Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
pragdejf
- Příspěvky: 760
- Registrován: 25. 06. 2010 18:38
- Bydliště: prágl
Příspěvek
od pragdejf » 07. 02. 2013 13:06
horší je, kdyz se rozhodnes, ze si ji jeste vylepsis, treba ja sem mel puvodne M50B20TU, ted M50B25TU a v dilne mam pripraveny veci na M50B30TU. doděláš jí kozy a pak ti jí přejede auto, nebo si s ní bude užívat někdo jinej.
tyvole kdyby se takova diskuze odehrala treba na zena.cz, tak uz sme mrtvy

E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
-
Podsto
- člen E30.cz
- Příspěvky: 450
- Registrován: 30. 11. 2008 11:53
- Bydliště: Fulnek
Příspěvek
od Podsto » 11. 02. 2013 21:49
Tak dnes změřeno za tepla, i stím olejem ve valci a všechny kolem 10 bar.
Tak mám skusit udělat tu hlavu?
Díky za radu
-
pragdejf
- Příspěvky: 760
- Registrován: 25. 06. 2010 18:38
- Bydliště: prágl
Příspěvek
od pragdejf » 12. 02. 2013 09:51
no rozhodně tomu neublížíš. 10 baru neni zadnej zazrak, i kdyz teda ja sem to radsi u sebe ani nemeril.
aspon budes mit jistotu, ze je v hlave vsecko v pohode a budes tomu moct bez milosti nakladat;-)
i kdyz by to chtelo i namatkou zkouknout kliku, jestli te tam neceka nakej poklad....
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
-
Podsto
- člen E30.cz
- Příspěvky: 450
- Registrován: 30. 11. 2008 11:53
- Bydliště: Fulnek
Příspěvek
od Podsto » 12. 02. 2013 14:17
No poprawde dost zwazuju stawbu m20b28 a udelam to komplet. Do vikendu zhodim hlavu a uvidim. Akorad mam uz rozdelane cupecko se kterym si hraju uz 2 roky kdyz je cas tak se mi moc nechce ted rozebrat dalsi auto a opet jezdit feldou.
Da se nejak zjisjit tak tesni pistni krouzky kdyz budu mit zhozenou tu hlavu?
-
pragdejf
- Příspěvky: 760
- Registrován: 25. 06. 2010 18:38
- Bydliště: prágl
Příspěvek
od pragdejf » 12. 02. 2013 14:28
neresit a postavit B28

. spis se koukni, jestli tam zbylo jeste neco z krizovejch stop po honovani, pripadne jestli nejsou na povrchu valce svisly rejhy. optimalni je samozrejme vzit dutinomer s hodinkama a ten blok dukladne prolezt.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
-
Podsto
- člen E30.cz
- Příspěvky: 450
- Registrován: 30. 11. 2008 11:53
- Bydliště: Fulnek
Příspěvek
od Podsto » 12. 02. 2013 15:50
No b28 postavím určitě ale spíš do cupečka jak do toura

když zhodím hlavu nedala by se ta těsnost odskoušet třeba že bych do válce nalil např. naftu a jestli to nějak rychle neproteče nebo nějakým podobně jednoduchým způsobem?
-
pragdejf
- Příspěvky: 760
- Registrován: 25. 06. 2010 18:38
- Bydliště: prágl
Příspěvek
od pragdejf » 12. 02. 2013 16:14
neni to dira do kanalu, vzduch ma uplne jinou viskozitu, ale zjistis to snadno. az zmeris tlaky na namontovany udelany hlave

E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
-
Podsto
- člen E30.cz
- Příspěvky: 450
- Registrován: 30. 11. 2008 11:53
- Bydliště: Fulnek
Příspěvek
od Podsto » 12. 02. 2013 17:08
Ja se jen ptám

Ve 22 nevím všechno

spiš nevím pořádně nic a proto jsem rád že existuje tenhle web a že jsou zde lidi co dokážou poradit

-
BobbySD
- Příspěvky: 2200
- Registrován: 25. 02. 2007 13:00
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od BobbySD » 12. 02. 2013 21:27
u m20ky to vetsinou bejva v hlave

kdybys mel v hajzlu krouzky tak by to hulilo...vic nez jen tak ze to prdne do vyfuku

a jelo i na min valcu
-
Podsto
- člen E30.cz
- Příspěvky: 450
- Registrován: 30. 11. 2008 11:53
- Bydliště: Fulnek
Příspěvek
od Podsto » 20. 02. 2013 19:46