Viscospojka X teplota motoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 07. 2007 20:22

KEAN píše:Kolísání...přechoďák...co to znamená?to mě ten budík na klepaní nereaguje...jednoduše se te ručička během jízdy pohybuje v rozmezí...cca 3mm před polovinou až 0,5mm za polovinou
Někde je špatný kontakt v konektoru.

Jiná příčina toho kmitání bývají bubliny vzduchu ve vodě, ale pokud je to odvzdušněný a hladina správná, vyloučil bych to.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 06. 2009 11:20

Při studeném motoru vezmi roli novin a vlož ji do visco spojky. Musíš ji těmi novinami zastavit. Když je motor ohřátý, nesmí ji noviny zastavit.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 06. 2009 16:42

jajic píše: přesněji pokud to za studena nezastavíš(což je méně častý jev a navíc by to hučelo jak tajfun),ale spíš pokud ji při fest zahřátém motoru zastavíš,tak vyměnit
Měnil jsem ji 4x a vždy byla přidřená....nicméně obávám se, že termostat by měl pustit okruh přes chladič až po dovršení určité teploty. Tudíž přidřená visca určitě není zdejší problém. Přidřená visco spojka je spíš známkou "zvuku dvanáctiválce" a snížením výkonu i v době, kdy by neměla pracovat - vyšší spotřeba.

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 21. 06. 2009 16:49

už podle názvu....funguje na bázi vizkozity oleje(je to to,na čem je přišroubovaná vrtule)
prostě za studena se sice vrtule točí,ale je opravdu jen unášena a při zahřátí se začne otáčet stejnými otáčkami jako motor
Obrázek
vše na prodej

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 06. 2009 16:51

jajic píše:...a při zahřátí se začne otáčet stejnými otáčkami jako motor
Zdaleka ne.

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 21. 06. 2009 16:59

myslel jsem to obecně...je jasné,že nikdy nebude mít stejné točky :twisted:
Obrázek
vše na prodej

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 06. 2009 17:17

jajic píše:myslel jsem to obecně...je jasné,že nikdy nebude mít stejné točky :twisted:
Pokud se nepletu, v režimu kdy zabírá, má mít cca 2500 ot/min při 3500 ot/min motoru.

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 21. 06. 2009 18:45

ta vodní pumpa slyšet nebude
já měl třeba na mojí rozpadlé to lopatkové kolo-jela ale málo brala
a už jsem viděl i pumpu,která za studena jela a po zahřátí to lopatkové kolo se začalo protáčet
Obrázek
vše na prodej

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 22. 06. 2009 10:34


Odpovědět