no kámoš měl na ISu vzadu kotouče a měl 33 mm, ale netušim jestli tam měl ty kotouče origo, nebo z jinýho auta, těžko říct, já osobně mám bubny, tak ti asi neporadimjaradaf píše:Ale ja mam 35 i na trmenu je napsany 35/10 tak nevim
zadní brzdy
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Chcel by som sa poradiť ohľadne zadných kotúčových brzd.Jedná sa o to že ako som menil zimné gum tak som si všimol že kotúče mám takmer neopotrebované,doslova hrdzavé.Menil som ich asi pred 5 rokmi všetky vpredu aj vzadu.Tie zadné ako keby absolutne neboli používané,predné sú lesklé.Je možné že tam je niečo zadrené,čo by som tam mal skontrolovať?
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
Zkus si někde na vhodným povrchu zabrzdit a uvidíš, jak vypadá stopa.ICO TD píše:Chcel by som sa poradiť ohľadne zadných kotúčových brzd.Jedná sa o to že ako som menil zimné gum tak som si všimol že kotúče mám takmer neopotrebované,doslova hrdzavé.Menil som ich asi pred 5 rokmi všetky vpredu aj vzadu.Tie zadné ako keby absolutne neboli používané,predné sú lesklé.Je možné že tam je niečo zadrené,čo by som tam mal skontrolovať?
Pokud bude pochybná, zvedni zadek na hever a toč, někdo ať ti zkusí brzdit.
Ok tak že je to robota pre dvoch.Mne to je celé dosť podozrivé,lebo ako tak nad tým uvažujem tak vlastne zadné kotúče mali minimálny účinok a o to viac sa trápili predné aby ubrzdili auto. Nemôže tam byť niečo zadreté,piestiky alebo tak?A keď zistím tým pokusom ako si písal že brzdia slabo tak ako ďalej?
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
Zadek brzdí míň, to je normální. U některých aut je na zadní nápravu omezovač.ICO TD píše:... tak vlastne zadné kotúče mali minimálny účinok a o to viac sa trápili predné aby ubrzdili auto. Nemôže tam byť niečo zadreté,piestiky alebo tak?A keď zistím tým pokusom ako si písal že brzdia slabo tak ako ďalej?
Pokud zjistíš, že zadek opravdu nebrzdí, hledal bych nejdřív chybu v možném zavzdušnění zadního okruhu.
Když nebude brzdit ani po odvzdušnění, pak sundám brzdiče a prohlídnu, zda se pístky pohybujou.
Rozdělovač brzdného účinku.lehce se stane že bude za ty roky přidřený-zaseklý.U E30 ho najdeš v prostoru pod hlavním brzdovým válcem,je přichcycený ke kastli a vedou do něj brzdový trubky.ICO TD píše:Hm,to som fakt nevedel ze zadok brzdí menej než predok.Ale aj tak by asi kotúč nemal byť hrdzavý si myslím.Budem sa s tým zoberať a ozvem sa keď budem mať niečo konkrétne,zatiaľ díki....

Rozdělovač-regulátor brzdného tlaku.lehce se stane že bude za ty roky přidřený-zaseklý.U E30 ho najdeš v prostoru pod hlavním brzdovým válcem,je přichcycený ke kastli a vedou do něj brzdový trubky.Pokud ho zrušíš-zdemontuješ a propojíš zadek "natvrdo"je reálná šance že si nabiješ hubu. Ale mají ho tuším pouze šestiválce,is a touringyICO TD píše:Hm,to som fakt nevedel ze zadok brzdí menej než predok.Ale aj tak by asi kotúč nemal byť hrdzavý si myslím.Budem sa s tým zoberať a ozvem sa keď budem mať niečo konkrétne,zatiaľ díki....

.. pokud ho ta konkrétní E30 má.DVORIS píše:...U E30 ho najdeš v prostoru pod hlavním brzdovým válcem,je přichcycený ke kastli a vedou do něj brzdový trubky.
U některých není a omezení na zadek je řešený už samotnou brzdovou soustavou, proto jsou různý průměry válečků na zadku a k nim příslušející různý hlavní válce.