Vůbec nevím o čem mluvíš, respek. píšešbiker píše:horis píše:No a co je špatně ??? Neumíš číst ?? Zatím si pochopitelně stojím ...biker píše:proto jsi reagoval min.tyden do inzeratu ohledne IS(pak to byl osmazane) to je ten jedinej spravnej zvuk m20 r6
a spravnejc hlap zacina na 6 valcich
![]()
![]()
![]()
Bavíme se o stejném pořád dokola .....
ja umim cist prave velmi dobre, ale tys to asi nepochopil. jen je tak strasne prekvapujici, ze kdyz ti zacina bmw na 6 valcich, uz jen kuli tomu krasnymu zvuku do dnes neprekonany m20
![]()
![]()
![]()
+ ji vsude vytahujes v boji proti isu
, tak proc se v inzerci ptas na iso a pak to nahle zmizi?
![]()
![]()
ulehcim ti to, odpovidat nemusi
.me je to totiz uplne u ......,ale pobavilo me to.
318is nebo 325i? ÚSTÍ N.L. SVEZENÍ?
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
Jsi decentne vztahovacnej,tvoje osoba me naprosto neirituje.horis píše:Vůbec nevím o čem mluvíš, respek. píšešbiker píše:horis píše: No a co je špatně ??? Neumíš číst ?? Zatím si pochopitelně stojím ...![]()
Bavíme se o stejném pořád dokola .....
ja umim cist prave velmi dobre, ale tys to asi nepochopil. jen je tak strasne prekvapujici, ze kdyz ti zacina bmw na 6 valcich, uz jen kuli tomu krasnymu zvuku do dnes neprekonany m20
![]()
![]()
![]()
+ ji vsude vytahujes v boji proti isu
, tak proc se v inzerci ptas na iso a pak to nahle zmizi?
![]()
![]()
ulehcim ti to, odpovidat nemusi
.me je to totiz uplne u ......,ale pobavilo me to.
![]()
![]()
Jestli máš nějaké halušky, či co ..... já za to ale nemůžu
Tak naposled, bikere, co jsme napsal, zatím si stojím. Jen jsem mu poradil, ať koupí 2,5i R6. Nic víc
A ty mě už pomalu přestáváš bavit, pořad se do mě navážíš
Tak se starej o sebe, na ty tvoje kecy tady nikdo není zvědavěj
A když mu nedokážeš poradit a zajímá tě jen moje osobnost, tak radši nereaguj, nikomu to myslím chybět nebude
![]()
Mě rozhodně ne
Zdar
O cem mluvim? Budu psat ve tvem stylu. Tak jeste jednou a naposledy, pisu o tom, ze tu chvalis r6 proti isu, a nedavno(tak minuly tyden) si TY, nebo nekdo pod tvym nickem zareagoval do inzeratu s Isem, ze chces informace o nem
E+5 
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Hanzz píše:asi takmarty87 píše:horis píše: Tak se starej o sebe, na ty tvoje kecy tady nikdo není zvědavěj
NA TY TVOJE UŽ VŮBEC NE!
Naposledy upravil(a) Chvalda 318iS dne 25. 09. 2007 15:15, celkem upraveno 1 x.
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
To ano, ale jen u hlupákůůDoDo píše:Uz aby bylo zase Big BMW kde se budeme mit vsichni radi, ten internet nejakym zpusobem vzbuzuje agresivitu
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
viz tohlke forum-srazy akcemartin-x píše:Hele to bys mi pomohl uplně nejvíc, kdy a kde přesně to je? určitě bych se přijel kouknout. napiš pls kdyžtak sz. díkmaca píše:ja ti poradim, koukam, ze si z usti, tam bude za dva tydny sraz bmw,tak tam prijd a urcite te nekdo sveze, at muzes porovnat, ja ti muzu klido nabidnout svezeni ve 2,5 a asi tam bude znamej s isem, tak to muzem domluvit i s nim
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
Najezdil sem asi 700km v 2.5 a pak si koupil ISo a do 2.5 už v životě nesednu
Samozřejmě, jestli chceš co nejvíc ps, tak dvaapůle je asi jediná volba, ale mě na tom hodně vadí těžkej předek a dost setrvačnej motor. S ISem se špérou se osobně na okresce/kopci vyblbnu mnohem víc a bokem to de taky (i když ne tak moc)
Má ovšem i svoje nevýhody, motor musíš víc točit, v 2.5 jedeš skoro všechno na čtyřku. No a o spotřebě určitě nemusim psát 
Takže na tvém místě bych se nejdřív zamyslel, k čemu to vlastně budeš používat a co od toho auta očekáváš. Obě auta jsou poměrně dost rozdílný, takže pokud víš co chceš, rozhodování máš jednoduchý: výkon x balanc
Takže na tvém místě bych se nejdřív zamyslel, k čemu to vlastně budeš používat a co od toho auta očekáváš. Obě auta jsou poměrně dost rozdílný, takže pokud víš co chceš, rozhodování máš jednoduchý: výkon x balanc
skoro sem rád že něco takovýho tady někdo napsal... dělat drifty v každý zatáčce fakt nepotřebuju... ale zase ten zvuk bude asi u r6 přece jenom lepší... a navíc ty otáčky... no rozhodnu se až se svezu, ale díky všem za radySpitfire píše:Najezdil sem asi 700km v 2.5 a pak si koupil ISo a do 2.5 už v životě nesednuSamozřejmě, jestli chceš co nejvíc ps, tak dvaapůle je asi jediná volba, ale mě na tom hodně vadí těžkej předek a dost setrvačnej motor. S ISem se špérou se osobně na okresce/kopci vyblbnu mnohem víc a bokem to de taky (i když ne tak moc)
Má ovšem i svoje nevýhody, motor musíš víc točit, v 2.5 jedeš skoro všechno na čtyřku. No a o spotřebě určitě nemusim psát
Takže na tvém místě bych se nejdřív zamyslel, k čemu to vlastně budeš používat a co od toho auta očekáváš. Obě auta jsou poměrně dost rozdílný, takže pokud víš co chceš, rozhodování máš jednoduchý: výkon x balanc
No 2.5 taky pořádně jede až od těch 4t.
Mám jak IS tak 2.5 a i když ISo rozhodně nemá takovej krouťák jako 2.5, taky se s ním dá v klidu jet 2-2,5t otáček a podřazovat se taky zase tolik nemusí, teda pokud člověk nejede do nějakýho šílenýho stoupáku.
Kdo chce E30 na běžný ježdění a kouká na spotřebu, aby ho to nesežralo a jenom občas se chce svézt, tak ISo bohatě stačí.
Kdo chce E30 na běžný ježdění a kouká na spotřebu, aby ho to nesežralo a jenom občas se chce svézt, tak ISo bohatě stačí.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
na běžný svezení je mnohem lepší 2.0 m20.....než iSo, ale každej ma svuj nazor....BOOST píše:No 2.5 taky pořádně jede až od těch 4t.Mám jak IS tak 2.5 a i když ISo rozhodně nemá takovej krouťák jako 2.5, taky se s ním dá v klidu jet 2-2,5t otáček a podřazovat se taky zase tolik nemusí, teda pokud člověk nejede do nějakýho šílenýho stoupáku.
Kdo chce E30 na běžný ježdění a kouká na spotřebu, aby ho to nesežralo a jenom občas se chce svézt, tak ISo bohatě stačí.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
sice mi větší krouták v nižších otáčkách fakt nevadí, ale já rozhodně nechci nudný auto na běžný ježdění... pokusim se popsat co přesně chci a nechci: chci e30.. o tom nebudu diskutovat a chci auto co možná nejlehčí a nelíp ovladatelný ,ale taky nejsvižnější, který bude dobrý na ježdění po okreskách ,případně i okruhu apodobně... nezáleží mi na absolutnim výkonu a rychlosti, nechci přemotorovanej dragster, nejdůležitější pro mě je ovladatelnost auta a jízdní vlastnosti v zatáčkách. ale zas nechci auto který se bude krásně ovládat, ale bude to jenom kvuli tomu že se budu plazit jako šněk
asi si občas dost protiřečim.. budu se muset svízt já vim 
tak podle toho co jsi napsal tak bych volil 318is nebo 320is či snad M3 ale ty poslední dvě varianty budou naročnější(dražší) naprovozmartin-x píše:sice mi větší krouták v nižších otáčkách fakt nevadí, ale já rozhodně nechci nudný auto na běžný ježdění... pokusim se popsat co přesně chci a nechci: chci e30.. o tom nebudu diskutovat a chci auto co možná nejlehčí a nelíp ovladatelný ,ale taky nejsvižnější, který bude dobrý na ježdění po okreskách ,případně i okruhu apodobně... nezáleží mi na absolutnim výkonu a rychlosti, nechci přemotorovanej dragster, nejdůležitější pro mě je ovladatelnost auta a jízdní vlastnosti v zatáčkách. ale zas nechci auto který se bude krásně ovládat, ale bude to jenom kvuli tomu že se budu plazit jako šněkasi si občas dost protiřečim.. budu se muset svízt já vim
Smrt je pouhý okamžik,kdežto hanba trvá na věky!
kup 2.5 m20, protože dvaapule rozhodně neni přemotorovaná......to bych si troufl říct leda o ex Ondrovo kabru a ten by zas řekl a má pravdu na koně si vždycky zvykneš a za chvíli jich chceš víc......martin-x píše:sice mi větší krouták v nižších otáčkách fakt nevadí, ale já rozhodně nechci nudný auto na běžný ježdění... pokusim se popsat co přesně chci a nechci: chci e30.. o tom nebudu diskutovat a chci auto co možná nejlehčí a nelíp ovladatelný ,ale taky nejsvižnější, který bude dobrý na ježdění po okreskách ,případně i okruhu apodobně... nezáleží mi na absolutnim výkonu a rychlosti, nechci přemotorovanej dragster, nejdůležitější pro mě je ovladatelnost auta a jízdní vlastnosti v zatáčkách. ale zas nechci auto který se bude krásně ovládat, ale bude to jenom kvuli tomu že se budu plazit jako šněkasi si občas dost protiřečim.. budu se muset svízt já vim
Nekupuj iSo, časem budeš něšťastnej a budeš tu škemrat co je třeba na překopani iSa na dvaapuli.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru



