220km/h s e30 318i m40
- ***Apollo***
- Příspěvky: 316
- Registrován: 20. 01. 2006 07:47
- Bydliště: České Budějovice
220 1.8i je nesmysl ja po ceste z CB do Prachatic (Pro znale kopec od LPG obora) jsem na origo gumach a na plnej knedl dal 195 tacho vic to proste nejelo ani kdybych mel vitr v zadech. Jelikoz i na origo rozmeru gum tacho kecy tak bych to sacovalk na takovejch 185-187 km/h real. Kdo mi buide tvrdit ze to da vic tak se mu vysmeju a jinak kdo chce litat pres 200 at si poridi neco silnejsiho a nekrmi nas tady takovejma bludama.
Přesně tak - já taky moc nechápu, co je na tom k nepochopení.M40TURBO píše:není problem z m40 vytáhnout 220 ale za jakých podmínek a jak dlouho to trvá tak to už konečně vyznavači 2,5 pochopte že ta 1,8 uděla 220 ale z kopce a trvá ji to déle než 2,5 na rovině o tom je ten rozdílný výkon vždyť ja se s jemně polazenou stotřicitkou udělal na rovince 180 dle tacho
Jinak teď na ukažto není ta fotka, kterou mám u podpisu, ale tam je prostě vyfocená moje M40B16, jak je na tachometru přes 200kmh a není to v omezovači. Bylo to na dálnici dolů kolem Průhonic.
Mě už upřímně řečeno moc nebaví debaty, kde mi neustále někdo tvrdí, že to nejde.
Ono teď dám hodně kontroverzní nástřel, ale když srovnám na sprintu 1.6 a 2.5 tak podle všech hodnot a řečí jsem čekal výrazně drtivější porážku.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no zas 1.6 ziva je dost, o tom zadna... osobne si myslim ze nejvetsi rozdil je v dynamickem zrychleni a zejmena nalozenej, sprint na rovne draze toho moc nepovi...vis sam ze zalezi i od kusu a taky od ridice, ale obecne kolik mas v cili na sprintu? ja odhaduju, pac si to nepamatuju, cca 140-150... ja osobne 220 tacho nespochybnuji, pac mozny to je, ale 230 je uz moc pri zachovani zakladnich hodnot....KuaJa píše:Přesně tak - já taky moc nechápu, co je na tom k nepochopení.M40TURBO píše:není problem z m40 vytáhnout 220 ale za jakých podmínek a jak dlouho to trvá tak to už konečně vyznavači 2,5 pochopte že ta 1,8 uděla 220 ale z kopce a trvá ji to déle než 2,5 na rovině o tom je ten rozdílný výkon vždyť ja se s jemně polazenou stotřicitkou udělal na rovince 180 dle tacho
Jinak teď na ukažto není ta fotka, kterou mám u podpisu, ale tam je prostě vyfocená moje M40B16, jak je na tachometru přes 200kmh a není to v omezovači. Bylo to na dálnici dolů kolem Průhonic.
Mě už upřímně řečeno moc nebaví debaty, kde mi neustále někdo tvrdí, že to nejde.
Ono teď dám hodně kontroverzní nástřel, ale když srovnám na sprintu 1.6 a 2.5 tak podle všech hodnot a řečí jsem čekal výrazně drtivější porážku.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Souhlasim moc. 230 kmh uz bych byl urcite v omezovaci - to bych nedal ani z veeeeeeelikyho kopce.Max-Max píše: no zas 1.6 ziva je dost, o tom zadna... osobne si myslim ze nejvetsi rozdil je v dynamickem zrychleni a zejmena nalozenej, sprint na rovne draze toho moc nepovi...vis sam ze zalezi i od kusu a taky od ridice, ale obecne kolik mas v cili na sprintu? ja odhaduju, pac si to nepamatuju, cca 140-150... ja osobne 220 tacho nespochybnuji, pac mozny to je, ale 230 je uz moc pri zachovani zakladnich hodnot....
- ***Apollo***
- Příspěvky: 316
- Registrován: 20. 01. 2006 07:47
- Bydliště: České Budějovice
Jednou jsem to zkousel v D a na pneu 195/65/R14 mi tacho ukazovalo 215, v mirnem skopecku. Jel jsem tech 200 - 210 asi 15min a videl jsem pokles rucicky ukazatele benzinu
. Nejcitlivejsi je to kolem 45litru v nadrzi. V tom aute neni otackomer, tak nevim, ale do omezovace to neslo. Podle meho je to otazka diferencialu, se standardnim se na tu rychlost neda dostat, protoze omezovac zakroci.
Jednou jsem kalibroval tabulku rychlosti na otacky a pri 160 na tachu to toci asi 4300RPM. To ukazuje na dlouhej diferak. V druhe kare je pro stejne otacky rychlost na tachu 145. pro kola 205/55/R15. Musim to prilezitostne prepocitat, ale treba to nekdo spocita za mne.
test v roce 2004, 318 M40, motor najeto ~180kkm

Jednou jsem kalibroval tabulku rychlosti na otacky a pri 160 na tachu to toci asi 4300RPM. To ukazuje na dlouhej diferak. V druhe kare je pro stejne otacky rychlost na tachu 145. pro kola 205/55/R15. Musim to prilezitostne prepocitat, ale treba to nekdo spocita za mne.

test v roce 2004, 318 M40, motor najeto ~180kkm
ano, ano,na diferu hodně záleží,ale po pravdě řečeno,kdo chce lítat v e30 přes 200 ,tak doporučuju 325i a vubec,celkově doporučuju jen 325i,tím nechci urazit majitele čtyř válců.
Ale myslím že mi musí dát za pravdu každý že 2,5i je 2,5i
zvuk,zrychlení,rychlost a celkovy požitek,někdy snad i lepší než si pořádně za . . . . .
Ale myslím že mi musí dát za pravdu každý že 2,5i je 2,5i
zvuk,zrychlení,rychlost a celkovy požitek,někdy snad i lepší než si pořádně za . . . . .

- ***Apollo***
- Příspěvky: 316
- Registrován: 20. 01. 2006 07:47
- Bydliště: České Budějovice
asi takhle kazdymu se nechce sponzorovat pojistovny 5ti litrama navic a k tomu abych se dostal z bodu A do bodu B je zase 2.5 uplne zbytecna (a navic to co ty das do pojistky rocne navic - to ja dam klido do nutnych oprav) a kdyz jsme u toho tak 2.5 v super stavu si pekne zaplatis kdezto 4spunty jelikoz nejsou zrovna zadany se sezenou snaz a mozna levnejc) jinak na to abch si povodil nejcastejsi auto u nas na silnici mi 1.8 staci a ty ochcavie 1.9 TDI 66kW muzou akorat koukat jak se wrtulka vzdalujeDamian píše:nechci urazit majitele čtyř válců.
Ale myslím že mi musí dát za pravdu každý že 2,5i je 2,5i
zvuk,zrychlení,rychlost a celkovy požitek,někdy snad i lepší než si pořádně za . . . . .


asi takhle kazdymu se nechce sponzorovat pojistovny 5ti litrama navic a k tomu abych se dostal z bodu A do bodu B je zase 2.5 uplne zbytecna (a navic to co ty das do pojistky rocne navic - to ja dam klido do nutnych oprav) a kdyz jsme u toho tak 2.5 v super stavu si pekne zaplatis kdezto 4spunty jelikoz nejsou zrovna zadany se sezenou snaz a mozna levnejc) jinak na to abch si povodil nejcastejsi auto u nas na silnici mi 1.8 staci a ty ochcavie 1.9 TDI 66kW muzou akorat koukat jak se wrtulka vzdaluje***Apollo*** píše:Damian píše:nechci urazit majitele čtyř válců.
Ale myslím že mi musí dát za pravdu každý že 2,5i je 2,5i
zvuk,zrychlení,rychlost a celkovy požitek,někdy snad i lepší než si pořádně za . . . . .


no,s 1,8i se i golfum a octávkám ujet dá,ale ty záda jim ukazuješ docela dluho. kdo chce bmw musí platit,a kdo na to nemá tak na trhu jsou i jina auta
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
presne tak, obcasne testovani na skodu neni, ovsem litat s ni pravidelne nad 170 je masochizmussamiq píše:Na litani pres 200 to chce upgrade na E39![]()
![]()
, trica je perfektni do mesta i na ves. Vyborne se s ni parkuje, driftuje. Ja na ni nedam dopustit pri pojizdeni v nizsich rychlostech.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Jeste kdyz jsem mel e30 lital sem 200 kazdy den kdyz bylo sucho bylo mi docela jedno kde v 50ce nebo v 90ce a to byl hlavni duvod to auto prodatMax-Max píše:presne tak, obcasne testovani na skodu neni, ovsem litat s ni pravidelne nad 170 je masochizmussamiq píše:Na litani pres 200 to chce upgrade na E39![]()
![]()
, trica je perfektni do mesta i na ves. Vyborne se s ni parkuje, driftuje. Ja na ni nedam dopustit pri pojizdeni v nizsich rychlostech.


Ex316, 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA touring,740i 6kvalt manual na 20''BBS, 328i cabrio,740iA
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nechapes mne...neni problem v tom dat 200, ale o cem to je? dyt to drnca a skace nic pohodli, nic stabilita na ceste, vis sam jak jina je ta sama rychlost v 535 nez v e30... ja se casto pozapomenu preradit, furt tam mam 4 a malokdy si uvedomim ze na tachu 180.... v E30 bych to vedel najistoRostik píše:Jeste kdyz jsem mel e30 lital sem 200 kazdy den kdyz bylo sucho bylo mi docela jedno kde v 50ce nebo v 90ce a to byl hlavni duvod to auto prodat
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
to je mi jasne e30 je nejlepsi auto na zabavu a ne na trhani rychlostnich rekordu a 335 byla na kraveni skvela ale v mych rukach moc nebezpecna nemam jeste na takove auto rozum a tak jedine reseni bylo to auto prodat... 535 je auto na pohodu a perfektni na dlouhe cesty treba i v tech vyssich rychlostech.....Max-Max píše:nechapes mne...neni problem v tom dat 200, ale o cem to je? dyt to drnca a skace nic pohodli, nic stabilita na ceste, vis sam jak jina je ta sama rychlost v 535 nez v e30... ja se casto pozapomenu preradit, furt tam mam 4 a malokdy si uvedomim ze na tachu 180.... v E30 bych to vedel najistoRostik píše:Jeste kdyz jsem mel e30 lital sem 200 kazdy den kdyz bylo sucho bylo mi docela jedno kde v 50ce nebo v 90ce a to byl hlavni duvod to auto prodat
a jinak s 318i 220 neverim ani nahodou kamarad mel hodne zivou 1,8 a dle gps nejvic 190 po rovine...


Ex316, 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA touring,740i 6kvalt manual na 20''BBS, 328i cabrio,740iA
Tak tenhle názor je tak neduchaplnej, že ho vážně nechápuDamian píše: no,s 1,8i se i golfum a octávkám ujet dá,ale ty záda jim ukazuješ docela dluho. kdo chce bmw musí platit,a kdo na to nemá tak na trhu jsou i jina auta


Takový příspěvky bych čekal od někoho, kdo už je tak jinde, že má novou M6 a bude nás poučovat o tom,co je to pravá jízda a že na BMW se nemá šetřit. 325 kor e30 rozhodně není nějaký vrchol nabídky BMW a tohle jsou fakt plky.
Myslím,že většina lidí s 325 na kravení, už má na normální ježdění jiný auto a ten kdo má 325 a najede za rok 4000 km, tak ať se nevyjadřuje k tématu, co je to jezdit autem a jak se s 325 jezdí.
řeší se tu celou dobu tachometrová rychlost a kámoš měl asi chcíplotinu - někomu to třeba jede líp.Damian píše: a jinak s 318i 220 neverim ani nahodou kamarad mel hodne zivou 1,8 a dle gps nejvic 190 po rovine...
Tak tenhle názor je tak neduchaplnej, že ho vážně nechápu
Nechápu, proč když BMW vyrábí i 1600 ccm, tak tady někdo bude kázat, protože ho baví strkat peníze do nádrže a do pojišťovny, že jedině 2.5 je ten zázrak
Takový příspěvky bych čekal od někoho, kdo už je tak jinde, že má novou M6 a bude nás poučovat o tom,co je to pravá jízda a že na BMW se nemá šetřit. 325 kor e30 rozhodně není nějaký vrchol nabídky BMW a tohle jsou fakt plky.
Myslím,že většina lidí s 325 na kravení, už má na normální ježdění jiný auto a ten kdo má 325 a najede za rok 4000 km, tak ať se nevyjadřuje k tématu, co je to jezdit autem a jak se s 325 jezdí.
no,jesli zrovna ty najedeš 4tis.km za rok,tak by se ti vyplatilo kolo nebo moped,já najedu za rok zhruba 5x tolik.Jo a nikdo tady nikomu nekáže,tak se uklidni
. . a e30 vrchol nabídky opravdu není,ale věř že ve své době vrcholem opravdu byla.Ale kdo včem jezdí je jen jeho věc.A jestli si myslíš že do 1,6 cpeš do nádrže o hodně míň než do 2,5,tak se taky pleteš.A řešit pojistku je fakt ubohý.


Takový příspěvky bych čekal od někoho, kdo už je tak jinde, že má novou M6 a bude nás poučovat o tom,co je to pravá jízda a že na BMW se nemá šetřit. 325 kor e30 rozhodně není nějaký vrchol nabídky BMW a tohle jsou fakt plky.
Myslím,že většina lidí s 325 na kravení, už má na normální ježdění jiný auto a ten kdo má 325 a najede za rok 4000 km, tak ať se nevyjadřuje k tématu, co je to jezdit autem a jak se s 325 jezdí.
no,jesli zrovna ty najedeš 4tis.km za rok,tak by se ti vyplatilo kolo nebo moped,já najedu za rok zhruba 5x tolik.Jo a nikdo tady nikomu nekáže,tak se uklidni

Hele kocoure, to jsi fakt ouplne ohromnej jezdec - neryl jsem ani nekázal jsem na tebe, tak se uklidni sám a když najedeš takovou hromadu kilometrů, tak si nech svoje doporučení pro vnoučata. Nenutím ti, že si máš koupit něco jinýho - jseš se svojí 325i spokojenej a to je dobře, tak buď ale tak laskav a vynech svoje doporučení a kategorický prohlášení o jiných motorizacích a akceptuj to, že já jsem spokojenej se svojí 316i (i když už taky ne) a nevidím důvod, proč bych tady měl brát tvoje řeči že to prostě nemůže jet a že za BMW se musí platit - zdá se ti na tom něco nelogickýhoDamian píše:no,jesli zrovna ty najedeš 4tis.km za rok,tak by se ti vyplatilo kolo nebo moped,já najedu za rok zhruba 5x tolik.Jo a nikdo tady nikomu nekáže,tak se uklidni. . a e30 vrchol nabídky opravdu není,ale věř že ve své době vrcholem opravdu byla.Ale kdo včem jezdí je jen jeho věc.A jestli si myslíš že do 1,6 cpeš do nádrže o hodně míň než do 2,5,tak se taky pleteš.A řešit pojistku je fakt ubohý.

kdo včem jezdí je jen jeho věc
Myslím si, že stylem, jakým jezdím cpu do nádrže o třetinu míň benzínu než do 325i a pojistku neřeším a tobě je po tom úplně houby.Prostě se mi s 316i jezdí dobře a na užil jsem s ní i spoustu legrace - tak mi do ní nerej

Jinak e30 byla jistě ve svý době špička - to nezpochybňuju, ale tvoje 325 opravdu nebyla vrcholem nabídky - to bys tady předváděl M3, Alpinu ap. A jestli chceš ukazovat, že prachy neřešíš, tak si kup aspoň o 15 let mladší BMW, pak ti budu věřit.
jinak jsem poměrně ostře okomentoval tvůj předchozí výrok a zřejmě jsi to nemyslel tak zle, já to taky nemyslím nijak osobně, nechci tady nijak flejmit