M3 E30 vice foto a info

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 22. 07. 2005 14:43

Gerox:
ja som napísal, že za vhodných podmienok a technickej trati s rýchlostným priemerom okolo 100 km/h môže dobrá a dobre obutá E30M3 napráskať EVO a som o tom naozaj presvedčený, tvoj všeobecne skeptický názor na nejaponské autá ti asi nedovolí vidieť veci inak, ako čiernobielo.. :?

Boban:
pozri si tú stránku ešte raz. Máš prestavu, čo všetko musí vedieť a mať za sebou človek, ktorý chce byť oficiálnym partnerom Motec? Ten chalan robí mapy o.i. aj Štajfovi a mnohým ďalším závodníkom z ČR. Asi preto, že "ničím takovým nedisponuje", že..? :roll:
Len pre informáciu, na tých amatérskych závodoch bola polovica štart. pola závodníci, ktorí to brali ako tréning pred závodmi ME, ktoré sa tam idú pozajtra, a tomu zodpovedali i stroje.

Ferodo vyrába DS 2500 aj pre E30, len na ne treba čakať 3 mesiace..
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 22. 07. 2005 14:45


Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 22. 07. 2005 14:49

Ja ich mám cez Maxmotorsport odtiaľto:

http://www.jansen-competition.com/
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 15:00

gusto318is píše:Gerox:
ja som napísal, že za vhodných podmienok a technickej trati s rýchlostným priemerom okolo 100 km/h môže dobrá a dobre obutá E30M3 napráskať EVO a som o tom naozaj presvedčený, tvoj všeobecne skeptický názor na nejaponské autá ti asi nedovolí vidieť veci inak, ako čiernobielo.. :?


notaak...ja na to nemam skepticky nazor...mam E30 rad...ale uz som vyrastol z toho aby som jej hovoril.."milasek"..."mazel"...a neviemcoeste...

...chapem ze to asi tazko prizna kdokolvek, hlavne na tomto foru...ale tie auta su uz proste off...su to 20 rokov stare auta z nich par se javi ze je v poriadku...aj ked to auto je total "vonavka"...je to 20 rokov stara vonavka... s tym sa proste neda nic robit...natoz ich staviet na piedestal bozstva technologie a techniky...natoz ich akymkolvek sposobom srovnavat s cimkolvek z 90-ych rokov alebo novsim...to sa proste srovnat neda...

...chapem entuziazmus a zaujatie clenov tohoto fora pre tie auta...ale vsetko sa da robit s rozumom a nie ... teraz napisem blbe slovo "fanatizmom az extremnym fanatizmom"...to potom uz znie trochu smiesne...az zalostne...bohuzial...a to ma mrzi najviac...:(

... preco sa tu o tychto autach neda bavit normalne bez clony pred ocami ...? preco sa neda vziat ako fakt, ze to auto je tak stare ake je...a mat radost z toho ho clovek ma vo stave ako sa mu podarilo zohnat...a brat to auto s ohladom na svoj vek ... nemiesto toho sa tu vsetci z tych vrakov snazia robit pomalu show car s extremne dobrymi jazdnymi vlastnostami ... ktore "udela" kohokoliv... :roll:

... preco se neda pochopit to, ze to auto je z roku +/- 86? a ako take sa aj chova a tak se k tomu aj chovat? ... alebo si myslite ze fanusikovia a clenovia veteran cars tiez riesia na 50 stranok ci ich auto (trebaze na to v dobe jeho slavy malo) "udela" rejzi...nebo kadetta...nebo cokoliv jinyho? :roll: :roll: :roll:
Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 15:02

gusto318is píše:Ja ich mám cez Maxmotorsport odtiaľto:

http://www.jansen-competition.com/
co je najvetsia sranda je to, ze v japonsku zozenies akekolvek desticky od feroda a to zo vsetkych serii na skoro akekolvek auto ... a pricom sa oficialne nevyrabaju... 8)
Obrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 22. 07. 2005 15:09

gusto318is píše: Máš prestavu, čo všetko musí vedieť a mať za sebou človek, ktorý chce byť oficiálnym partnerom Motec? Ten chalan robí mapy o.i. aj Štajfovi a mnohým ďalším závodníkom z ČR. Asi preto, že "ničím takovým nedisponuje", že..? :roll:
Ja si predstavuju, ze partner Motecu prodava dalsim zajemcum jednotky a nahrava do nich mapy, ktere mu doda Motec. Pokud se pletu a je to tak, ze tvuj kamos ty mapy sam vymysli a pak je prodava dal (treba Stajfovi, kteremu to funguje celkem dobre), pak nechapu proc si sam pro sebe udelal motor, ktery neodjizdi ze zatacek, nota bene kdyz s tim jezdi zavody do kopce, ktere jsou sama zatacka.
Mit evo 7 a neujet e30 318is, ktera ma navic ridice, ktery mi nesaha ani po paty, tak budu pekne nasranej. Mozna bych ten motor zase radeji vratil do puvodniho stavu, protoze seriovou evo7 bys v is zahlidl jenom na startu... 8)
Specifikace moznych "tuningovych uprav" motoru na jeho strankach navozuje dojem, ze to psal clovek, ktery rozumi spise tomu, co chce lidem prodat, nez tomu, co motor potrebuje. Ale protoze dotycneho pana neznam, jsou to jen spekulace :) .
gusto318is píše: Len pre informáciu, na tých amatérskych závodoch bola polovica štart. pola závodníci, ktorí to brali ako tréning pred závodmi ME, ktoré sa tam idú pozajtra, a tomu zodpovedali i stroje.
Ze evo 7 s aktivnim strednim diferencialem na mokru spraska skoro kazdou dvoukolku (a tuplem zadohrab s klasickym usporadanim), i kdyby mela treba 600 koni, presne tak jak pises, neni pro me zadne prekvapeni. Tady si sice nekteri clenove mysli, ze e30 M3 by ji tezce zatapela, ale jak jsem pochopil, nema smysl jim to vyvracet. :)


PS: to je smula, tak on kamos s treningacem vlastne vyhral nad spoustou ucastniku mistrovstvi Evropy a ani za to nedostane venec, chudak, mohl byt tak slavnej :(

PPS: co je to "mapa o.i."?

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 22. 07. 2005 15:11

Gerox: lenže sem chodia z 80% ľudia, ktorí proste E30 zbožňujú..občas až iracionálne, ale o tom je predsa klub, nie..? Nemôžeš sa tomu čudovať, jedine to akceptovať, alebo aj nie, to je na tebe, ale chodiť sem rýpať, to mi nepripadá fér..tak si to preber. 8)
Čo sa týka Ferodo, nečudoval by som sa, ak by kupovali nejaký konkrétny dostupný typ s dostatočnými rozmermi ako univerzálnu platformu a z neho napr. vodným lúčom rezali požadovaný tvar podľa origo platničiek.. :wink:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 15:19

gusto318is píše:Gerox: lenže sem chodia z 80% ľudia, ktorí proste E30 zbožňujú..občas až iracionálne, ale o tom je predsa klub, nie..? Nemôžeš sa tomu čudovať, jedine to akceptovať, alebo aj nie, to je na tebe, ale chodiť sem rýpať, to mi nepripadá fér..tak si to preber. 8)
Čo sa týka Ferodo, nečudoval by som sa, ak by kupovali nejaký konkrétny dostupný typ s dostatočnými rozmermi ako univerzálnu platformu a z neho napr. vodným lúčom rezali požadovaný tvar podľa origo platničiek.. :wink:
ok...nepochopil si ma...nevadi...

...a to druhe dufam ze nemyslis vazne... :!:
Obrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 22. 07. 2005 15:36

GeRoX píše:
gusto318is píše:Čo sa týka Ferodo, nečudoval by som sa, ak by kupovali nejaký konkrétny dostupný typ s dostatočnými rozmermi ako univerzálnu platformu a z neho napr. vodným lúčom rezali požadovaný tvar podľa origo platničiek.. :wink: [/b][/color]

...a to dufam ze nemyslis vazne... :!:
To je bezna praxe napriklad pro zavodni veterany, na ktere uz horko tezko sezenes vubec nejake desticky. Neni na tom nic nebezpecneho, vodni paprsek je uplne studeny a desticce nijak neublizi.
Uvazoval jsem o tom na e30 taky, ale nastesti neni treba :) , aspon usetrim :D

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 22. 07. 2005 15:46

Boban:
aj pre neho to bol tréning a PR aktivita zároveň, keďže má firmu zameranú na výkonové úpravy.
Ty by si na webe svojej firmy snáď zverejnil kompletné know-how aj s mapami, alebo čo?
Vieš, ja som sa snažil písať rozumné a vecné argumenty, ale ak chceš všetko obracať na výsmech, asi je čas skončiť debatu. Niektorí majú autá aj výsledky, iní iba reči, tak to vždy bolo a bude.

Gerox: myslel som to v súvislosti s tými Japoncami, teda že možno kupujú od Feroda nejaké vhodné platničky zo zmesi DS 2500 a režú z nich tie, ktoré sa normálne nevyrábajú. Osobne viem o jednom výrobcoviu bŕzd v ČR, ktorý to takto robí a nevidím v tom problém...
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 07. 2005 15:47

GeRoX píše: ok...nepochopil si ma...nevadi...

...a to druhe dufam ze nemyslis vazne... :!:
Já myslím, že tě gusto318is pochopil a má pravdu, je tady spousta lidí, který jsou blázni do E30 a E30 je pro ně nadevše. To se potom nemůžeš divit, že tady nenajdeš úplně objektivní názory, jsi přece na E30 fóru. Ale já si myslím, že tak je to na všech fórech, třeba i těch co vyznávají japonský káry. :wink: Já sám jsem do E30 taky totální blázen, ale rozhodně jsem nikdy nejel v E30 M3, takže nemůžu tvrdit, jestli pojede EVO a STI. Ale nesouhlasím s tebou, že když je to auto starý 20 let, že všechny novější auta jsou lepší.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 15:52

gusto318is píše:Boban:
aj pre neho to bol tréning a PR aktivita zároveň, keďže má firmu zameranú na výkonové úpravy.
Ty by si na webe svojej firmy snáď zverejnil kompletné know-how aj s mapami, alebo čo?
Vieš, ja som sa snažil písať rozumné a vecné argumenty, ale ak chceš všetko obracať na výsmech, asi je čas skončiť debatu. Niektorí majú autá aj výsledky, iní iba reči, tak to vždy bolo a bude.

Gerox: myslel som to v súvislosti s tými Japoncami, teda že možno kupujú od Feroda nejaké vhodné platničky zo zmesi DS 2500 a režú z nich tie, ktoré sa normálne nevyrábajú. Osobne viem o jednom výrobcoviu bŕzd v ČR, ktorý to takto robí a nevidím v tom problém...
samozrejme ze to nie je problem...ale ver mi, ze japoncov by to ani nenapadlo...to skor si na to vymyslia stroj nez aby to rezali alá bastl tuning... :roll:

jo a inak: v tom casaku co som tu ich ponuku videl tie desticky rozhodne nevypadaly na to ze boli rezane...:)
Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 15:53

BOOST píše: Ale nesouhlasím s tebou, že když je to auto starý 20 let, že všechny novější auta jsou lepší.
vzdyt ja to ani nerikal...ja rikal ze se nedaj srovnavat... :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 07. 2005 15:55

Gerox: Ono rezani vodnim paprskem se dela strojem a je to pomerne dost presne a ciste bez opaleni hran... Takze to, ze "vymysli stroj" neni prilis odpoved... Takovahle defakto zakazkova vyroba neni problem, protoze udelat program pro ten stroj bude nejspis levnejsi nez tvorit formu na odlevani desticek nebo jak se to vyrabi...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 07. 2005 15:57

Fx píše:Gerox: Ono rezani vodnim paprskem se dela strojem a je to pomerne dost presne a ciste bez opaleni hran... Takze to, ze "vymysli stroj" neni prilis odpoved... Takovahle defakto zakazkova vyroba neni problem, protoze udelat program pro ten stroj bude nejspis levnejsi nez tvorit formu na odlevani desticek nebo jak se to vyrabi...
Desky se lisujou.:wink: S odlévanými by jsi toho moc nenajel. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 07. 2005 16:00

Boost: Tak to vidis, zas jsem o neco chytrejsi (o jak ja budu dokonaly) :)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 22. 07. 2005 16:03

Gerox: vodný lúč reže veľmi presne, ešte si zrejme nič také nevidel, ale je to paráda. Ver mi, že ak by som ti dal do ruky takto "vyrobené" platničky, prisahal by si, že sú origo. :lol:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 07. 2005 16:04

Fx píše:Boost: Tak to vidis, zas jsem o neco chytrejsi (o jak ja budu dokonaly) :)
Tak to by ti měli hned v práci přidat. :wink: :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 22. 07. 2005 16:11

gusto318is píše:
aj pre neho to bol tréning a PR aktivita zároveň, keďže má firmu zameranú na výkonové úpravy.
Ty by si na webe svojej firmy snáď zverejnil kompletné know-how aj s mapami, alebo čo?
Vieš, ja som sa snažil písať rozumné a vecné argumenty, ale ak chceš všetko obracať na výsmech, asi je čas skončiť debatu. Niektorí majú autá aj výsledky, iní iba reči, tak to vždy bolo a bude.
Ja prece nerikal, ze ma zverejnovat mapy, jen na mne jeho firma podle stranek pusobi vic jako tuning shop, kde se snazi lidem nakukat, ze kdyz jim vylesti sani a daji filtr, kterym pomalu proleti moucha, tak jejich auto bude mit vetsi vykon a nizsi spotrebu (nehlede na fyzikalni zakony - energie=prace), nez ze by ladil software v jednotce zrovna Stajfovi a dalsim. Ostatne na to jsi mi neodpovedel (jedina zajimava vec nasi debaty - jestli ty mapy sam vyviji, nebo jen prodava).

S tou kravinou, ze stacis s isem upraveny evo 7, jsi zacal ty, predpokladam, ze tvuj kamos s evo 7 to vidi trochu jinak, kdyz uz jsi nacal to, ze nekdo ma vysledky a nekdo jen kecy. Jen jsem se ti snazil dokazat, ze bud kecas, nebo je tvuj kamarad osel. Osobne sazim na to prvni.



Naprosto souhlasim s Geroxem, ze kdyz ma clovek neco rad, tak to jeste neznamena, ze kvuli tomu musi prehanet a lhat, aby dokazal, jak je to nejlepsi na svete. Me se e30 libi, jako auto na blbnuti je to dostacujici, ale nikomu prece nebudu tvrdit, ze je to nejlepsi na svete. Kdyz se tady budou vsichni vzajemne placat po zadech, ze e30 je nejlepsi, tak tomu nakonec spousta chudaku opravdu uveri a az se pozdeji setka s krutou realitou (alias sveze se v nejakem novem aute), bude z toho mit psychicky sok :lol: .

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 07. 2005 16:21

2 Boban: Ne každý nový auto, je super. Najde se i spousta sraček. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Zamčeno