"Aretace" zadní pružiny...
Moc to řešíš. Není tam nic co by jsi mohl řešit.DAN píše:Ju, takže 91mm je teda průměr vnějšího kroužku ložiska ???ondra_m píše:Je-li buben, tak je tam menší ložisko, takže tak.
Kdyby to bylo rameno k e30 s bubnovejma brzdama tak tam bude menší lóžo jak 91mm ?
Prostě běž koupit kotoučové rameno - to poznáš ne ?
A vsadím se že bude pasovat.

Poloosa bez ABS lze předělat na ABS verzi, máš-li ji, což máš. A hlavně tam můžeš dát stávající poloosu.
Zkokontroluj si korozi závitů a celkovou korozi... A jestli je tam opravdu ta dírka na ABS čidlo.
Ondra ex.M-Fahrer
Myslel jsem verzi ramene, ne poloosy. U poloosy je to jasny.Mirek píše:verzi čeho ? ABS nebo bez ??
liší se poloosa-rmfd output shaft nebo rmfd output shaft ABS
Ale u ramene - i kdyz ETK pise ze cislo ramene je shodne s i bez ABS, tak jsem narazel na to ze
1) proc je tam tedy rozliseni, kdyz to pak stejne pise stejne cislo.
2) pokud existuje 325i bez ABS (tedy bez diry na cidlo-zminena Wentyllem) tak proc teda skutecne tam nejsou dva dily ruznych cisel - jeden bez dirky, druhy s dirkou.
To je jedine, nad cim se pozastavuji. Zbytek snad Danovi dostatecne vysvetlil Ondra.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
"Zatahnout" rucni brzdu nebo dat do naboje kola dva sousedni srouby drzici kolo a mezi ne vzeprit dostatecne dlouhou trubku.weNTyll píše:Kdyz uz jsme u tech ramen a poloos, mate nekdo figl, jak co nejelegantneji sundat poloosu z ramena, ktere je dole z auta? Jde mi o povoleni te matky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Pacenim pres ty srouby se mi to nedarilo, drzi to jaxwinFrancis píše:"Zatahnout" rucni brzdu nebo dat do naboje kola dva sousedni srouby drzici kolo a mezi ne vzeprit dostatecne dlouhou trubku.weNTyll píše:Kdyz uz jsme u tech ramen a poloos, mate nekdo figl, jak co nejelegantneji sundat poloosu z ramena, ktere je dole z auta? Jde mi o povoleni te matky.
Chystam se udelat "domlouvaci kotouc" na kterem bude zrovna navarena poradna trubka, chytnu to normalne 4ma sroubama na naboj a musi to jit ...
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Staci do trubky dostatecneho prumeru vyvrtat dve diry a za ty prisroubovat k naboji. Takhle jsem povoloval sroub vpredu na klikovce na motoru valejicim se na desce pred autem. Dlouhou trubku natocis tak aby byla cela polozena na zemi, na "trhak" od goly nasadis nasobic krouticiho momentu = dalsi dlouhou trubkuweNTyll píše:Pacenim pres ty srouby se mi to nedarilo, drzi to jaxwin
Chystam se udelat "sundavaci kotouc" na kterem bude zrovna navarena poradna trubka, chytnu to normalne 4ma sroubama na naboj a musi to jit ...


328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition