Sundavání "sprejolaku" z E30
- Tech
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18. 04. 2014 11:44
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Sundavání "sprejolaku" z E30
Dobrej,na začátku roku jsem koupil E30. Dělám na ní furt ale hlavní kámen úrazu je příšerný lak,celý lak se přestříkaný sprejem,začíná se pomalu smývat a blednout. Když jsem kupoval velice zachovalé originální zadní lampy ,které však byly "zasrané" tak jsem je postříkal čističem motorů. normálně jsem je vydrbal a opláchnul. když jsem se vak podíval 2. den,všimnul jsem si že vrstvička černé barvy se odloupla a odhalil se původní lak. Zkoušel jem i jiné díly karoserie a všechny dveře,zrcátka atd jsou tímto lakem nalakované. Kapota je však červená a oba přední blatníky jsou přímo stříklé tim svinstvem. Potřebuju tedy od vás pomoct/poradit. 1. potřebuju věděť co to je vůbec za origo barvu abych mohl koupit plechovku a za 2. čím mám sundat ten zbytek toho spreje. Čistič motorů to sundal ale není nějaký přímo na barvu? Jde mi o to aby se originál lak moc nepoškolil ale zase ten bordel slezl dolu. Díky moc za pomoc/radu jak na to. Obrázek přechodu zde: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 0857_o.jpg [/img]

BMW E-30 316i
Jesli je to sprej,tak zkus opatrně nitro ředidlo,nebo to s ním aspoň naruš.Já když jsem jednou řešil e30 postříkanou různě sprejem tak jsem to odlešťoval kotoučem a 3M brusnou pastou.Šlo to celkem pěkně.Pak je ještě možnost to zbrousit smirkem o jemnosti 1000-2000 ale to by jsi musel dělat hodně opatrně,a pak to vyleštit pastama
tohle jentak nevybrousíš, jak píše dvoris, kup 10l kanystr C6000 a štětcem to zkus smejvat, původní lak to nepoškodí, pak ještě záleží jestli je to celý jen na parkovišti obejitý sprejem nebo jestli je někde opravdu broušeno atd, původní barva vipadá na delfína... asi, zkus si vyjet VIN , jestli to není překopávka
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
- Tech
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18. 04. 2014 11:44
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
překopávka
No,to právě 100% je
koupil jsem to od 2. majitele,originální TP byl "ztracen" před 2 roky. Mám pouze duplikát/druhopis nwm jak to nazvat. Ale origo barva je zcela jiná,mám podzeření že jsem koupil čorku
Těhle detailů jsem si všimnul pár dnů po koupi-číslo,co je v motorovém prostoru na kastli (strana spolujezdce,nad světlama) že neni na nýtech ale na šroubcích a že zámek ve dveřích je okolo zakitovaný
neorigo klíče navíc. No,u převodu žádný problém nebyl tak je to asi cajk. Jinak jsemt o zkusil ředidlem ve kterém si vyplachuji štětce ale je asi moc argesivní protože ta černá slezla asi po 30 sekundách
Koupím 5 litrů toho ,co jste doporučily a půjdu na to.





BMW E-30 316i
to je v pořádku že slezla tykhle rychle, štítek je fuk, jde o číslo na torpédu, dle posledních 7mi znaků budeš vědět co to má být za auto, výbavu, barvu apod
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
Nitro raději ne. Na místech kde se ty bude zdát, že to nejde, ty to veme i původní lak. Raději technicky benzín. Tím se v lakovnách čistí folie na sklech a jiné části když se nedej bůh stane karambol. Nitro je pecka, ale chce to grif a hooodně hadrů a stejně ten původní lak někde smyješ...osobní zkušenost
Technicakem to maximalne odmasti, barvu ze spreje tim rozhodne nesunda. Bude mu to akorat spinit hadr a nez by se prosmudlal skrz, nechal by na tom ruce.
Jestli to budes delat nitrem tak hlavne v latexovych rukavicich, s respiratorem a nejlip i bryle. Vetrany prostor asi nemusim ani zminovat. Je to svinstvo.
Jestli to budes delat nitrem tak hlavne v latexovych rukavicich, s respiratorem a nejlip i bryle. Vetrany prostor asi nemusim ani zminovat. Je to svinstvo.