Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 08. 02. 2009 21:45
Já nechal origo z e30ky,motor je dost vysoko právě kůly sklonu motoru ale byla to moje první m50ka třeba u S50ky jsem už použil posilovač WV Polo.
Dal jsem za něj 800,-i z brzdovým válcem na vrakáči.
Pokud chceš docílit úplně správné polohy musíš ještě upravit trubky z topení

jinak se ti o ně opře sání

tak pozor na to

má zkušenost z S50kou
Naposledy upravil(a)
Stany dne 08. 02. 2009 21:50, celkem upraveno 1 x.
-
Luter
- Příspěvky: 1029
- Registrován: 10. 10. 2003 15:58
- Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek
od Luter » 08. 02. 2009 21:49
takový blbý dotaz...a jak poznám že ten motor má správnou polohu jak by měl mít?
e36 2.0
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 08. 02. 2009 23:06
Stany píše:Luter píše:takový blbý dotaz...a jak poznám že ten motor má správnou polohu jak by měl mít?
1.dno vany je vodorovně z povrchem zemským.
2.sedí ti krásně držák převodovky.
... a osa klikové hřídele je ve středu mezi nosníky
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 08. 02. 2009 23:39
Řešil jsi to Stany papírově ? Dneska jsem odesílal dotaz na ministerstvo dopravy, tak jsem vcelku zvědav. Volal jsem na magistrát, tak tam v tom nevidí žádnej problém. Pán mi dokonce sdělil, že pokud se dává jiný typ, tak stačí :
1) magistrát zažádat
2) s žádostí na STK
3) s protokolem zpět na magistrát
4) se zápisem změn v TP zpět na STK a hotovo
Nicméně mi ale také sdělil, že to dělal naposledy před 10ti lety, tak že neví jak to chodí teď

Tak uvidim co mi odepíšou z MD
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 08. 02. 2009 23:53
Tweety píše:Řešil jsi to Stany papírově ? Dneska jsem odesílal dotaz na ministerstvo dopravy, tak jsem vcelku zvědav. Volal jsem na magistrát, tak tam v tom nevidí žádnej problém. Pán mi dokonce sdělil, že pokud se dává jiný typ, tak stačí :
1) magistrát zažádat
2) s žádostí na STK
3) s protokolem zpět na magistrát
4) se zápisem změn v TP zpět na STK a hotovo
Nicméně mi ale také sdělil, že to dělal naposledy před 10ti lety, tak že neví jak to chodí teď

Tak uvidim co mi odepíšou z MD
Jsem na Tvuj pokus sam zvedav a drzim Ti palce. Ale po mych zkusenostech tomu moc nadeji nedavam. Predpokladam, ze Ti ani nikdo neodpovi.
A u Stanyho uz vubec ne, nejsilnesi E30 mela 171 koni a ten Stanyho masakr ma podstatne vic. Takovou prestavbu nikdo nikdy nepodepise - protoze mu to za pripadny pruser nestoji.
Ale uvidime, treba uz i Cechach urednici pochopili...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 09. 02. 2009 06:21
Ano,taky se chystám na legalizaci alespoň té m50ky
Napíšu milostný e mail p.Stehlíkovi uvidím jak se vyjádří

Podle mě on je jediní kdo to může zařídit
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 09. 02. 2009 08:30
Stany píše:Ano,taky se chystám na legalizaci alespoň té m50ky
Napíšu milostný e mail p.Stehlíkovi uvidím jak se vyjádří

Podle mě on je jediní kdo to může zařídit
Mám ho v plánu, hned jak příjde odpověď z MD

-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 09. 02. 2009 08:59
Vasa píše:
Predpokladam, ze Ti ani nikdo neodpovi.
Dnes mi přišel e-mail, že byla žádost přijata pod číslem jednacím. Tudíž odpověď už být musí

Jen na to mají 30 dnů, tak doufám že to stihnou rychleji.
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 09. 02. 2009 17:57
Stany píše:Klucí jak zní přesný typ motoru m50b25 dík.
Píšu e mail Stehlíkovi ať tam nepíšu blbosti
Dík Stany
Prej 256S1 nebo 256S2
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 09. 02. 2009 18:51
Stany píše:Dík,poslal jsem mu dotázek.Zatím jen pro m50ku s50si nechám jako bonus nakonec

Tak dej vědět. Já se ozvu jak to dopadlo na ministerstvu

-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 09. 02. 2009 21:05
M50B25 je kod 256S1
256S2 byly dle meho az motory M52
Kazdopadne vam kluci drzim palce a jsem zvedav jak dopadnete.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 09. 02. 2009 21:13
Vasa píše:256S2 byly dle meho az motory M52
Mám 306S2 a je to taky vlastně M50
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
aula
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 26. 11. 2005 13:44
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aula » 09. 02. 2009 21:20
Jen pro pořádek.
M50B2x se označovali jak 2x6S1 tak 2x6S2 (místo x je "5" nebo "0" - všem jasné)
M52B2x se označovali 2x6S3 a 2x6S4 (tentokrát je x pouze "5" nebo "0")
M52B28 se označovali 286S1 a 286S2
Jinak taky držím palce

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
-
bavor
- Příspěvky: 199
- Registrován: 17. 05. 2006 11:27
- Bydliště: Otrava/Olmik-chodopičovice
Příspěvek
od bavor » 10. 02. 2009 09:34
Stany píše:Luter píše:a co ty držáky motoru?
Dají se použít z e36ky a nebo vyrobit vlastní
držáky e36 - a jaký silentbloky?? koupil sem tourinng e30 s m50, a vypadá to dost prasárna.... chtěl bych to dát dokupy. dík moc
ta legalizace mě taky zajímá

Stehlík už to přece dávno nedělá ne??
Díky moc
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 10. 02. 2009 22:49
Temer se mi chce zalozit nove tema o zoufalcich a jejich pokusech o zastavbu (asi cehokoliv):
takze zase jedna dle rceni: "...tak takto ne pratele"...
(budiz malou utechou, ze soucasny majitel to tak uz bohuzel koupil...)

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
andilek
- Příspěvky: 552
- Registrován: 11. 03. 2008 16:17
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od andilek » 11. 02. 2009 09:12
bavor píše:Stany píše:Luter píše:a co ty držáky motoru?
Dají se použít z e36ky a nebo vyrobit vlastní
držáky e36 - a jaký silentbloky?? koupil sem tourinng e30 s m50, a vypadá to dost prasárna.... chtěl bych to dát dokupy. dík moc
ta legalizace mě taky zajímá

Stehlík už to přece dávno nedělá ne??
Díky moc
ahoj, ja jsem pouzil pravy (spolujezdcuv) silemblok original z M50 a levy jsem pouzil pro uchyveni M20B25. motor sedi naprosto presne a neni nijak natocen

sedi ale dost nizko takze serie posilovac nejde vubec pouzit a z VW holf skrta..

-
Luter
- Příspěvky: 1029
- Registrován: 10. 10. 2003 15:58
- Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek
od Luter » 12. 02. 2009 11:41
kluci víte už někdo něco ohledně té legalizace?
e36 2.0
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 12. 02. 2009 12:37
Luter píše:kluci víte už někdo něco ohledně té legalizace?
sam jsem na to zvadav co vam zajemcum napisi pani byrokrati...
PS: Sleduji to cele s o to vetsim zajmem uz jen proto, ze lagalni noty s M50 v E30 mam. Kdyz jsem se tim zacal zaobirat ja tak mne veskera ofi mista odkazala na MD, UVMV, DECRU apd. S tema jsem se cca 3 mesice domlouval telefonem a osobne. Stejne se jedna instituce odkazovala na druhou a de-fakto si nikdo nechtel "spinit" ruce "zbytecnou" veci...
Kdyz jsem nekam napsal tak to ve 100% skoncilo zamitnutim.
Je potreba s nimi aktivne diskutovat... - ale uvidite sami.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Luter
- Příspěvky: 1029
- Registrován: 10. 10. 2003 15:58
- Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek
od Luter » 12. 02. 2009 12:42
Vasa: no a jak se ti to nakonec povedlo a hlavně kolik tě to vyšlo?
e36 2.0
-
fafejta
- Příspěvky: 148
- Registrován: 04. 01. 2008 18:22
- Bydliště: Benešov u Prahy
Příspěvek
od fafejta » 12. 02. 2009 13:39
Myslíš,že na STK dělají takový blbci,že nebudou vědět která bije?
No přeju Ti to,ale asi nejsem tak naivní,abych tomu věřil.
Každopádně Ti nepřeji ať se Ti stane nějaký průser v provozu,protože pak by to znamenalo opravdu velký malér.