
http://fuseon.rajce.idnes.cz/Cabrio_Progress_2014

 
  
   
   
  co sa tyka hlavy ta dostane komplet repas, je len zasrana, vacka je dobra nezodrata napocudovanie, spravia sa sedla ventili guferaatd. atd atd, skor ma teraz trapy ten blok pretoze nemám nikoho kto by to premeral
 co sa tyka hlavy ta dostane komplet repas, je len zasrana, vacka je dobra nezodrata napocudovanie, spravia sa sedla ventili guferaatd. atd atd, skor ma teraz trapy ten blok pretoze nemám nikoho kto by to premeral  a kupit dalsiu M20 je fakt zas loteria, uz som tu na fore kupil 3 komplet motory a dva znich nevydrzali ani  5000km, boli to crepy, a ked ktosi aj predava cosi poriadne co mozno je ozaj dobre tak za to chce pomaly cenu auta
 a kupit dalsiu M20 je fakt zas loteria, uz som tu na fore kupil 3 komplet motory a dva znich nevydrzali ani  5000km, boli to crepy, a ked ktosi aj predava cosi poriadne co mozno je ozaj dobre tak za to chce pomaly cenu auta  take dilemy, co uz
 take dilemy, co uz kdyžtak PM
 kdyžtak PM 

 a naměřeno 84 místama dokonce lehce míň
  a naměřeno 84 místama dokonce lehce míň  . Ale problém je že když potlačím na písty tak mají vůli. Viz.video https://www.youtube.com/watch?v=qvq2ByZa5BY .. mám to nechat tak nebo mám aspoň překroužkovat ? Popř kdybych je teda vytahoval kolik je tolerance ? Na pístech je psaný rozměr 83,98. Díky za každý názor
 . Ale problém je že když potlačím na písty tak mají vůli. Viz.video https://www.youtube.com/watch?v=qvq2ByZa5BY .. mám to nechat tak nebo mám aspoň překroužkovat ? Popř kdybych je teda vytahoval kolik je tolerance ? Na pístech je psaný rozměr 83,98. Díky za každý názor



Nech to bejt. Pokud jsou dobrý tlaky ve válcích, nemá smysl to ani rozebírat.dedion píše:Čaute, sice se jedna o M50 ale hodím to sem ať nezakládám nové téma. Potřeboval bych poradit co s pístama. Válec je jak nový, je ještě krásně vidět honovánía naměřeno 84 místama dokonce lehce míň
. Ale problém je že když potlačím na písty tak mají vůli. Viz.video https://www.youtube.com/watch?v=qvq2ByZa5BY .. mám to nechat tak nebo mám aspoň překroužkovat ? Popř kdybych je teda vytahoval kolik je tolerance ? Na pístech je psaný rozměr 83,98. Díky za každý názor
Jednak je snadný si poznačit pozici na pístu, jak byl kroužek natočenej před demontáží a za druhý je to u válce bez kanálů celkem jedno. Kroužek se stejně za provozu může potočit.MattyX píše:...
Blbý je to, že když ten kruh budeš dávat zpět na píst tak ho už nikdy nevrátíš do té pozice jak byl a břit není sedlej pak stejně na blok... dal bych pak nový
 A ještě jedna otázečka ohledně hydroštelů. Motor stál tak 2 měsíce když sem zhodil vačky a zatlačil na hydra tak byly tvrdé pár se jich nechalo o pár mm zmáčknout. Jak by se měly správně chovat ?Dosedací plochy mají krásně hladké. A jaká je pak doporučená montáž ? S jedním jsem si chvíli hrál
 A ještě jedna otázečka ohledně hydroštelů. Motor stál tak 2 měsíce když sem zhodil vačky a zatlačil na hydra tak byly tvrdé pár se jich nechalo o pár mm zmáčknout. Jak by se měly správně chovat ?Dosedací plochy mají krásně hladké. A jaká je pak doporučená montáž ? S jedním jsem si chvíli hrál   a vymačkal sem zněho olej. Někdo říká že se hydra mají před montáží zalét a někdo zase že se mají vymačkat. Jaké máte zkušenosti vy ? Ještě jednou díky
 a vymačkal sem zněho olej. Někdo říká že se hydra mají před montáží zalét a někdo zase že se mají vymačkat. Jaké máte zkušenosti vy ? Ještě jednou díky 
