Úderový šroubovák je taky dobrý pomocník,já ho koupil v sadě spolu s výměnými nástavci (je jich tam asi 20v.č. inbusů)a právě při demontáži kotoučů jsme ho hned využili a krásně se ty šrouby povolili,stačily 3 dobře mířené rány a bylo toscandinavian píše:kup si Kernite spray, stojí sice 700asi, ale povolí i nepovolitelný
Chtěl jsem měnit kotouče a desky :)
kdyz jsem menil rameno na E32, nepocital jsem ze pujde dolu kotouc. bohuzel musel - sroub jsem odvrtaval a na jeho misto jsem dal klasicky s 8mm hlavou - trci sice z kotouce ven ale na mych kolech je tam asi centimetr a pul mista - vubec nevadi ... casem vymenim za origo 
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20
e32 730iA
ex e34 525i m20
Dělají se i imbusáky přímo s nízkou hlavou z výroby, máme je v práci.ruffus píše:Zjistil jsem, že neni jednoduchý ty šrouby sehnat. V autodílech na mě koukal trochu divně a v počítači je samotný nenašel. Zkusim upravit klasickej M8 imbus (zmenšit hlavičku) a když to nepůjde dám to dohromady bez nich. Mám auto sice teprv měsíc, ale jeden den bez něj a sem jak tělo bez duše
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:

