Sundavání "sprejolaku" z E30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tech
Příspěvky: 43
Registrován: 18. 04. 2014 11:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Sundavání "sprejolaku" z E30

Příspěvek od Tech » 29. 08. 2014 13:45

Dobrej,na začátku roku jsem koupil E30. Dělám na ní furt ale hlavní kámen úrazu je příšerný lak,celý lak se přestříkaný sprejem,začíná se pomalu smývat a blednout. Když jsem kupoval velice zachovalé originální zadní lampy ,které však byly "zasrané" tak jsem je postříkal čističem motorů. normálně jsem je vydrbal a opláchnul. když jsem se vak podíval 2. den,všimnul jsem si že vrstvička černé barvy se odloupla a odhalil se původní lak. Zkoušel jem i jiné díly karoserie a všechny dveře,zrcátka atd jsou tímto lakem nalakované. Kapota je však červená a oba přední blatníky jsou přímo stříklé tim svinstvem. Potřebuju tedy od vás pomoct/poradit. 1. potřebuju věděť co to je vůbec za origo barvu abych mohl koupit plechovku a za 2. čím mám sundat ten zbytek toho spreje. Čistič motorů to sundal ale není nějaký přímo na barvu? Jde mi o to aby se originál lak moc nepoškolil ale zase ten bordel slezl dolu. Díky moc za pomoc/radu jak na to. Obrázek přechodu zde: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 0857_o.jpg [/img]
Obrázek
BMW E-30 316i

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 29. 08. 2014 14:15

Jesli je to sprej,tak zkus opatrně nitro ředidlo,nebo to s ním aspoň naruš.Já když jsem jednou řešil e30 postříkanou různě sprejem tak jsem to odlešťoval kotoučem a 3M brusnou pastou.Šlo to celkem pěkně.Pak je ještě možnost to zbrousit smirkem o jemnosti 1000-2000 ale to by jsi musel dělat hodně opatrně,a pak to vyleštit pastama
Obrázek

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 29. 08. 2014 17:28

tohle jentak nevybrousíš, jak píše dvoris, kup 10l kanystr C6000 a štětcem to zkus smejvat, původní lak to nepoškodí, pak ještě záleží jestli je to celý jen na parkovišti obejitý sprejem nebo jestli je někde opravdu broušeno atd, původní barva vipadá na delfína... asi, zkus si vyjet VIN , jestli to není překopávka
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Tech
Příspěvky: 43
Registrován: 18. 04. 2014 11:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

překopávka

Příspěvek od Tech » 29. 08. 2014 18:42

No,to právě 100% je :D koupil jsem to od 2. majitele,originální TP byl "ztracen" před 2 roky. Mám pouze duplikát/druhopis nwm jak to nazvat. Ale origo barva je zcela jiná,mám podzeření že jsem koupil čorku :D Těhle detailů jsem si všimnul pár dnů po koupi-číslo,co je v motorovém prostoru na kastli (strana spolujezdce,nad světlama) že neni na nýtech ale na šroubcích a že zámek ve dveřích je okolo zakitovaný :D neorigo klíče navíc. No,u převodu žádný problém nebyl tak je to asi cajk. Jinak jsemt o zkusil ředidlem ve kterém si vyplachuji štětce ale je asi moc argesivní protože ta černá slezla asi po 30 sekundách :D Koupím 5 litrů toho ,co jste doporučily a půjdu na to.
Obrázek
BMW E-30 316i

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 29. 08. 2014 20:20

to je v pořádku že slezla tykhle rychle, štítek je fuk, jde o číslo na torpédu, dle posledních 7mi znaků budeš vědět co to má být za auto, výbavu, barvu apod
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Scrat
Příspěvky: 705
Registrován: 19. 03. 2010 02:47

Příspěvek od Scrat » 30. 08. 2014 01:25

Nitro raději ne. Na místech kde se ty bude zdát, že to nejde, ty to veme i původní lak. Raději technicky benzín. Tím se v lakovnách čistí folie na sklech a jiné části když se nedej bůh stane karambol. Nitro je pecka, ale chce to grif a hooodně hadrů a stejně ten původní lak někde smyješ...osobní zkušenost

Mirek E.
Příspěvky: 1332
Registrován: 26. 06. 2012 16:13

Příspěvek od Mirek E. » 30. 08. 2014 08:56

Technicakem to maximalne odmasti, barvu ze spreje tim rozhodne nesunda. Bude mu to akorat spinit hadr a nez by se prosmudlal skrz, nechal by na tom ruce.

Jestli to budes delat nitrem tak hlavne v latexovych rukavicich, s respiratorem a nejlip i bryle. Vetrany prostor asi nemusim ani zminovat. Je to svinstvo.

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 30. 08. 2014 11:06

Čistil jsem, co jsem si na autě omylem zastříkal sprejem, odlakovačem na nehty :-). Ať to zní jak chce, tak s ničim jinym mi to nešlo tak dobře a původní lak to nepoškodí.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Tech
Příspěvky: 43
Registrován: 18. 04. 2014 11:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tech » 30. 08. 2014 12:09

Odlakovač mi radí už 4. člověk,zkusím to tím na kousku. Budu to dělat venku a asi až na jaře,to budu mít peníze na lakování obou blatníků a kapoty (ty nejsou origa z auta) ale jinak jsem překvapený,myslel jsem si že ta barva je hrozná pod lakem ale vypadá pěkně.
Obrázek
BMW E-30 316i

Uživatelský avatar
Tech
Příspěvky: 43
Registrován: 18. 04. 2014 11:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tech » 30. 08. 2014 12:16

Odlakovač mi radí už 4. člověk,zkusím to tím na kousku. Budu to dělat venku a asi až na jaře,to budu mít peníze na lakování obou blatníků a kapoty (ty nejsou origa z auta) ale jinak jsem překvapený,myslel jsem si že ta barva je hrozná pod lakem ale vypadá pěkně.
Obrázek
BMW E-30 316i

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 01. 09. 2014 18:33

Tak on odlakovač na nehty je defacto aceton ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Odpovědět