Jak to chodi v BMW servisech aneb jak dostat kafku

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 25. 02. 2011 05:59

Koloděj píše:Tak mě vadí v Inweltu na Stodůlkách ceny,dřív za Autecu odpovídaly ceně v ETK,ale ted je to podstatně dražší.Jinak s přístupem prodavače jsem spokojený.Za Autecu to bylo horší.
Za Auteku Tam byl pan Kořínek - super člověk - jeden z nejlepších, co kdy dělali v ND ( když bylo potřeba, tak se z němcema domluvil ) a pak daleko horší Kopinec, kterým se ale dalo dostat na kobylku - stačilo mu máznout trochu medu kolem držky a byl jak milius - najednou mu nevadilo dojít do skladu, podívat se do počítače,.. :twisted: Teď tam podle mě dělaj Schweinehundekerldummschlau.
Co člověk, to názor.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 25. 02. 2011 07:49

sys325i píše::D v prvom rade si treba uvedomit ze ono ty mechanici su tak trochu sprostejsi kedze zo skol vychadzali medzi stvorkarmi tak isli jedine za mechanika alebo instalatera alebo klamposa .....cize niesu to ziadny inziniery ani lekari.....a auta sa robia tak aby uz nemuseli vobec rozmyslat ale iba menili agregaty v presnych servisnych intervaloch.....cize nerozculovat sa a mat na mysli ze je to ten najspodnejsi clanok retazca nasej spolocnosti.....skusme hladat chybi vo vyssich sferach vzedlania medzi lekarmy napriklad.......
No, s tímhle částečně nesouhlasím. Znám hodně automechaniků (a některý jsou i tady z klubu) co jsou chytrý a inteligentní lidi, ono je rozdíl jestli se bavíš o mekánykovi z horní dolní kterej šroubovákem šteluje lidem ve vesnici škodovky, ten toho v hlavě asi opravdu moc mít nemusí, a nebo jestli o někom kdo to má jako živnost sám na sebe, takže když bude dělat blbě tak k němu lidi přestanou chodit a může to zavřít nebo mechanicích např v origo servisech který musej umět jednat se zákazníkama, opravovat auta přes počítač v programech v cizím jazyce apod.. a oproti tomu znám taky doktory i inženýry, který jsou vyloženě blbci a na pivo bych s nima nešel ani za peníze.
Takže tak, nic není černobílý (krom bílejch a černejch :twisted: ) a tohlecto kastování "ty jsi mechanik, jsi nejspodnější článek společnosti" mi je těžce proti srsti :roll:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Hotty E30
Příspěvky: 782
Registrován: 11. 08. 2008 20:44
Bydliště: Jevíčko (M.Třebová)

Příspěvek od Hotty E30 » 25. 02. 2011 11:14

příjmací tecnik by se mněl trefit do 15 %navýšení ceny kterou odhadnul poprvé. Jinakjak tu někdo psal musí zavolat zákazníkovi a domluvit se sním co a jak dál. Teď nás ve škole na automobilce drtěj na přpípravou na práci příjmacího technika a abych pravdu řekl. Ojebává se všude :wink: hroznej svět

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 25. 02. 2011 12:53

Albert píše:
sys325i píše::D v prvom rade si treba uvedomit ze ono ty mechanici su tak trochu sprostejsi kedze zo skol vychadzali medzi stvorkarmi tak isli jedine za mechanika alebo instalatera alebo klamposa .....cize niesu to ziadny inziniery ani lekari.....a auta sa robia tak aby uz nemuseli vobec rozmyslat ale iba menili agregaty v presnych servisnych intervaloch.....cize nerozculovat sa a mat na mysli ze je to ten najspodnejsi clanok retazca nasej spolocnosti.....skusme hladat chybi vo vyssich sferach vzedlania medzi lekarmy napriklad.......
No, s tímhle částečně nesouhlasím. Znám hodně automechaniků (a některý jsou i tady z klubu) co jsou chytrý a inteligentní lidi, ono je rozdíl jestli se bavíš o mekánykovi z horní dolní kterej šroubovákem šteluje lidem ve vesnici škodovky, ten toho v hlavě asi opravdu moc mít nemusí, a nebo jestli o někom kdo to má jako živnost sám na sebe, takže když bude dělat blbě tak k němu lidi přestanou chodit a může to zavřít nebo mechanicích např v origo servisech který musej umět jednat se zákazníkama, opravovat auta přes počítač v programech v cizím jazyce apod.. a oproti tomu znám taky doktory i inženýry, který jsou vyloženě blbci a na pivo bych s nima nešel ani za peníze.
Takže tak, nic není černobílý (krom bílejch a černejch :twisted: ) a tohlecto kastování "ty jsi mechanik, jsi nejspodnější článek společnosti" mi je těžce proti srsti :roll:

sam som mechanik a toto prirovnanie bolo myslene skor /medzi riadkamy/ cize nebrat od slova do slova ale skor z nadhladom a ciastocnou ironiou ze v podstate sme boli najtupsi v skole tak neklast vyskoe naroky :D :D :D
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 25. 02. 2011 13:17

to som si mal asi kusnut do vsetkych siedmich prstov ktorimi zvladam klavesnicu :D ........tak trochu na vysvetlenie......to tohoto statusu nas zaradil system ktorym sa delia studujuci v tejto spolocnosti cize medzi sprostejsiu vrstvu :D a to ako si kto vedie vo svojom ci profesnnom alebo osobnom zivote dalej je uz jedno...systemom sme boli dany na spodny rebricek ...
mal som kolegu v praci za ktoreho som sracky vzdy musel dotahovat ja ....majster bol velakrat vytoceny tak som na jeho obhajobu pouzil toto ze sak je to len stvorkar petkar tak neklast velke naroky na vedomosti :D .........
opet brat to z ironiou poprosim ale takto je nadstavena nasa spolocnost ...cize nekamenovat mna ale zamysliet sa nad systemom ze auto uz je kvalifikovane ako zbran a o servis sa staraju prave tyto zo spodneho rebricka vzdelania ....je to tak trochu paradox :D
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 25. 02. 2011 13:40

Tak to pak jo, v pohodě 8)

Nějak jsem tu ironii poprve nepochopil.. :wink:

Každopádně pro mě osobně už dávno není znakem inteligence nebo nějakýho společenskho postavení kdo jakou má nebo nemá školu, v dnešní době záplavy soukromejch VŠ který udělá každej kripl jen protože mu to rodiče zaplatili, už mě nějaký tituly před jménama moc nepumpujou..
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 25. 02. 2011 14:30

Gangsta píše:
Fusion píše:A to v Renocaru ještě k tomu chování byli schopní zákazníkovu rok starou M5 zaparkovat do rozbahněnýho pole za kšeftem, kterýmu říkají servis.
Možná už to tam není. Vypadalo to jak nízkorozpočtovej podnik někde v Gruzii.

A ten jejich servis:
- převodovka - neděláme, vyměnit nebo Kojetín
- karoserie - převezmou, auto pošlou do AutoNovy (tuším)
Brnenskej renocar katastrofa. Obednal jsem si tam dily dle etk za cca 350,-. Bylo mezi tim i nove tesneni pod svody na M20. Tak jsem si pro to prisel a pan na me vyhrkl cosi s tim, ze na tyto stary auta se to prodava jen v sadach apod. K te sade - tesneni tam bylo 8ks jednoduchych a 1 kus dvojity. Takze jestli dobre pocitam, tak 10 valcu. Chtel po me 1500,-. Nasranej jsem byl tak, ze to ani nemuzu popsat, ale vzal jsem to, protoze jsem to potreboval. Naposledy.
Dokázal by někdo říct jak tohle správně je?
Protože já sem tam taky bral nějaký blbosti, jakýsi držáky, potřeboval sem 4 a oni mě chtěli prodat sáček 10ks, že zbytek jim bude překážet.
Přitom já si myslím, že když v ETK je to po kuse, měli by to prodat po kuse. V Mercedesu to tak funguje, nebo je v ETK napsaný balení, i v Peugeotu, třeba plastový klipsny na boční lišty...

Jo houby vlastně, bylo to těsnění vstřiku a logicky sem potřeboval 6 ale balení bylo 10.
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
Vajpr
Příspěvky: 566
Registrován: 02. 12. 2008 16:14
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajpr » 25. 02. 2011 15:07

Fusion píše:
Gangsta píše:
Fusion píše:A to v Renocaru ještě k tomu chování byli schopní zákazníkovu rok starou M5 zaparkovat do rozbahněnýho pole za kšeftem, kterýmu říkají servis.
Možná už to tam není. Vypadalo to jak nízkorozpočtovej podnik někde v Gruzii.

A ten jejich servis:
- převodovka - neděláme, vyměnit nebo Kojetín
- karoserie - převezmou, auto pošlou do AutoNovy (tuším)
Brnenskej renocar katastrofa. Obednal jsem si tam dily dle etk za cca 350,-. Bylo mezi tim i nove tesneni pod svody na M20. Tak jsem si pro to prisel a pan na me vyhrkl cosi s tim, ze na tyto stary auta se to prodava jen v sadach apod. K te sade - tesneni tam bylo 8ks jednoduchych a 1 kus dvojity. Takze jestli dobre pocitam, tak 10 valcu. Chtel po me 1500,-. Nasranej jsem byl tak, ze to ani nemuzu popsat, ale vzal jsem to, protoze jsem to potreboval. Naposledy.
Dokázal by někdo říct jak tohle správně je?
Protože já sem tam taky bral nějaký blbosti, jakýsi držáky, potřeboval sem 4 a oni mě chtěli prodat sáček 10ks, že zbytek jim bude překážet.
Přitom já si myslím, že když v ETK je to po kuse, měli by to prodat po kuse. V Mercedesu to tak funguje, nebo je v ETK napsaný balení, i v Peugeotu, třeba plastový klipsny na boční lišty...

Jo houby vlastně, bylo to těsnění vstřiku a logicky sem potřeboval 6 ale balení bylo 10.
Správně by ti měli prodat tolik ks, kolik budeš chtít. Tlačili ti všechny, ať jim nezůstanou zbytečně skladem. (protože dealer musí některé maličkosti objednávat od výrobce po "kartonech" - šroubky, malá těsněníčka, atd...)
Obrázek

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 25. 02. 2011 15:34

To sem si myslel no.
Ty 4 gumky sem myslím nakonec ukecal ale jakýsi šrouby ne.
Já to svým způsobem chápu, ale když jim to tak vadí tak nemají prodávat náhradní díly :?
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 25. 02. 2011 20:29

Fusion píše:Já to svým způsobem chápu, ale když jim to tak vadí tak nemají prodávat náhradní díly :?
Ja tenhle problem resim celkem casto a pokud to jsou "korunove" polozky tak si beru cele baleni. Na druhou stranu je hlavni "skladnik" pres ND celkem solidni a chapavy a nenuti mne rovnou si vzit cele baleni, pouze v pripade ze je to totalni "kravina" tak se mne zepta zda to nezuzitkuji cele pac by mu to tam zustalo naveky. Vzdy jsme se dohodli :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 25. 02. 2011 21:06

Renocar Praha Kongresák absolutní pohoda objednávám pouze přes mail,objednané nd mám do 3 dnů k vyzvednutí.
Co se týče různých serepetiček šroubků a podložek dostávám vždy požadované množství ale dost často beru celé balení do foroty.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 25. 02. 2011 21:19

Stany píše:Renocar Praha Kongresák absolutní pohoda objednávám pouze přes mail,objednané nd mám do 3 dnů k vyzvednutí.
Co se týče různých serepetiček šroubků a podložek dostávám vždy požadované množství ale dost často beru celé balení do foroty.
To je proto, protože tam dělá pan Kořínek. :wink:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 25. 02. 2011 22:20

Synot BMW Zlín... každý 3 díl přijde jiný než si objednáte... Kamarád by mohl vyprávět. Objednal si blbou lištu do spodního čela, přišla mu jiná. Tak ji chtěl vrátit a ženská už to nechtěla vzít, protože prej vrací díl už po třetí. Nesolidní jednání jako prase. :evil:

Já kdysi objednal víčko chladiče M10, přišlo víčko na M42. A to jsem té krávě dal celé VINko.... aspoň, že to vzali zpátky. Takže Synotu se vyhýbat!
Obrázek

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 25. 02. 2011 23:01

Nebyla to ta lišta mezi mlhovkama? Já ji objednal a přišla bez mřížek protože byl update a už se dělá jen plná.
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 26. 02. 2011 02:30

v ETK neni prodejni mnozstvi ale pocet kusu na aute, to co ti kdo proda-neproda je vec dalsi, tady bych mel i pochopeni pri koupi tri cvocku za 0,003€ a oni musi brat baleni 100ks ... to je pak o citlivosti prodejce x zakaznik

jinak ad Synot uz jsem to psal na bmwklubu, tam je jediny problem ta zenska nic jineho, ochotna jak prdel ... ja co si objednal to doslo, ale jeji vystupovani patri na zelny trh a ne do prodejny bmw
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Oldman
člen E30.cz
Příspěvky: 757
Registrován: 28. 07. 2006 15:01
Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574

Příspěvek od Oldman » 26. 02. 2011 09:20

T613 píše:v ETK neni prodejni mnozstvi ale pocet kusu na aute, to co ti kdo proda-neproda je vec dalsi, tady bych mel i pochopeni pri koupi tri cvocku za 0,003€ a oni musi brat baleni 100ks ... to je pak o citlivosti prodejce x zakaznik

jinak ad Synot uz jsem to psal na bmwklubu, tam je jediny problem ta zenska nic jineho, ochotna jak prdel ... ja co si objednal to doslo, ale jeji vystupovani patri na zelny trh a ne do prodejny bmw
Souhlas,mám stejné zkušenosti s tou bábou,je tam i chlápek a ten je v pohodě
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 26. 02. 2011 10:07

T613 píše:ale jeji vystupovani patri na zelny trh a ne do prodejny bmw
pokud to neni majitelka nebo vedouci tak uz by z jejiho chovani mela problem. Nevadi mi kdyz clovek neni technicky na vysi, ale zaklady slusneho chovani by mel mit kazdy.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 26. 02. 2011 11:10

Vasa píše:
T613 píše:ale jeji vystupovani patri na zelny trh a ne do prodejny bmw
pokud to neni majitelka nebo vedouci tak uz by z jejiho chovani mela problem. Nevadi mi kdyz clovek neni technicky na vysi, ale zaklady slusneho chovani by mel mit kazdy.
Já bych řekl, že spíš bys měl problém ty. :twisted:

Dost často jsou na nejexponovanějších místech - na místech který reprezentují firmu největší debilové.

Nechápu jak je to možný.

Znamená to, že firma stojí za hovno ? Řekl bych bez dlouhýho, namáhovanýho přemejšlení, že jo.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 26. 02. 2011 11:35

DAN píše:Já bych řekl, že spíš bys měl problém ty
Ver tomu, ze vybrat si vhodnou dobu kdy bude okolo relativne dostatecny pocet zakazniku tak zkrotne kde kdo. Zase tolik drsnaku co vyrvou zakaznika pred ostatnimi veru neni :)

PS: aneb jak to nakonec dopadlo v Inveltu:

sef trochu vymekl takze dostal nove vsechny zhavicky, RJ zhaveni a kabel k RJ. Suma sumarum za vymenu a matros dal 13700,- coz mi za 2 vadne zhavicky v cene cca 1000,- prijde KURWA drahy. Kdybych tam nahodou nebyl pri prijmu tak dostal i novej starter a ten jeho funkcni by uz vrcel v necem jinem.
Poprve v zivote mu dali vymenene stare veci do auta zpatky tak jsem je jal prozkoumat..., RJ zhaveni v poradku, kabelu evidentne taky nic a 4 zhavice funkcni. No takhle to chodi...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 26. 02. 2011 12:16

Vasa píše:
DAN píše:Já bych řekl, že spíš bys měl problém ty
Ver tomu, ze vybrat si vhodnou dobu kdy bude okolo relativne dostatecny pocet zakazniku tak zkrotne kde kdo. Zase tolik drsnaku co vyrvou zakaznika pred ostatnimi veru neni :)
...

Měla by sice, jak píšeš, "problém", ale jen chvilku a srala by tam dál. Možná, že by se jí ani nezrychlil tep, zatímco ty bys byl na infarkt.

Tohleto je totiž o lidech, který si jí tam nechaj.

Zedník, kterýho všude jebou za špatnou práci, je už vůči jebu imunní.
BMW The Ultimate Driving Machine

Odpovědět