Kapání benzínu - vyřešeno

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Jech
Příspěvky: 1070
Registrován: 18. 05. 2008 13:46
Bydliště: Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jech » 19. 04. 2010 14:05

tak auto dojelo co mělo a dnes jsem nechal obě hadičky vyměnit ;). Obě spuchřelé. Tudíž přidávám za název tématu slovíčko vyřešeno.
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html

Uživatelský avatar
Lopatta
člen E30.cz
Příspěvky: 355
Registrován: 15. 08. 2006 23:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lopatta » 26. 04. 2010 10:24

Taky jsem je před časem měnil, mám z Elitu CONTITECH a spokojenost. Prodávaj to na metráž a stojí to pakatel. i.

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 14. 05. 2010 07:52

tak ja jdu dneska taky měnit... jen otázečka dávali jste nové těsnění pod ty "parohy" na M40 nebo nechávali původní? abych věděl zda je mám objednávat nebo to nechat být...
Obrázek

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 14. 05. 2010 08:25

Kubajz von Odry píše:tak ja jdu dneska taky měnit... jen otázečka dávali jste nové těsnění pod ty "parohy" na M40 nebo nechávali původní? abych věděl zda je mám objednávat nebo to nechat být...
Tesneni MEZI parohy - pokud je v poradku, tak ho muzes klidne nechat (musi byt neporusene, nepraskle apd.)
V daleko horsim stavu byva tesneni POD PAROHAMA (mezi sanim a hlavou), ale to pri vymene palivovych hadic neni potreba sundavat. Fatalni netesnost v tomto miste muze vest az k tomu, ze motor muze jit na volnobeh na 3 valce. Byt Tebou tak koupim obe (resp. 3ks) tesneni nove. Nestoji balik a mas klid na dalsich 20 let :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 24. 07. 2011 11:21

Tak znovu se vracím ke starému tématu.
Rozhodl jsem se, že vyměním benzinové hadice všechny.. Ale kupovat to v bmw je fakt ujetost.. Pevně věřím, že palivové hadice umí vyrobit i někdo jiný než v BMW, má tedy někdo nějakou dobrou zkušenost, krom již zmíněných contitech?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 07. 2011 14:03

jakakoliv palivova hadice s potrebnym prumerem koupena na metraz.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 24. 07. 2011 16:23

Jasne, nemuzou poslat na trhu palivovou hadici, kterou benzin rozezere.. By me zajimalo, co za hadice pouzil clen na predesle strane, palivove nejspise ne:)

Uživatelský avatar
georgij.d
Příspěvky: 410
Registrován: 18. 07. 2008 10:16
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od georgij.d » 24. 07. 2011 18:18

Jak jsem dříve psal, na tomlhe by se šetřit nemělo :wink:
bohužel i palivovka prdne (můj případ)
Palivovka na metry nějaké neurčité značky taky není výhra, viděl jsem pár případů kdy nová hdička po krátké době (cca měsíc) mokvala :?
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 24. 07. 2011 18:59

A jsem zase na začátku:)
Budu vsázet na "nejprofláklejší" značky.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 07. 2011 19:50

neumim si zcela predstavit, pri zachovani technologickeho postupu vyroby, aby byla palivova hadice od nova spatna. Dvouvrstva, vyztuzena vypletem. Tzn bud to nebyla palivovka jak ma byt nebo se poskodila jinym zpusobem.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 24. 07. 2011 19:55

dělal jsem to měsíc zpátky - viz. odkaz na moji káru..pro hadici jsem zašel do krámu s náhradníma dílama na starý Škůdky. 1m = 58kč a je to Dunlop - made in USA, mazec_!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 24. 07. 2011 20:29

Pamatuju se, když jsem kdysi koupil v bmw ten 5cm kousek k liště vstřiků asi za 180 Kč :) takže cena parádní:)

Uživatelský avatar
Dave
Příspěvky: 183
Registrován: 12. 02. 2003 19:53

Příspěvek od Dave » 22. 08. 2011 19:14

posle nekdo obrazek co vsechno sundat na vymenu??
a jeste dotaz jak jsou zaopjeny kabely v rodělovači ke svíčkám od shora pro M40?
první je 3. válec,2. čtvrtý válec, 3. je od cívky, 4.???, 5.???

díky
ted uz bez iS :-( a s nebem nad hlavou

Odpovědět