e28 X e30
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Takze..
Celkovy vyhody e28
- jak uz nekdo napsal "ukrutna pohodlnost", je to fakt takovej silnicni korab, ani po dlouhy ceste z toho nebudes unavenej
- celkova prostornost interieru
- dobry odhlucneni motoru
Nevyhody
- peknejch kousku je jak safranu, e28 sou dost casto (zvlast 524td) pouzivany jako auta na stavbach atd
- prece jen uz je to starsi auto, takze moc lidi nevi o co go kdyz reknes e28
- od 170 vejs dost velkej aerodynamickej hluk
e28 x e30
- s e30 se da lip blbnout, jak pises tak k "motokare" ma samozrejme bliz
- s e28 se da blbnout taky, ale dost se naklani (mluvim o seriovym podvozku)
- e30 muzes tunit (pokud tyhle chute mas), na e28 nesezenes takrka nic
- e30tek je znatelne vic, tezko rict jestli je to vyhoda nebo ne, na jednu stranu e28 v peknym stavu zaujme vic nez e30, na druhou stranu vyhoda je v tom ze na e30 tady na foru sezenes za dobrou cenovku vsechno
- v e28 se da lip s***t
Obecne
- Jestli ses do e28 fanda tak do ni urcite jdi, kdyz chytnes dobrej kus (napr jako ja
- tzn v zime nejeto atd), tak pocitej s tim ze budes utracet akorat za benzin a olej
Pokud patris k typkum co se snazej na auto treba sbalit holku, tak s e28 na to muzes vcelku lejce zapomenout, pro vetsinu lidi (a zenskejch zvlast) je to proste stary auto a tecka
S pouzitejma dilama je to sice horsi, ale novy dily sou cca stejne drahy jako na jakykoliv jiny auto, takze v tom bych taky nejakej zvlast problem nevidel
No a jinak jak ses ptal, tak 2.5i m30 ma v technicaku maximalku psanou 205 a muzu potvrdit ze na rovince ji da, z kopce tachometrove o neco vic.
Spotrebu se priznam sem nikdy nezkousel na uplnyho klobouka, takze kdyz jedes slusne ( = predpisove) tak okolo 9, pokud sviznejct okolo 12 a pokud kotel tak 25-30 neni problem
Vsechno co sem tu napsal berte jen jako muj osobni nazor a zkusenost po 2 letech s e28 525i m30, k jakejmkoliv dalsim otazkam se rad vyjadrim

Celkovy vyhody e28
- jak uz nekdo napsal "ukrutna pohodlnost", je to fakt takovej silnicni korab, ani po dlouhy ceste z toho nebudes unavenej
- celkova prostornost interieru
- dobry odhlucneni motoru
Nevyhody
- peknejch kousku je jak safranu, e28 sou dost casto (zvlast 524td) pouzivany jako auta na stavbach atd
- prece jen uz je to starsi auto, takze moc lidi nevi o co go kdyz reknes e28
- od 170 vejs dost velkej aerodynamickej hluk
e28 x e30
- s e30 se da lip blbnout, jak pises tak k "motokare" ma samozrejme bliz
- s e28 se da blbnout taky, ale dost se naklani (mluvim o seriovym podvozku)
- e30 muzes tunit (pokud tyhle chute mas), na e28 nesezenes takrka nic
- e30tek je znatelne vic, tezko rict jestli je to vyhoda nebo ne, na jednu stranu e28 v peknym stavu zaujme vic nez e30, na druhou stranu vyhoda je v tom ze na e30 tady na foru sezenes za dobrou cenovku vsechno
- v e28 se da lip s***t

Obecne
- Jestli ses do e28 fanda tak do ni urcite jdi, kdyz chytnes dobrej kus (napr jako ja


Pokud patris k typkum co se snazej na auto treba sbalit holku, tak s e28 na to muzes vcelku lejce zapomenout, pro vetsinu lidi (a zenskejch zvlast) je to proste stary auto a tecka


S pouzitejma dilama je to sice horsi, ale novy dily sou cca stejne drahy jako na jakykoliv jiny auto, takze v tom bych taky nejakej zvlast problem nevidel

No a jinak jak ses ptal, tak 2.5i m30 ma v technicaku maximalku psanou 205 a muzu potvrdit ze na rovince ji da, z kopce tachometrove o neco vic.
Spotrebu se priznam sem nikdy nezkousel na uplnyho klobouka, takze kdyz jedes slusne ( = predpisove) tak okolo 9, pokud sviznejct okolo 12 a pokud kotel tak 25-30 neni problem

Vsechno co sem tu napsal berte jen jako muj osobni nazor a zkusenost po 2 letech s e28 525i m30, k jakejmkoliv dalsim otazkam se rad vyjadrim

e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
Tak stačí když řekneš že máš BMW, ne??Albert píše:prece jen uz je to starsi auto, takze moc lidi nevi o co go kdyz reknes e28...

P.S.: Myslíš, že na to opravdu nejdou balit holky?


No smoke, no fun...


No asi jak kde no.. v UH mozna, ale v Praze tam kam chodim stojej pred diskotekou novy mergly, bmw, subaru atd..Míšánek píše:Tak stačí když řekneš že máš BMW, ne??Albert píše:prece jen uz je to starsi auto, takze moc lidi nevi o co go kdyz reknes e28...Já osobně jsem za mojeho miláška velice rád, vždycky mám takový parádní pocit, když před diskotékou pomalu roluju s Bafcem mezi těma škodovkama a "Fávama"...
P.S.: Myslíš, že na to opravdu nejdou balit holky?![]()
Jinak bohuzel je to tak jak pise Hanis


e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
u nás na děčínsku se řekne" máš báwo" a je bráno že seš ve škváře i když je to škopek děravej (bohužel stále můj případ), ale nedej bože když je to nějakej znalej co ví že je to starý, jinak před dízou to funguje dobře (otestováno) hlavně na tech vidláckejch kde přijížděj šádě v "tuningu" a fáva s palubkou z feliny
ale k tématu, E28 se mi moc nelíbí ale jinak je to koráb s porovnáním s E30 (můj názor)
ale k tématu, E28 se mi moc nelíbí ale jinak je to koráb s porovnáním s E30 (můj názor)
dočasný konec BMW 

tak to tam PAN dela machry co?euromen píše:u nás na děčínsku se řekne" máš báwo" a je bráno že seš ve škváře i když je to škopek děravej (bohužel stále můj případ), ale nedej bože když je to nějakej znalej co ví že je to starý, jinak před dízou to funguje dobře (otestováno) hlavně na tech vidláckejch kde přijížděj šádě v "tuningu" a fáva s palubkou z feliny
ale k tématu, E28 se mi moc nelíbí ale jinak je to koráb s porovnáním s E30 (můj názor)


o vikendu neco proheldnu, jsem zvedav jak to bude vypadat, jestli mi budou zustavat kliku od dveri v rukou a pod


,ale(Albertovi) dekuju za vycet a sepsani +-


jinak tuning neprichazi ani nak moc v uvahu,

ostatni resi motor kdyz na nej je
E+5 

-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
já teda čučim...co vám na E28 příjde tak ukrutně pohodlný??myslíter ty origo křesla nebo co?adam320 píše:E28 je ukrutně pohodlná, je to prostě o třídu vejš jak prostorem tak podvozkem(dílů je tam taky dvakrát tolik)
eta bude v devadesáti procentech v automatu bohužel
jinak vim o jedný E28 ve slušnym stavu: 525e, plyn, automat
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
Když je řeč o těch sedákách tak s těma origo předníma nejsem moc spokojený... V zatáčkách moc nedrží tělo - musím se trochu zapírat o volant
a nevím jak ostatním ale mně s těch sedaček lezou takové nepříjemné vlákna (něco na způsob koňské žíně) a škrábe to, ale to je taková výtka pro mně moc nepodstatná, protože to není až tak hrozné....

No smoke, no fun...


Nzbiker píše:tak to tam PAN dela machry co?euromen píše:u nás na děčínsku se řekne" máš báwo" a je bráno že seš ve škváře i když je to škopek děravej (bohužel stále můj případ), ale nedej bože když je to nějakej znalej co ví že je to starý, jinak před dízou to funguje dobře (otestováno) hlavně na tech vidláckejch kde přijížděj šádě v "tuningu" a fáva s palubkou z feliny
ale k tématu, E28 se mi moc nelíbí ale jinak je to koráb s porovnáním s E30 (můj názor)![]()
![]()
o vikendu neco proheldnu, jsem zvedav jak to bude vypadat, jestli mi budou zustavat kliku od dveri v rukou a pod![]()
ne to snad ne
,ale(Albertovi) dekuju za vycet a sepsani +-nez pudjud spat asi si to este jednou prectu
![]()
jinak tuning neprichazi ani nak moc v uvahu,disky a vyfuk nepocitam
ostatni resi motor kdyz na nej je

Kdyztak udelej par fotek toho auta na ktery se pujdes divat

e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Záleží, co od toho auta chceš. E28 je o dost pohodlnější než E30, takže na delší trasy je určitě lepší. Díly jsou normálně dostupný a zhruba stejně drahý. Dá práci jí sehnat ve slušným stavu a nezrezlou, protože předchozí majitelé se o ní obvykle moc nestarali/neuměli starat/nechtěli starat. Co se motorizace týče tak M30 (2.5, 2.8, 3.5) je dobrá volba, ale bohužel těch je tu právě nejmíň, nejvíc jsou tu dvoulitry, ety a tdčka. S výbavou je na tom stejně jako E30, většinou holota, občas se vyskytne vybavenější kus.
Každopádně s dostatečným výkonem se s ní dá užít minimálně stejná legrace jako s E30, už se těším na jaro
Tu svojí jsem sháněl docela dlouho a vraků jsem viděl bezpočet, kdybych nedostal typ od jednoho člověka tady z fóra (ještě jednou díky Ivo), tak jí asi sháním ještě teď. Pokud budeš chtít vědět něco víc, tak pošli SZ, můžeme to probrat detailnějc.
Každopádně s dostatečným výkonem se s ní dá užít minimálně stejná legrace jako s E30, už se těším na jaro

Tu svojí jsem sháněl docela dlouho a vraků jsem viděl bezpočet, kdybych nedostal typ od jednoho člověka tady z fóra (ještě jednou díky Ivo), tak jí asi sháním ještě teď. Pokud budeš chtít vědět něco víc, tak pošli SZ, můžeme to probrat detailnějc.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li