Vodou ředitelné autolaky
docela dobrý je na tom to že metlu stříkáš vodou a pak to stejně musíš přelakovat bezbarvým klasickým lakem takže to výjde téměř stejně
jinak se prý prodávájí do vody nějaký urychlovače schnutí takže je to nák vošetřený...rozhodně bych do toho nefoukal fénem 
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
tak já jsem obyč barvou nestříkal ani nepamatuji, jedině metlou a pokud zůstanou laky syntetiky, tak to su v kliduBMWAK píše:docela dobrý je na tom to že metlu stříkáš vodou a pak to stejně musíš přelakovat bezbarvým klasickým lakem takže to výjde téměř stejnějinak se prý prodávájí do vody nějaký urychlovače schnutí takže je to nák vošetřený...rozhodně bych do toho nefoukal fénem
nechal jsem si na jaře nastřikat coupe kdo ho viděl tak buď málem dostal infarkt nebo se pochcal smíchy bylo to vodouředitelnou barvou když mi dotyčný lakýrnik řekl že se nic jineho už nepoužívá tak jsem věřil nakonec to dopadlo tak že jsem mu za praci nezaplatil a teď vidím že za to nemuže jo a auto stalo několik hodin v nějaký peci na vysoušení ale i tak po 3 měsících auto změnilo barvu z červené ferari na vyblutou asioranžovou a ještě dnes do něj nehtem udělám rýhu 
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
je to o lakýrníkovi a materiálu, který používá.... jak jsem psal mám vodovku 2 roky a pohoda.....M40TURBO píše:nechal jsem si na jaře nastřikat coupe kdo ho viděl tak buď málem dostal infarkt nebo se pochcal smíchy bylo to vodouředitelnou barvou když mi dotyčný lakýrnik řekl že se nic jineho už nepoužívá tak jsem věřil nakonec to dopadlo tak že jsem mu za praci nezaplatil a teď vidím že za to nemuže jo a auto stalo několik hodin v nějaký peci na vysoušení ale i tak po 3 měsících auto změnilo barvu z červené ferari na vyblutou asioranžovou a ještě dnes do něj nehtem udělám rýhu
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

BMW E39 528i T

Nechci se někoho z vás dotknout, ale připadá mi, že někteří vůbec neví o čem to vlastně je. Vstupem ČR do EU pro nás začaly platit emisní normy, které musejí splňovat téměř všechny nátěrové hmoty, tzn. vymýšlejí se nové VOC materiály a nové technologie. Staré materiály se jimy musí nahradit. Ale to by bylo nadlouho... Na druhou stranu se vám nedivím, já si o "vodě" myslel to samé, nicméně je to o praxi. Ze začátku jsem měl taky problémy, ale po dvou letech tvrdím, že voda je lepší než konvenkce. A pokud někdo tvrdí,že to neshne, je na omylu. Už jsem s vodou stříkal i v 5 *C a po roce a něco je ten díl furt pěkný. Jen je problém v tom, že ředidlo z těla vyprchá, ale voda se ukládá, tzn. že nebude trvat dlouho a i vodu nahradí nějaké jiné materiály, které se už vyvíjejí. Co se týče pomeranče, tak to není barvou, ale lakem ale nejspíš lakýrníkem. Každý auto má svuj pomeranč. Jen pro příklad, představte si auto s pomerančem a jeden lakovaný díl,nejlépe v tmavým odstinu, by byl jak zrcadlo!? Ten lesk se dá udělat vždy. Ale problém je, že ten lak je první čeho si každej všimne. Musíme pochopit, že lakování už není, jak si někteří myslí jak vyměnit destičky. Už hold není doba kdy se auto zabalilo do novin a polilo se něčím, co bylo kdysi na trhu.
je to o lakýrníkovi a materiálu, který používá.... jak jsem psal mám vodovku 2 roky a pohoda.....[/quote] Musím jedině souhlasit, pokud chce někdo hodně povedenej lak, tak si musí připlatit za kvalitní materiál a hlavně mít lakýrníka, kterýho ta práce baví a umí. Kvalitní práce chce hlavně čas a dodržovat technologický postup.
jj taky už přecházíme v práci na vaser a je to boj.to je ta naše eu
musíme si zvykat.nejhorší je že se stejnou barvou jde nastříkat víc odstínu tak je třeba ďelat přístřiki do vedlejších dílu což moc lidí nechápe a musíme se pak dohadovat
i probrusy do plechu je třeba izolovat což je zdržovačka jo je to boj
voda je fakt zajimavá, největší haluz sem měl z toho jak to mění odstíny při stříkání ůplně do nesmyslu a finální odstín oznáš až po zalití lakem, ale jinak v domácích podmínkách si myslim že to pujde taky, jde o zásadní bezprašnost a čistotu, páč se musí ofukovat aby uschla, v práci na to máme jakýsi fén , po nástřiku to tím ofoukat a stříkat dál, a pomeranč není o ničem jiném než o rukách 
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
Doma se dá vodou taky, mám to odskoušený, ale má to jeden háček, jak bylo zmíněno - čistota a bezprašnost. Jelikož voda nevytěká, ale ta se vysouší vzduchovým"fénem" a to víří prach. Nechat ji odvětrat by mohlo být stříkání na celý den. Mám na to místnost obalenou silným igelitem a stěny postříkaný "cukrovou vodou". A jde to. 
Je pravda, že už nejsou všechny odstíny, ale moje cabrio takový odstín už neprodává, takže můj brácha v obchodě prodává barvy - laky a tím domluvil s výrobcem - dodavatelem barvy-laky pro můj cabrio přesný odstín a tím je vyřešeno. Pokud potřebujete, tak zeptám, pokud budete mít zájem.DOEMIXXX píše:jeste jdou sehnat klasicke laky, ale uz nejsou vsechny odstiny
zastriky se maji delat vzdycky,nejen s vodou...je to standartni technologickej postup...protoze nove nastrikanej dil nebude nikdy stejnej jak dil kterej je na aute treba 3 roky...na prvni pohled mozna ano,ale casem to bude stale razantnejsi rozdil..nic se nema strikat do hrany...i u nas je to tak,ze to vetsina lidi nechape...a pokud nechteji zastriky,je na fakture dodatek,ze na prani zakaznika nebyl proveden zastrik do okolnich dilu a ze nerucime za stejnost odstinu...spouste lidem to proste nevysvetlisMalutky píše:jj taky už přecházíme v práci na vaser a je to boj.to je ta naše eumusíme si zvykat.nejhorší je že se stejnou barvou jde nastříkat víc odstínu tak je třeba ďelat přístřiki do vedlejších dílu což moc lidí nechápe a musíme se pak dohadovat
i probrusy do plechu je třeba izolovat což je zdržovačka jo je to boj
E39 523iA daily
E36 318is----325 coupe
E36 318is----325 coupe


