1) el. čerpadlo - většinou nejčastější problém je v el. hlavici čerpadla, která blbne. Diagnostika tohoto začínajícího problému je taková, že autu kolísá volnoběh za tepla, za tepla také hůř chytá a pokročilejší stadium už je to, že auto samo i chcípá.
2) klasika - hlava. TDS se fakt musí nechat prohřát, než člověk do těch válsů začne posílat kýble nafty. Dochlazování jak by smet. Jinak pozor na to, budík v E34 je oproti e28 a (asi) E30 mnohem tolerantnější a případné výkyvy teploty nedává moc najevo. Ideální je nějaký dlouhý strmý kopec, kde to člověk může podržet pod plným a pak se mrknout do expanzky, jestli se netlačí voda ven nebo jestli se to nehřeje. Mně osobně se povedl kombík uvařit dvakrát. Motor sice nadále funguje tak jak má, nicméně dle mého hlava asi chycená trochu bude, mám pár indicií, které tomu nasvědčují. Tímto se dostávám k dalšímu bodu
3) Vodní pumpa s většinou plastovýma lopatkama. Tohle člověk při koupi asi těžko prověří, nicméně doporučoval bych po koupi tu pumpu aspoň shodit a obhlédnout stav ať tě to nikde nenechá. Práce to neni vůbec žádná a je to lepší omrknout to v klidu doma než pak stát někde na dálnici na varovkách s platem za autem a stoupající párou z pod kapoty

Takové věci jako turbo a ostatní hovadiny okolo asi ani zmiňovat nějak nemusím

Stejně mi ale to tdso v automatu přijde takové líné oproti manuálu

