Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ivo » 01. 01. 2005 19:50
Když jedu do 110km tak mám teplotu na čtvrtce při 120km mám půlku a když jedu 140 tak leze do červeného čím to já mám ideu ale rád si poslechnu vaše názory

Život je jen náhoda .....
-
BMWAK
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 10. 10. 2004 19:10
- Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od BMWAK » 01. 01. 2005 19:56
co takle vodní pumpa???že by nestačila pumpovat vodu??
-
ondra_m
- Site admin
- Příspěvky: 2704
- Registrován: 11. 02. 2003 20:27
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ondra_m » 01. 01. 2005 20:00
Zarostlej chladič nebo špatná vodní pumpa.
A nebo kouslej termostat, je otevřenej ale jen trochu

Ondra ex.M-Fahrer
-
Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ivo » 01. 01. 2005 20:02
jenže to by se ohřálo normálně na půlku když bych jel pomalu a nebo na volnoběh a ve vyšši rychlosti by to lezlo nahoru

ale tohle je podchlazené v nižších otáčkách
Život je jen náhoda .....
-
ondra_m
- Site admin
- Příspěvky: 2704
- Registrován: 11. 02. 2003 20:27
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ondra_m » 01. 01. 2005 20:07
Aha, tak nejspíš termostat.
Vím, že rada nic moc, no prostě měnit až vyměníš
Souvisí to s rychlostí, nebo jen s těma otáčkama?
Ondra ex.M-Fahrer
-
Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ivo » 01. 01. 2005 20:10
No otáčky motoru,taky si myslím že je zaseklej pootevřenej termostat ale počkám ještě na jiné názory

Život je jen náhoda .....
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 01. 01. 2005 20:27
Podcházející termostat by ukazoval na podchlazení (rafička na 1/4 stupnice).
Vodní pumpa nedává tlak - při vyšších otáčkách se přehřívá.
Viděl bych to na kombinaci těch dvou věcí.
-----
Další možnost = termostat + zarostlý chladič (snížená účinnost).
-
Jéňa
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19. 02. 2003 13:56
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jéňa » 04. 01. 2005 08:41
Jestli se jedná o M10, tak zkontroluj jestli není termostat namontovaný obráceně. Jendu takovou jsem kdysi koupil a měl jsem stejný problém

-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 04. 01. 2005 09:37
Promiň, ale co řešíš? Prostě kup termostat, to není taková řacha. Když to nepomůže tak pumpu.. Máš lepší řešení?
-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 04. 01. 2005 09:46
a co bohatost smesi? me to delalo na kompresoru....ale obracene...na volnobeh se prehrival a na plnej kotel se schlazoval ... a to az pod pulku meraku vody...

-
Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ivo » 04. 01. 2005 14:04
Jéňa píše:Jestli se jedná o M10, tak zkontroluj jestli není termostat namontovaný obráceně. Jendu takovou jsem kdysi koupil a měl jsem stejný problém

Je to 324D ale mám taky podezření na termostat
Život je jen náhoda .....
-
Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ivo » 26. 01. 2005 19:39
tak hoši ono to bylo vše se vším ale dal jsem nový Chladiš vodní pumpu a termostat ten tam vubec nebyl a utěsnil tekoucí víčko termostatu a snad už to bude OK
Život je jen náhoda .....