Proč? Protože venturi + klapka
Motor - Filtry Green nebo K&N ?
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
ondra_m píše:...Proč? Protože venturi + klapka
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
N2O se rozpada na 2N2 a O2 az za teploty nekolika se stupnu Celsia, tedy az ve spalovacim prostoruDC píše:... jak se potom ale auto vyrovná s NOS - tam přece nastává prudká změna teploty sání...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To ano, ale neni to nijak dramaticke ochlazeni proti tomu co se odehraje ve spalovacim prostoru a navic se N2O nasava ZA VAHU vzduchu nebo primo vstrikuje sdruzenymi vstrikovaci spolu s palivem.DC píše:myslel jsem že když se N20 dostává z láhve potažmo z vedení, tak se rozpíná vlivem změny tlaku, a tudíž tam dochází k ochlazení, neníliž pravda?Francis píše:N2O se rozpada na 2N2 a O2 az za teploty nekolika se stupnu Celsia, tedy az ve spalovacim prostoruDC píše:... jak se potom ale auto vyrovná s NOS - tam přece nastává prudká změna teploty sání...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
že jsi se nenechal inspirovat od lidí co to umí ?? viz M 3 CSLDC píše:tak semi-final řešení ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b039.jpg
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b040.jpg
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
jsem to blbě napsal-proč si se neinspiroval z M3 CSL ??DC píše:nějak takMirek píše:že jsi se nenechal inspirovat od lidí co to umí ?? viz M 3 CSLDC píše:tak semi-final řešení ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b039.jpg
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b040.jpg![]()
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
L mlhovka je pod normálním vstupem vzduchu do filtru-trocha úpravy a je to tamDC píše:od mlhovky bych se tam nedostal...
to vysvětluj policajtům, kdyby chyběla mlhovka asi by nebyl problém...DC píše:u mě byla situace jiná - světlo starý, rozbitý a nepotřebný - co teda snim
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Nemas se houpat, to ti urcite rikali ve skole hodnekratFx píše:Tak ted jsem smichy spadl ze zidle
To kdybys este videl, co jsem mu nechal za hezkej vzkaz, kterej mi teda byl opetovan za steracem a odpadky misto aby ptak za me aspon odnes do kose, tak mi je nastrkal pod zadni kola, asi chtel abych udelal odpadkovej burnout, ci co
Kdyby jen ptaci, pouzivam i jine zvireci druhy pojmenovaniFx píše:Koukam, ze vsem davas takovy ptaci jmenaJa se nehoupal, ale jak jsem to cetl, tak jsem se normalne skacel
![]()
![]()
Jsem si vzpomnel, jak jsme jedny ucitelce v zime kompletne obalili feldu balicim papirem a na celni sklo (pokryty papirem samozrejme) napsali fixou, ze felince byla zima... Se divila![]()
![]()
No to bych vas asi postrilel bejt tou ucitelkou. Zdrzovat se rozbalovanim skopku, jelikoz jste urcite byli precizni a dali si zalezet, znacka izolepou nesetrime, no a este u toho mrznout v zime...no ta musela dobre rvat
Já sem řešil něco podobnýho, ale dálkovku sem tomu obětovat nechtěl, pak mě napadlo to udělat místo přívodu vzduchu k jednej brzdě ale to je taky takový
navíc tam de teplej vzduch od silnice a navíc bordel. Tak sem nakonec obětoval SPZ a vyřešil to takhle:







Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
