Chtěl jsem měnit kotouče a desky :)

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 20. 07. 2006 14:32

scandinavian píše:kup si Kernite spray, stojí sice 700asi, ale povolí i nepovolitelný :)
Úderový šroubovák je taky dobrý pomocník,já ho koupil v sadě spolu s výměnými nástavci (je jich tam asi 20v.č. inbusů)a právě při demontáži kotoučů jsme ho hned využili a krásně se ty šrouby povolili,stačily 3 dobře mířené rány a bylo to :wink: Cena šroubováku cca 450kč.
Obrázek

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 20. 07. 2006 14:35

jj budu muset doplnit vybavení. Jsem jenom kluk z paneláku a na horský kolo mi doteď stačilo pár klíčů, šroubovák a pumpička :lol: 8)
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
milo
Příspěvky: 310
Registrován: 21. 11. 2004 16:54

Příspěvek od milo » 20. 07. 2006 14:39

kdyz jsem menil rameno na E32, nepocital jsem ze pujde dolu kotouc. bohuzel musel - sroub jsem odvrtaval a na jeho misto jsem dal klasicky s 8mm hlavou - trci sice z kotouce ven ale na mych kolech je tam asi centimetr a pul mista - vubec nevadi ... casem vymenim za origo 8)
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 20. 07. 2006 20:19

ruffus píše:Zjistil jsem, že neni jednoduchý ty šrouby sehnat. V autodílech na mě koukal trochu divně a v počítači je samotný nenašel. Zkusim upravit klasickej M8 imbus (zmenšit hlavičku) a když to nepůjde dám to dohromady bez nich. Mám auto sice teprv měsíc, ale jeden den bez něj a sem jak tělo bez duše :lol:
Dělají se i imbusáky přímo s nízkou hlavou z výroby, máme je v práci.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 20. 07. 2006 21:54

Tak předek mám hotovej. U levýho kola teda bez toho šroubu. Pravý bylo díky tomu, že ten šroub šel povolit, hotový za půl hoďky včetně očištění paken. Kdyby takhle šly všechny, moh jsem mít včera hotový všechny čtyři.
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 20. 07. 2006 21:59

:wink:
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Odpovědět