Předběžne se ptám, zda by nebyl zájem o orgány z mé e30, budu přesedlávat na M42. K dispozici by mělo být:
-Motor M40B18, 83kW, 179000km, před 500km nové rozvody INA, nový olej Valvoline, oil filtr, kompletně vyčištěná škrticí klapka, sání a ventildekl. Ventildekl se sáním v antracitovém laku, žebra na víku,sání a nápis bmw vyleštěné. Bez úniku oleje, jen pod prsama při běžícím motoru ukapává chladicí kapalina-přidám nové orig.těsnění pod prsa. Klasicky cvaká, ale táhne slušně a při zkoušce do omezovače jde. K motoru sem se choval slušně, už jen protože píšu že omezovač byl pouze zkouška..
-Převodovka M40B18 5q, bez úniku oleje, řadila jak měla pouze když je ohřátá a řadí se zpátečka, tak čas od času chroustne, ale kvalt přitom bezproblému zapadne.
-Zadní bubnová náprava komplet-cca před 2 lety nové bubny, pakny a prasátka. Brzdí luxusně, za to ručím. Silentbloky už jsou klasicky staré, budou chtít vyměnit, ložiska v pořádku.
-Komplet výfuk M40B18-nějak tak různě posvařovaný, místo katu nový středový díl cca před 3 roky nevím z čeho, koncový nezbastlený (ale navařený tuším) cca také 3 roky starý, nezrezlý, nerezová koncovka od výroby.
Věci ještě mám v autě, budou k mání předpokládám zhruba za 2-3 měsíce. Ceny se nebojte nabídnout... můžu zarezervovat..