unavený motor

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 01. 2010 01:11

Radek_750iA píše:
Záchvat píše: ... novejsi auta maji takovouhle Rj treba pro aut. prevodovku, kde se prizpusobi treba stylu ridice razeni ....
BMW to dela od 1986....
zas az tak bych to nevychvaloval, spis jen odhazuje kvalty dle rezimu, ale jistou chytrost ji nemozno uprit, to je fakt
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 24. 01. 2010 09:09

K tym otackam. Aky mate nazor na prevadzkove otacky s M20B25.
Myslim v akych hraniciach sa drzat ked chcem sanovat motor

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 24. 01. 2010 10:12

stanco1 píše:K tym otackam. Aky mate nazor na prevadzkove otacky s M20B25.
Myslim v akych hraniciach sa drzat ked chcem sanovat motor
Ja myslim, ze je to ako u kazdeho motora. Proste citis kedy motor trapis a kedy nie. Hovori sa tu, ze bezne to drzat nad 2000 ot/min ale ako som napisal vyssie, ked ides napriklad po rovinke, alebo z mierneho kopca a len hladis plyn aby si si drzal rychlost tak je napr. 1700 ot/min v pohode. Rovnako citis, ze ked ides na stvorke do kopca na 1300 ot/min na plny plyn tak to neni v poriadku.
Tot moj nazor. Inak ked jazdim pilu, tak radim na hranici cerveneho pola - v nom som bol, co mam auto, mozno pat krat a potom ho necham vzdy vychladit kludnou jazdou, nia jak ty magori, co sa krutia na parkoviskach v obmedzovaci a potom si zastavia na cigarko.
Ked nastartujem a je zima, najprv zohrievam motor, az potom seba a v zivote nikdy som motor na tricach, co som mal, netocil za studena. (teda aj na akomkolvek inom aute)

Proste ked sa k motoru/autu chovas slusne (nia ako opica), nemas problem :)

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 24. 01. 2010 12:28

pip píše:Tot moj nazor. Inak ked jazdim pilu, tak radim na hranici cerveneho pola - v nom som bol, co mam auto, mozno pat krat a potom ho necham vzdy vychladit kludnou jazdou, nia jak ty magori, co sa krutia na parkoviskach v obmedzovaci a potom si zastavia na cigarko.
Ked nastartujem a je zima, najprv zohrievam motor, az potom seba a v zivote nikdy som motor na tricach, co som mal, netocil za studena. (teda aj na akomkolvek inom aute)

Proste ked sa k motoru/autu chovas slusne (nia ako opica), nemas problem :)
+1
kez by se tak chovala vetsina lidi k motorum ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

matISO
Příspěvky: 267
Registrován: 22. 03. 2007 12:21
Bydliště: Praha 5 smichov

Příspěvek od matISO » 25. 01. 2010 17:23

Fusion píše:? :lol:

Obrázek


to je kamos:)))))

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 26. 01. 2010 18:36

Max-Max píše:
Radek_750iA píše:
Záchvat píše: ... novejsi auta maji takovouhle Rj treba pro aut. prevodovku, kde se prizpusobi treba stylu ridice razeni ....
BMW to dela od 1986....
zas az tak bych to nevychvaloval, spis jen odhazuje kvalty dle rezimu, ale jistou chytrost ji nemozno uprit, to je fakt
mno co si pamatuju tak se to relativne schopne prizpusobovalo.... ale mely to snad jen 750i
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 16. 05. 2010 03:33

jackson8800 píše:
Exclusive píše: Pán aby ušetřil, jezdil po městě od 45 na pětku.
tak to je taky extrém :lol: To jsou oni..Hodně lidí totiž taky neví,že nejmenší spotřeba je tesně za nejvyšším bodem točivýho momentu..Všichni žijou v domnění,že čím nižsí otáčky..tím nižší spotřeba :roll:
Teddy píše:
Kubajz von Odry píše:zhodnotí to tedy tím že to kupoval od dědy který s tím jezdil jak pos..ný...
Znám taky dědu,co k nám na dílnu přijel s Fábií 1,2HTP ,najetých cca 30tkm a podpálený výfukový ventil :? Jezdit na hranici volnoběhu se opravdu nevyplácí,kor u htp :D
Proč ne?je to přece High Torque Perfomence :D Ti si to můžou s tím kroutákem dovolit.. :lol:
Podpálený výfukový ventil u HTP je důsledek amatérské konstrukční chyby v motoru.
http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
Ale úplně mě odrovnalo, když v tom pdf píšou, jak servis opravil kolísání volnoběhu - vyvrtali díru do klapky...

karol325
Příspěvky: 303
Registrován: 02. 04. 2009 15:36
Bydliště: pod Tatrami

Příspěvek od karol325 » 18. 05. 2010 15:29

K zábehu BMW 325 iC z roku 1987 v prvých kilometroch doporučenia od výrobcu: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 457/10.jpg

Odpovědět