Regulator volnobeznych otaciek

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Kraken
Příspěvky: 214
Registrován: 18. 01. 2007 19:39
Bydliště: SK

Příspěvek od Kraken » 14. 02. 2014 21:44

skúsime pre istotu prehodiť aj RJ a skúsim niekde pohľadať čidlá teploty, hádam budú pasovať z e36

Uživatelský avatar
Ládínek
člen E30.cz
Příspěvky: 1101
Registrován: 11. 05. 2004 13:03
Bydliště: Slapy - Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ládínek » 20. 02. 2014 10:30

Čidlo teploty do ŘJ je to modrý. Nedávno sem ho kupoval asi za 400,- a s E36 stejný nejsou. Na krabičce byly vypsaný ještě nějaký Alfy.
325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
Obrázek

k3ksik
Příspěvky: 205
Registrován: 19. 11. 2013 17:34
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od k3ksik » 23. 02. 2014 17:39

tak ani Riadiaca jednotka to nerobi .. to cidlo teploty co je na motore premerat alebo ako zistim ?

k3ksik
Příspěvky: 205
Registrován: 19. 11. 2013 17:34
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od k3ksik » 14. 05. 2014 22:14

https://www.youtube.com/watch?v=04BTqJWKM0A riesil uz niekto taky problem ? stale to nieje urobene .. menil sa potenciometer skrtiacej klapky regulator volnobehu prehadzovalo sa samie premeravala sa lambda skusal som striekat brzdovu kvapalinu ci nema falosny vzduch (a nema) tak neviem este vymenim cidlo teploty motora apotom uz fakt neviem :(

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 14. 05. 2014 22:20

Vykoupej volnoběžnej ventil v technickém benzínu,mě to vždy pomohlo.

k3ksik
Příspěvky: 205
Registrován: 19. 11. 2013 17:34
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od k3ksik » 15. 05. 2014 12:55

:x uz som to robil a nic tak som vymenil uz asi 5 regulatorov ..

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 15. 05. 2014 19:21

k3ksik píše:https://www.youtube.com/watch?v=04BTqJWKM0A riesil uz niekto taky problem ? stale to nieje urobene .. menil sa potenciometer skrtiacej klapky regulator volnobehu prehadzovalo sa samie premeravala sa lambda skusal som striekat brzdovu kvapalinu ci nema falosny vzduch (a nema) tak neviem este vymenim cidlo teploty motora apotom uz fakt neviem :(
Zkus odpojit konektor od spínače na klapce a sleduj, zda nastane změna.

.

safry
Příspěvky: 83
Registrován: 26. 05. 2007 22:53

Příspěvek od safry » 15. 05. 2014 20:37

k3ksik : Tohle mi delalo kdyz jsem nasadil druhou cast sani a spatne utesnil.,salo to falesnej vzduch...

k3ksik
Příspěvky: 205
Registrován: 19. 11. 2013 17:34
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od k3ksik » 15. 05. 2014 21:52

Venca píše:
k3ksik píše:https://www.youtube.com/watch?v=04BTqJWKM0A riesil uz niekto taky problem ? stale to nieje urobene .. menil sa potenciometer skrtiacej klapky regulator volnobehu prehadzovalo sa samie premeravala sa lambda skusal som striekat brzdovu kvapalinu ci nema falosny vzduch (a nema) tak neviem este vymenim cidlo teploty motora apotom uz fakt neviem :(
Zkus odpojit konektor od spínače na klapce a sleduj, zda nastane změna.

.
tak ak odpojim konektor na skrtiacej klapke tak si auto prida na full otacky na volnobehu

k3ksik
Příspěvky: 205
Registrován: 19. 11. 2013 17:34
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od k3ksik » 15. 05. 2014 21:53

safry píše:k3ksik : Tohle mi delalo kdyz jsem nasadil druhou cast sani a spatne utesnil.,salo to falesnej vzduch...
myslis ten vrchny hlinikovy dekel ? a tych 6 šrubkov co ho spaja ?

safry
Příspěvky: 83
Registrován: 26. 05. 2007 22:53

Příspěvek od safry » 15. 05. 2014 22:19

asi ano,..tu nejvetsi cast sani na ktery je klapka

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 16. 05. 2014 03:46

tohle bude sát falešnej vzduch.
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Ládínek
člen E30.cz
Příspěvky: 1101
Registrován: 11. 05. 2004 13:03
Bydliště: Slapy - Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ládínek » 16. 05. 2014 10:49

Podobně se mi chovala M20 když zdechla lambda. Zkus jí odpojit, jestli se nezklidní. I když, teď si nejsem jistej, jestli M40 nemá novější Motronic, M20 s odpojenou lambdou dovede fungovat.
325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 05. 2014 13:45

k3ksik píše: tak ak odpojim konektor na skrtiacej klapke tak si auto prida na full otacky na volnobehu
To je nějaký divný.

Psla jsi, že škrtící klapku jste měnili.
Dělali jste u ní základní nastavení?

.

k3ksik
Příspěvky: 205
Registrován: 19. 11. 2013 17:34
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od k3ksik » 16. 05. 2014 20:28

taaaakže .. chcel by som zanechat odkaz pre buduce generacie ktore budu mat ten isty problem a nebudu sa moct dopatrat priciny ... robilo to cidlo teploty motora ktore je pod sanim taky modry konektor .. nove stoji 4.20 €
Obrázek

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 19. 05. 2014 08:33

to je logicke když si jenotka myslí že je motor zmrzly tak tam pere benzinu co to jde ale nemuže vyhnat motor na plné otáčky se zavřenou škrtící klapkou
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Odpovědět