
Bmw 520
No já nevím, jestli nevíš kdy byl měněnej tak ho radši vyměň a nenech se zvyklat tim že vypadá dobře, protože tak bude vypadat až do chvíle kdy praskne... Vlastně nemusí ani prasknout, jenom se třeba odporoučí pár zubů (s čímž už sem se taky setkal) a máš vyděláno. Nebo sem jenom já takovej posera?Míšánek píše:Jinak jestli chceš poradit, jak se k tomu rozvoďáku dostat, tak řekni, rád poradím (rád dělám chytrého), není problém.. Už jsem to měl taky rozhozené, ale neměnil jsem ho, protože vypadal dobře..

Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Tony: No abych řekl pravdu, tak mně taky odradilo to, že mně nešla povolit řemenica na klice, ale podle vizuální kontroly vypadal dobře... Uvidíme, možná se do toho z jara pustím...
K demontáži:
Takže první odděláš chladič kvůli přístupu (na pravé straně po směru jízdy je takový plech na dva šroubky na jedné straně ohnutý, který drží chladič, ten oddělat a chladič poté jenom vytáhneš nahoru, dole pouze sedí na silentblokách), pak řemenice od altíku a posilovače a nakonec ten hliníkový kryt zepředu.. Já jsem museel uvolnit i držáky na alternátor a posilovač kvůli tomu krytu, protože zavazeli. Pak si nastav motor do základu (měly být u řemenice klikové hřídele a také u řemenïce vačky takové rysky, které jsou ve směru cca 2 hodin na hodinách, obě dvě musí být nastaveny ryskami na tento směr), poté demontuješ řemenici, povolíš napínací kladku, odděláš starý rozvoďák, prdneš tam nový (samozřejmně se stejným počtem zubů. POZOR!! Pro 520i se vyráběly dva druhy řemenů, a pořádně se neví, který kam patří, tak si radši po dohodě s obchodníkem kup oba dva s tím, že mu ten druhý kdyžtak vrátíš. Na starém si spočítej zuby, jestli Ti počet sedí) a pak opačný postup... No snad jsem to popsal dobře... Kdyby něco tož zase napish
K demontáži:
Takže první odděláš chladič kvůli přístupu (na pravé straně po směru jízdy je takový plech na dva šroubky na jedné straně ohnutý, který drží chladič, ten oddělat a chladič poté jenom vytáhneš nahoru, dole pouze sedí na silentblokách), pak řemenice od altíku a posilovače a nakonec ten hliníkový kryt zepředu.. Já jsem museel uvolnit i držáky na alternátor a posilovač kvůli tomu krytu, protože zavazeli. Pak si nastav motor do základu (měly být u řemenice klikové hřídele a také u řemenïce vačky takové rysky, které jsou ve směru cca 2 hodin na hodinách, obě dvě musí být nastaveny ryskami na tento směr), poté demontuješ řemenici, povolíš napínací kladku, odděláš starý rozvoďák, prdneš tam nový (samozřejmně se stejným počtem zubů. POZOR!! Pro 520i se vyráběly dva druhy řemenů, a pořádně se neví, který kam patří, tak si radši po dohodě s obchodníkem kup oba dva s tím, že mu ten druhý kdyžtak vrátíš. Na starém si spočítej zuby, jestli Ti počet sedí) a pak opačný postup... No snad jsem to popsal dobře... Kdyby něco tož zase napish
No smoke, no fun...

