220km/h s e30 318i m40

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
***Apollo***
Příspěvky: 316
Registrován: 20. 01. 2006 07:47
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od ***Apollo*** » 21. 10. 2007 12:06

220 1.8i je nesmysl ja po ceste z CB do Prachatic (Pro znale kopec od LPG obora) jsem na origo gumach a na plnej knedl dal 195 tacho vic to proste nejelo ani kdybych mel vitr v zadech. Jelikoz i na origo rozmeru gum tacho kecy tak bych to sacovalk na takovejch 185-187 km/h real. Kdo mi buide tvrdit ze to da vic tak se mu vysmeju a jinak kdo chce litat pres 200 at si poridi neco silnejsiho a nekrmi nas tady takovejma bludama.
Škoda Favorit 136L ==>> BMW E30 318i Touring M40 r.v. 94

***Apollo*** CAR

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 22. 10. 2007 09:36

M40TURBO píše:není problem z m40 vytáhnout 220 ale za jakých podmínek a jak dlouho to trvá tak to už konečně vyznavači 2,5 pochopte že ta 1,8 uděla 220 ale z kopce a trvá ji to déle než 2,5 na rovině o tom je ten rozdílný výkon vždyť ja se s jemně polazenou stotřicitkou udělal na rovince 180 dle tacho
Přesně tak - já taky moc nechápu, co je na tom k nepochopení.
Jinak teď na ukažto není ta fotka, kterou mám u podpisu, ale tam je prostě vyfocená moje M40B16, jak je na tachometru přes 200kmh a není to v omezovači. Bylo to na dálnici dolů kolem Průhonic.
Mě už upřímně řečeno moc nebaví debaty, kde mi neustále někdo tvrdí, že to nejde.
Ono teď dám hodně kontroverzní nástřel, ale když srovnám na sprintu 1.6 a 2.5 tak podle všech hodnot a řečí jsem čekal výrazně drtivější porážku.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 10. 2007 09:47

KuaJa píše:
M40TURBO píše:není problem z m40 vytáhnout 220 ale za jakých podmínek a jak dlouho to trvá tak to už konečně vyznavači 2,5 pochopte že ta 1,8 uděla 220 ale z kopce a trvá ji to déle než 2,5 na rovině o tom je ten rozdílný výkon vždyť ja se s jemně polazenou stotřicitkou udělal na rovince 180 dle tacho
Přesně tak - já taky moc nechápu, co je na tom k nepochopení.
Jinak teď na ukažto není ta fotka, kterou mám u podpisu, ale tam je prostě vyfocená moje M40B16, jak je na tachometru přes 200kmh a není to v omezovači. Bylo to na dálnici dolů kolem Průhonic.
Mě už upřímně řečeno moc nebaví debaty, kde mi neustále někdo tvrdí, že to nejde.
Ono teď dám hodně kontroverzní nástřel, ale když srovnám na sprintu 1.6 a 2.5 tak podle všech hodnot a řečí jsem čekal výrazně drtivější porážku.
no zas 1.6 ziva je dost, o tom zadna... osobne si myslim ze nejvetsi rozdil je v dynamickem zrychleni a zejmena nalozenej, sprint na rovne draze toho moc nepovi...vis sam ze zalezi i od kusu a taky od ridice, ale obecne kolik mas v cili na sprintu? ja odhaduju, pac si to nepamatuju, cca 140-150... ja osobne 220 tacho nespochybnuji, pac mozny to je, ale 230 je uz moc pri zachovani zakladnich hodnot.... :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 22. 10. 2007 09:53

Max-Max píše: no zas 1.6 ziva je dost, o tom zadna... osobne si myslim ze nejvetsi rozdil je v dynamickem zrychleni a zejmena nalozenej, sprint na rovne draze toho moc nepovi...vis sam ze zalezi i od kusu a taky od ridice, ale obecne kolik mas v cili na sprintu? ja odhaduju, pac si to nepamatuju, cca 140-150... ja osobne 220 tacho nespochybnuji, pac mozny to je, ale 230 je uz moc pri zachovani zakladnich hodnot.... :wink:
Souhlasim moc. 230 kmh uz bych byl urcite v omezovaci - to bych nedal ani z veeeeeeelikyho kopce.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 22. 10. 2007 10:10

Není nad to si tu rychlost spočítat, otázka několika minut.

Kdo je trochu línej, ať se podívá do návodu k obsluze na pilovej diagram.

Takže cca 205 km/h u 318i M10, s chybou rychloměru tam bude třeba 220...

Uživatelský avatar
***Apollo***
Příspěvky: 316
Registrován: 20. 01. 2006 07:47
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od ***Apollo*** » 22. 10. 2007 14:44

coz je fakt ze s mym diferem (4.27) to ani nepujde vic ale 230 je moc pokud vezmu delsi difer tak i tech 220 tacho ano, ale bud po hooooodne dlouhe dobe nebo z kopce jinak ne ee.
Škoda Favorit 136L ==>> BMW E30 318i Touring M40 r.v. 94

***Apollo*** CAR

Uživatelský avatar
Damian
Příspěvky: 346
Registrován: 15. 06. 2007 14:40
Bydliště: Ustí n/L

Příspěvek od Damian » 22. 10. 2007 19:49

no já si myslím že to byla nějaká fata morgána,protože seriová M40 udělá 220km jedině tak volnym pádem :lol:

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 22. 10. 2007 19:59

Jednou jsem to zkousel v D a na pneu 195/65/R14 mi tacho ukazovalo 215, v mirnem skopecku. Jel jsem tech 200 - 210 asi 15min a videl jsem pokles rucicky ukazatele benzinu :!: . Nejcitlivejsi je to kolem 45litru v nadrzi. V tom aute neni otackomer, tak nevim, ale do omezovace to neslo. Podle meho je to otazka diferencialu, se standardnim se na tu rychlost neda dostat, protoze omezovac zakroci.
Jednou jsem kalibroval tabulku rychlosti na otacky a pri 160 na tachu to toci asi 4300RPM. To ukazuje na dlouhej diferak. V druhe kare je pro stejne otacky rychlost na tachu 145. pro kola 205/55/R15. Musim to prilezitostne prepocitat, ale treba to nekdo spocita za mne. :o

test v roce 2004, 318 M40, motor najeto ~180kkm

Uživatelský avatar
Damian
Příspěvky: 346
Registrován: 15. 06. 2007 14:40
Bydliště: Ustí n/L

Příspěvek od Damian » 22. 10. 2007 20:29

ano, ano,na diferu hodně záleží,ale po pravdě řečeno,kdo chce lítat v e30 přes 200 ,tak doporučuju 325i a vubec,celkově doporučuju jen 325i,tím nechci urazit majitele čtyř válců.
Ale myslím že mi musí dát za pravdu každý že 2,5i je 2,5i
zvuk,zrychlení,rychlost a celkovy požitek,někdy snad i lepší než si pořádně za . . . . . :wink:

Uživatelský avatar
***Apollo***
Příspěvky: 316
Registrován: 20. 01. 2006 07:47
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od ***Apollo*** » 22. 10. 2007 20:43

Damian píše:nechci urazit majitele čtyř válců.
Ale myslím že mi musí dát za pravdu každý že 2,5i je 2,5i
zvuk,zrychlení,rychlost a celkovy požitek,někdy snad i lepší než si pořádně za . . . . . :wink:
asi takhle kazdymu se nechce sponzorovat pojistovny 5ti litrama navic a k tomu abych se dostal z bodu A do bodu B je zase 2.5 uplne zbytecna (a navic to co ty das do pojistky rocne navic - to ja dam klido do nutnych oprav) a kdyz jsme u toho tak 2.5 v super stavu si pekne zaplatis kdezto 4spunty jelikoz nejsou zrovna zadany se sezenou snaz a mozna levnejc) jinak na to abch si povodil nejcastejsi auto u nas na silnici mi 1.8 staci a ty ochcavie 1.9 TDI 66kW muzou akorat koukat jak se wrtulka vzdaluje :lol: (ciste muj nazor - nic proti 6tiu valcum ale nemam rad kdyz se nekdo opira do neceho co se mu nelibi :wink:)
Škoda Favorit 136L ==>> BMW E30 318i Touring M40 r.v. 94

***Apollo*** CAR

Uživatelský avatar
Damian
Příspěvky: 346
Registrován: 15. 06. 2007 14:40
Bydliště: Ustí n/L

Příspěvek od Damian » 22. 10. 2007 20:52

***Apollo*** píše:
Damian píše:nechci urazit majitele čtyř válců.
Ale myslím že mi musí dát za pravdu každý že 2,5i je 2,5i
zvuk,zrychlení,rychlost a celkovy požitek,někdy snad i lepší než si pořádně za . . . . . :wink:
asi takhle kazdymu se nechce sponzorovat pojistovny 5ti litrama navic a k tomu abych se dostal z bodu A do bodu B je zase 2.5 uplne zbytecna (a navic to co ty das do pojistky rocne navic - to ja dam klido do nutnych oprav) a kdyz jsme u toho tak 2.5 v super stavu si pekne zaplatis kdezto 4spunty jelikoz nejsou zrovna zadany se sezenou snaz a mozna levnejc) jinak na to abch si povodil nejcastejsi auto u nas na silnici mi 1.8 staci a ty ochcavie 1.9 TDI 66kW muzou akorat koukat jak se wrtulka vzdaluje :lol: (ciste muj nazor - nic proti 6tiu valcum ale nemam rad kdyz se nekdo opira do neceho co se mu nelibi :wink:)[/quote

no,s 1,8i se i golfum a octávkám ujet dá,ale ty záda jim ukazuješ docela dluho. kdo chce bmw musí platit,a kdo na to nemá tak na trhu jsou i jina auta

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 22. 10. 2007 21:29

Na litani pres 200 to chce upgrade na E39 :twisted: :evil: :twisted: , trica je perfektni do mesta i na ves. Vyborne se s ni parkuje, driftuje. Ja na ni nedam dopustit pri pojizdeni v nizsich rychlostech. 8)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 10. 2007 23:02

samiq píše:Na litani pres 200 to chce upgrade na E39 :twisted: :evil: :twisted: , trica je perfektni do mesta i na ves. Vyborne se s ni parkuje, driftuje. Ja na ni nedam dopustit pri pojizdeni v nizsich rychlostech. 8)
presne tak, obcasne testovani na skodu neni, ovsem litat s ni pravidelne nad 170 je masochizmus
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 1221
Registrován: 23. 02. 2006 21:13
Bydliště: Šenov u Ostravy

Příspěvek od Rostik » 22. 10. 2007 23:27

Max-Max píše:
samiq píše:Na litani pres 200 to chce upgrade na E39 :twisted: :evil: :twisted: , trica je perfektni do mesta i na ves. Vyborne se s ni parkuje, driftuje. Ja na ni nedam dopustit pri pojizdeni v nizsich rychlostech. 8)
presne tak, obcasne testovani na skodu neni, ovsem litat s ni pravidelne nad 170 je masochizmus
Jeste kdyz jsem mel e30 lital sem 200 kazdy den kdyz bylo sucho bylo mi docela jedno kde v 50ce nebo v 90ce a to byl hlavni duvod to auto prodat :D
Obrázek
Ex316, 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA touring,740i 6kvalt manual na 20''BBS, 328i cabrio,740iA

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 10. 2007 23:44

Rostik píše:Jeste kdyz jsem mel e30 lital sem 200 kazdy den kdyz bylo sucho bylo mi docela jedno kde v 50ce nebo v 90ce a to byl hlavni duvod to auto prodat :D
nechapes mne...neni problem v tom dat 200, ale o cem to je? dyt to drnca a skace nic pohodli, nic stabilita na ceste, vis sam jak jina je ta sama rychlost v 535 nez v e30... ja se casto pozapomenu preradit, furt tam mam 4 a malokdy si uvedomim ze na tachu 180.... v E30 bych to vedel najisto
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 1221
Registrován: 23. 02. 2006 21:13
Bydliště: Šenov u Ostravy

Příspěvek od Rostik » 23. 10. 2007 00:18

Max-Max píše:
Rostik píše:Jeste kdyz jsem mel e30 lital sem 200 kazdy den kdyz bylo sucho bylo mi docela jedno kde v 50ce nebo v 90ce a to byl hlavni duvod to auto prodat :D
nechapes mne...neni problem v tom dat 200, ale o cem to je? dyt to drnca a skace nic pohodli, nic stabilita na ceste, vis sam jak jina je ta sama rychlost v 535 nez v e30... ja se casto pozapomenu preradit, furt tam mam 4 a malokdy si uvedomim ze na tachu 180.... v E30 bych to vedel najisto
to je mi jasne e30 je nejlepsi auto na zabavu a ne na trhani rychlostnich rekordu a 335 byla na kraveni skvela ale v mych rukach moc nebezpecna nemam jeste na takove auto rozum a tak jedine reseni bylo to auto prodat... 535 je auto na pohodu a perfektni na dlouhe cesty treba i v tech vyssich rychlostech.....
a jinak s 318i 220 neverim ani nahodou kamarad mel hodne zivou 1,8 a dle gps nejvic 190 po rovine... :wink:
Obrázek
Ex316, 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA touring,740i 6kvalt manual na 20''BBS, 328i cabrio,740iA

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 23. 10. 2007 08:31

Damian píše: no,s 1,8i se i golfum a octávkám ujet dá,ale ty záda jim ukazuješ docela dluho. kdo chce bmw musí platit,a kdo na to nemá tak na trhu jsou i jina auta
Tak tenhle názor je tak neduchaplnej, že ho vážně nechápu :evil: Nechápu, proč když BMW vyrábí i 1600 ccm, tak tady někdo bude kázat, protože ho baví strkat peníze do nádrže a do pojišťovny, že jedině 2.5 je ten zázrak :roll:
Takový příspěvky bych čekal od někoho, kdo už je tak jinde, že má novou M6 a bude nás poučovat o tom,co je to pravá jízda a že na BMW se nemá šetřit. 325 kor e30 rozhodně není nějaký vrchol nabídky BMW a tohle jsou fakt plky.
Myslím,že většina lidí s 325 na kravení, už má na normální ježdění jiný auto a ten kdo má 325 a najede za rok 4000 km, tak ať se nevyjadřuje k tématu, co je to jezdit autem a jak se s 325 jezdí.
Damian píše: a jinak s 318i 220 neverim ani nahodou kamarad mel hodne zivou 1,8 a dle gps nejvic 190 po rovine...
řeší se tu celou dobu tachometrová rychlost a kámoš měl asi chcíplotinu - někomu to třeba jede líp.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Damian
Příspěvky: 346
Registrován: 15. 06. 2007 14:40
Bydliště: Ustí n/L

Příspěvek od Damian » 23. 10. 2007 19:07

Tak tenhle názor je tak neduchaplnej, že ho vážně nechápu :evil: Nechápu, proč když BMW vyrábí i 1600 ccm, tak tady někdo bude kázat, protože ho baví strkat peníze do nádrže a do pojišťovny, že jedině 2.5 je ten zázrak :roll:
Takový příspěvky bych čekal od někoho, kdo už je tak jinde, že má novou M6 a bude nás poučovat o tom,co je to pravá jízda a že na BMW se nemá šetřit. 325 kor e30 rozhodně není nějaký vrchol nabídky BMW a tohle jsou fakt plky.
Myslím,že většina lidí s 325 na kravení, už má na normální ježdění jiný auto a ten kdo má 325 a najede za rok 4000 km, tak ať se nevyjadřuje k tématu, co je to jezdit autem a jak se s 325 jezdí.

no,jesli zrovna ty najedeš 4tis.km za rok,tak by se ti vyplatilo kolo nebo moped,já najedu za rok zhruba 5x tolik.Jo a nikdo tady nikomu nekáže,tak se uklidni :evil: . . a e30 vrchol nabídky opravdu není,ale věř že ve své době vrcholem opravdu byla.Ale kdo včem jezdí je jen jeho věc.A jestli si myslíš že do 1,6 cpeš do nádrže o hodně míň než do 2,5,tak se taky pleteš.A řešit pojistku je fakt ubohý.

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 24. 10. 2007 09:05

Damian píše:no,jesli zrovna ty najedeš 4tis.km za rok,tak by se ti vyplatilo kolo nebo moped,já najedu za rok zhruba 5x tolik.Jo a nikdo tady nikomu nekáže,tak se uklidni :evil: . . a e30 vrchol nabídky opravdu není,ale věř že ve své době vrcholem opravdu byla.Ale kdo včem jezdí je jen jeho věc.A jestli si myslíš že do 1,6 cpeš do nádrže o hodně míň než do 2,5,tak se taky pleteš.A řešit pojistku je fakt ubohý.
Hele kocoure, to jsi fakt ouplne ohromnej jezdec - neryl jsem ani nekázal jsem na tebe, tak se uklidni sám a když najedeš takovou hromadu kilometrů, tak si nech svoje doporučení pro vnoučata. Nenutím ti, že si máš koupit něco jinýho - jseš se svojí 325i spokojenej a to je dobře, tak buď ale tak laskav a vynech svoje doporučení a kategorický prohlášení o jiných motorizacích a akceptuj to, že já jsem spokojenej se svojí 316i (i když už taky ne) a nevidím důvod, proč bych tady měl brát tvoje řeči že to prostě nemůže jet a že za BMW se musí platit - zdá se ti na tom něco nelogickýho :?:
kdo včem jezdí je jen jeho věc
Myslím si, že stylem, jakým jezdím cpu do nádrže o třetinu míň benzínu než do 325i a pojistku neřeším a tobě je po tom úplně houby.Prostě se mi s 316i jezdí dobře a na užil jsem s ní i spoustu legrace - tak mi do ní nerej :-)
Jinak e30 byla jistě ve svý době špička - to nezpochybňuju, ale tvoje 325 opravdu nebyla vrcholem nabídky - to bys tady předváděl M3, Alpinu ap. A jestli chceš ukazovat, že prachy neřešíš, tak si kup aspoň o 15 let mladší BMW, pak ti budu věřit.

jinak jsem poměrně ostře okomentoval tvůj předchozí výrok a zřejmě jsi to nemyslel tak zle, já to taky nemyslím nijak osobně, nechci tady nijak flejmit
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Damian
Příspěvky: 346
Registrován: 15. 06. 2007 14:40
Bydliště: Ustí n/L

Příspěvek od Damian » 24. 10. 2007 09:33

"kocoure" ,dík za lichotku :evil: ,ale né,jak už jsem psal každý je spokojený s tím co má.Ty 316 a já 325.
Z mé strany válečná sekera zakopaná.
jo a krom toho jsem taky 316i M40,měl., . . .ale spokojenej sem nebyl.

Odpovědět