viewtopic.php?t=7195Cervis píše:Diky ale porad tu je jeste 60tis co chybiMirek píše:když budeš zde na fóru Hledat, určitě něco najdeš...a kde vzit prachy a nekrast
Koupim BMW 520i od roku 90
Vedel bych o 525iA, r.v. 93, tmavě červená metla, koupené v CR, 2. majitel, dalsi udaje bych musel zjistit, auto je v super stavu, pravidelny servis, celou dobu garažované, ale cena by nebyla pod 100tis, to auto je fakt jak nové, když vidím občas ty vraky v bazarech... majitel ji prodat nutne nepotrebuje, planuje ji vymenit za tds.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
No ja bych osobne misto 525 sel aspon do 735. Ceny stejny, mozna 735 i levnejsi. A naklady skoro stejny. A sedma je sedma!!!
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
nj ale na 735 mas uz pokud se nemylim o dost vetsi povinne ruceni 

http://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
Lithophane a noční světla
Lithophane a noční světla
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
No ja si myslim ze rozdil cca 300Kc mesicne je zanedbatelny rozdilWolferine píše:nj ale na 735 mas uz pokud se nemylim o dost vetsi povinne ruceni

205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
povidej..ted mam sice E30 318 ale tak za tri roky bych upgradnul
i kdyz zase bysme mu to tu asi nemeli zasirat...

i kdyz zase bysme mu to tu asi nemeli zasirat...
http://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
Lithophane a noční světla
Lithophane a noční světla
sice na sedmu je poviny ruceni 11 tisic rocne a zere 20na100 ae to je na druhou stranu i jeji vyhoda takovy auto v kuzi a plny vybave kolem roku 90 se da sehnat od 60 tisic
a BMW 7 je to nejelpsi co v te dobe bylo na svete..ja kdyz sem ted sednul za volant E32 tak se mi udelal usmev na tvari a nechtel sem vylizt 
chapu ze pro cloveka kterej jezdi v felde je najednou pojistka ze 3 tisic na 11 pálka jak svina a stejne tak spotreba a servis ale pro nekoho kdo jezdi ve 320 uz ten rozdil takovej neni


chapu ze pro cloveka kterej jezdi v felde je najednou pojistka ze 3 tisic na 11 pálka jak svina a stejne tak spotreba a servis ale pro nekoho kdo jezdi ve 320 uz ten rozdil takovej neni

----------------------:)
jen si uvědomte, že dil ktery na trojku stojí 1000Kč (nový) tak na sedmičku min 3-4x víc.And píše:sice na sedmu je poviny ruceni 11 tisic rocne a zere 20na100 ae to je na druhou stranu i jeji vyhoda takovy auto v kuzi a plny vybave kolem roku 90 se da sehnat od 60 tisica BMW 7 je to nejelpsi co v te dobe bylo na svete..ja kdyz sem ted sednul za volant E32 tak se mi udelal usmev na tvari a nechtel sem vylizt
chapu ze pro cloveka kterej jezdi v felde je najednou pojistka ze 3 tisic na 11 pálka jak svina a stejne tak spotreba a servis ale pro nekoho kdo jezdi ve 320 uz ten rozdil takovej neni
přiklad jednoho dilu snad mluvi za vše, vrtule u chlazeni na sedmičku stojí cca:12000, ten samej díl se stejnym pruměrem, velikosti......, ale jen jinak vyvrttanyma dirama(ma menši rozteč), kterej patří do pětky sojí cca:5000
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
to je taky pravda..to uz je holt druha strana minceLukas-e21 píše:jen si uvědomte, že dil ktery na trojku stojí 1000Kč (nový) tak na sedmičku min 3-4x víc.And píše:sice na sedmu je poviny ruceni 11 tisic rocne a zere 20na100 ae to je na druhou stranu i jeji vyhoda takovy auto v kuzi a plny vybave kolem roku 90 se da sehnat od 60 tisica BMW 7 je to nejelpsi co v te dobe bylo na svete..ja kdyz sem ted sednul za volant E32 tak se mi udelal usmev na tvari a nechtel sem vylizt
chapu ze pro cloveka kterej jezdi v felde je najednou pojistka ze 3 tisic na 11 pálka jak svina a stejne tak spotreba a servis ale pro nekoho kdo jezdi ve 320 uz ten rozdil takovej neni
přiklad jednoho dilu snad mluvi za vše, vrtule u chlazeni na sedmičku stojí cca:12000, ten samej díl se stejnym pruměrem, velikosti......, ale jen jinak vyvrttanyma dirama(ma menši rozteč), kterej patří do pětky sojí cca:5000

----------------------:)
Beck píše:Vedel bych o 525iA, r.v. 93, tmavě červená metla, koupené v CR, 2. majitel, dalsi udaje bych musel zjistit, auto je v super stavu, pravidelny servis, celou dobu garažované, ale cena by nebyla pod 100tis, to auto je fakt jak nové, když vidím občas ty vraky v bazarech... majitel ji prodat nutne nepotrebuje, planuje ji vymenit za tds.
Jak sem napsal vic uz nesezenu je to proste tak ma dve prace a stejne vic jak 80 mit asi nebudu ted sem prodal 524td ze kteryho mam nejaky prachy ale je to malo jinak na automata sem jeste mladej

the Hell is near the Heaven...jde o to jak to zvládneš
sedma budeRadek_750iA píše:No ja bych osobne misto 525 sel aspon do 735. Ceny stejny, mozna 735 i levnejsi. A naklady skoro stejny. A sedma je sedma!!!

the Hell is near the Heaven...jde o to jak to zvládneš
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Hele, starý tds jsou dneska už pasti, přijatelná je tak jedna z deseti. Za žádnou cenu bych do toho nešel, čeká tě turbo, vstřiky, žhavení, těsnění pod palicí a další radosti a když se chceš pořádně svézt, taky žere přes 11 na sto. 525i bude podle mě lepší investice, myslím to vážně. Stejně jako student bych do toho nešel, pořídil bych si Uno v litru a srát na něj. BMW bude ze studentského rozpočtu jen trpět, na našich silnicích jen podvozek udržet v pohodě stojí třeba 20 tisíc ročně když chceš bejt poctivej...Cervis píše:sedma budeRadek_750iA píše:No ja bych osobne misto 525 sel aspon do 735. Ceny stejny, mozna 735 i levnejsi. A naklady skoro stejny. A sedma je sedma!!!ale to az dostuduju a bude nejaka prace ktera by mi zaplatila naklady na benzin nahradni dily a to povinne ruceni jinak to uz by byla ta 750Li
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
urcite nedavas spatny radyRedBaron píše:Hele, starý tds jsou dneska už pasti, přijatelná je tak jedna z deseti. Za žádnou cenu bych do toho nešel, čeká tě turbo, vstřiky, žhavení, těsnění pod palicí a další radosti a když se chceš pořádně svézt, taky žere přes 11 na sto. 525i bude podle mě lepší investice, myslím to vážně. Stejně jako student bych do toho nešel, pořídil bych si Uno v litru a srát na něj. BMW bude ze studentského rozpočtu jen trpět, na našich silnicích jen podvozek udržet v pohodě stojí třeba 20 tisíc ročně když chceš bejt poctivej...Cervis píše:sedma budeRadek_750iA píše:No ja bych osobne misto 525 sel aspon do 735. Ceny stejny, mozna 735 i levnejsi. A naklady skoro stejny. A sedma je sedma!!!ale to az dostuduju a bude nejaka prace ktera by mi zaplatila naklady na benzin nahradni dily a to povinne ruceni jinak to uz by byla ta 750Li



the Hell is near the Heaven...jde o to jak to zvládneš
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No, přítelku mám na vejšce. Na parkovišti před kolejí stojí lidi, co přijedou novým P307 co jim táta koupil za ukončenýho bakaláře a pak druzí, kteří si na to vydělávají sami a těm tam stojí Kadett z roku 84, z pneumatik mu lezou dráty a čeká až majitel vystřízliví a v kanystru do suchý nádrže něco doleje a zastudena si zařádí v otáčkách...Cervis píše:urcite nedavas spatny rady(vazim si kazde) ale jako student na vysoke me netrapi vydelat si na benal a popr. kdybych hodne chtel tak nejaka ta drobnustka ale jako Uno vlitru bleeeee ... jak se poradne nesvezu tak nemam radost a radost je naplni zivota.I kdyz jezdil sem v corse 1.0 a taky se nechalo jed bokem jako s kazdym autem ale BMW me prirostlo k srdci(i kdyz sem mel jen jedno) a jako ze 3 nevypada spatne ale pektka je komfort(to se mi libi) a 7 luxus (kterej si zatim dovolit nemuzu) ale tu petku bych se snazil nejak utahnout
omezim piti a penize budou jen chci vrazit penize do neceho jako je novejsi 24V motor.Mas pravdu 525i 24V bude ono takze koupim toto
Je pár výjimek, který na sobě pracujou a věřím, že jsi jednou z nich, jinak je mi toho "studentskýho bavora" líto už teď. Osobně přeju hodně úspěchů a ten názor nepramení z toho, že bych byl nějakej fotr (ročník 78 ), ale z toho, že už mám druhý starší BMW a vím, že to něco stojí a i když se nemám špatně, párkrát jsem kvůli těm plechovkám i hladověl nebo nejel na dovku, protože nutně něco potřebovaly a drásalo mi nervy, že to při jízdě mlátí...
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Asi tusim co mas na mysli ale jednoho bawora sem kvuli sve hlouposti ztratil poucil se na nem a ted uz ty hlouposti neudelam !! No na litost je brziRedBaron píše: No, přítelku mám na vejšce. Na parkovišti před kolejí stojí lidi, co přijedou novým P307 co jim táta koupil za ukončenýho bakaláře a pak druzí, kteří si na to vydělávají sami a těm tam stojí Kadett z roku 84, z pneumatik mu lezou dráty a čeká až majitel vystřízliví a v kanystru do suchý nádrže něco doleje a zastudena si zařádí v otáčkách...
Je pár výjimek, který na sobě pracujou a věřím, že jsi jednou z nich, jinak je mi toho "studentskýho bavora" líto už teď. Osobně přeju hodně úspěchů a ten názor nepramení z toho, že bych byl nějakej fotr (ročník 78 ), ale z toho, že už mám druhý starší BMW a vím, že to něco stojí a i když se nemám špatně, párkrát jsem kvůli těm plechovkám i hladověl nebo nejel na dovku, protože nutně něco potřebovaly a drásalo mi nervy, že to při jízdě mlátí...

the Hell is near the Heaven...jde o to jak to zvládneš