Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak,  než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW. 
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
			
		
		
			- 
				
																			 Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Venca » 12. 01. 2014 17:01
			
			
			
			
			Shima píše:
tady máš video co to dělá!!!nevim nevim...rozvody okay!!!na milion procent!
kabely asi taky když to pak běží normálně!
Tak to kabely správně jsou, jinak by se nerozběhl.
Z videa v garáži obvykle není co poznat, ale mě se ten chod jeví nějakej "tvrdej"....
.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Shima							
- člen E30.cz
- Příspěvky: 278
- Registrován: 23. 05. 2011 21:49
- Bydliště: Česka Lípa - Provodín
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Shima » 12. 01. 2014 17:08
			
			
			
			
			Jenze tam jak vis nemas moznost s nicim hnout na rozvodech jak u diesla!tam je to proste dany ryskama!a smitec .
Ale pak kdyz bezi jde v celku v poradku kdyz pominu ze je tam toho jeste dost co dodelat!proste me nejde do hlavy proc tof tak kope.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Venca » 12. 01. 2014 17:36
			
			
			
			
			Shima píše:... me nejde do hlavy proc tof tak kope.
Mi to připadá, jak kdyby šla brzo jiskra.
Tady to ale nelze posunout, pokud je vše na ryskách.
Nevím....
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Shima							
- člen E30.cz
- Příspěvky: 278
- Registrován: 23. 05. 2011 21:49
- Bydliště: Česka Lípa - Provodín
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Shima » 12. 01. 2014 17:39
			
			
			
			
			To sem si myslel tak jsem sundal ventil víko spodek na rysku a vrsek na rysku pro kontrolu...myslím že i 6válec stříhal(ventily)takže palí 1válec!je to prostě všechno jak má být!ale mám za to,že když vyhodím při startu 5nebo 4válec...tak to nekope!!
taky nevím co stím!když se nedá hnout s předstihem ani s rozvodama!!!
sakra!
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Cubrd							
- Příspěvky: 706
- Registrován: 13. 07. 2008 13:31
- Bydliště: Liberec
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Cubrd » 13. 01. 2014 12:41
			
			
			
			
			Máš tam dost benzínu?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Shima							
- člen E30.cz
- Příspěvky: 278
- Registrován: 23. 05. 2011 21:49
- Bydliště: Česka Lípa - Provodín
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Shima » 13. 01. 2014 14:57
			
			
			
			
			Tož kontrolka svítí tak nevim přesně kolik.,.. 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Mikis130
- Příspěvky: 41
- Registrován: 05. 07. 2011 15:40
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Mikis130 » 16. 07. 2014 20:10
			
			
			
			
			Taky se přidám,dal jsem motor m20b20 jetronic do plasta kde byla m40 a potřeboval bych vědět co konkrétně je zapojenýho v tý bílý zásuvce u řj.Podle toho co jsem našel tady fóru je tam otáčkoměr,ryhloměr a to třetí jsem nikde nevylovil jen když jsem srovnával piny na motorový zásuvce,tak mi na motorovym svazku chybí kabel právě na otáčkoměr,rychloměr a to třetí podle schématu zásuvky je signál vstřiků,jde o to že po zapojení jetronikový zásuvky mi nefunguje palivový čerpadlo po zapnutí klíčku a i když jsem ho připojil natvrdo na baterku tak nefungujou vstřiky,ale jiskru to hází.K tomu bílýmu konektoru jde hnědožlutej,zelenej a černomodrej kabel.Předem díky z každou radu.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 PsZch0_e30
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14. 05. 2010 05:38
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od PsZch0_e30 » 17. 08. 2015 10:58
			
			
			
			
			[quote="Mikis130"]Taky se přidám,dal jsem motor m20b20 jetronic do plasta kde byla m40 a potřeboval bych vědět co konkrétně je zapojenýho v tý bílý zásuvce u řj.Podle toho co jsem našel tady fóru je tam otáčkoměr,ryhloměr a to třetí jsem nikde nevylovil jen když jsem srovnával piny na motorový zásuvce,tak mi na motorovym svazku chybí kabel právě na otáčkoměr,rychloměr a to třetí podle schématu zásuvky je signál vstřiků,jde o to že po zapojení jetronikový zásuvky mi nefunguje palivový čerpadlo po zapnutí klíčku a i když jsem ho připojil natvrdo na baterku tak nefungujou vstřiky,ale jiskru to hází.K tomu bílýmu konektoru jde hnědožlutej,zelenej a černomodrej kabel.Předem díky z každou radu.[/quote]
Přišel jste na něco? Mám stejný problém nahodil jsem misto M40tky M20B20 a po napojeni kabeláže mi nejede ani čerpadlo
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Mikis130
- Příspěvky: 41
- Registrován: 05. 07. 2011 15:40
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Mikis130 » 17. 08. 2015 11:40
			
			
			
			
			přišel do tý 3 pinový zásuvky přijde zapojit otáčkoměr,ekonoměr a pak spínaný +
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 PsZch0_e30
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14. 05. 2010 05:38
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od PsZch0_e30 » 17. 08. 2015 12:34
			
			
			
			
			Aha no ja mám na bilém konektoru hnědý zeleno/šedý a červeno/modrý a na černém černo/šedý a fialovo/šedý asi budu mít jinou verzi ECU a kabeláže :-)