním jezdím, nicméně má drobné nedostatky. Nějaká ta povrchová koroze (puchýřky, spodky dveří a na hraně kufru se objevily malé bublinky - na spolujezdcových to bylo ošetřeno a zastříknuto, aby se to nějak více nerozjelo), kapota mírně od kamínků, nějaké oděrky od "dobrých" spoluobčanů atp. v případě zájmu to blíže nafotím. V interiéru prodřený sedák řidiče, kůže na volantu (při geometrii a rovnání volantu se to někomu podařilo natrhnout v místě, kde byl ochmataný - mám foto před / po) atp. Nějaké další nedostatky momentálně občas svítí ABS (budu ještě řešit, jelikož všechny čidla byly měněny a ještě "spínač pásů" taktéž zkusím ještě vyřešit) + ještě před prodejem udělám olej a nějaké drobnosti (byl měněn v listopadu s filtry má nyní cca 8tkm +) Jo ještě jsem zapomněl ještě udělám STK v nejbližší době.

Závěrem nejedná se o nové auto nebo nějakou "garage queen" leštěnku, ale o solidní udržovanou E39, která slouží jako "daily driver". Auto mám rád a byl bych rád, kdyby se dostalo k někomu, kdo jej doladí a bude o něj dál pečovat a užívat :) Možná to někoho bude zajímat, možná ne, ale průměrnou dlouhodobou spotřebu nyní dle bc mám 9,3 l (nejméně jsem měl na bc dlouhodobě asi 8,6 l, když jsem se více snažil)

Nic dalšího mě momentálně nenapadá. V případě zájmu/dotazy pište na email/SZ (ideálně email) telefonní číslo případně poskytnu zájemci skrz email. Další případné věci doplním.


Rok výroby: 06/09/1998

Motor: M52B23 – 125 kW (single vanos)

Převodovka: manuální

Najeto: 188 000 km (ještě budou chvíli přibývat)

Barva: Stříbrná metalíza - Arktissilber č. 309

Pohotovostní hmotnost: 1420 kg

VIN: WBADD310X0BU48902

Cena: 75 999,- kč (pro klub mírně upravená cena) - v případě rychlého jednání je ještě malá dohoda možná.


Důvod prodeje je náhlá a né úplně plánovaná koupě 330Ci E46, takže E39 musí z domu.

Kontakt: Bimmer@centrum.cz
IMG_20190418_161917.jpg
IMG_20190418_161856.jpg
IMG_20190418_161722.jpg
IMG_20190418_161736.jpg
IMG_20190418_161843.jpg
Naposledy upravil(a) bfan dne 17. 05. 2019 18:18, celkem upraveno 6 x.

bfan
Příspěvky: 2
Registrován: 27. 07. 2014 16:26

Re: BMW 523i E39 '98, původ ČR 3.majitel, 188tkm

Příspěvek od bfan » 14. 05. 2019 20:26

Další foto:
IMG_20190418_161812.jpg
IMG_20190331_181044_HDR.jpg
IMG_20190331_181349_HDR.jpg
IMG_20190418_161656.jpg
IMG_20190422_180142_HDR.jpg

Odpovědět