Nejak je tu zase trosku klidneji, tak nadhodim tema pred dlouhym vikendem.
Pro a proti (vse e32)
740i V8 automat (bo manual bude asi hodne velka rarita)
735i R6 manual (standardni verze, ne Alpina)
730i V8 manual
Resp jak velky rozdil je ridit kratkou a Lang verzi?
Diky.
Pjekny vikend.
SC
e32 - manual vs automat
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
e32 - manual vs automat
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: e32 - manual vs automat
Měl jsem třícu, čtyři E34ky pětky, E32 735i, s E32 740i jsem taky jezdil, i s E38 4.4. Motorově a převodovkou je sedma E32 shodná s pětkou, do jisté míry i podvozkově. Ale už je to veliké auto a nejlíp se cítí na dálnici, proti pětkám už to na okresce není moc radost. Automat do něj naprosto sedí, naopak manuál mi v něm připadá něco nepatřičnýho.
S longem 35i jsem jel krátce, ale můj dojem je ten, že pokud nechceš někoho hýčkat na zadních sedadlech, tak to za to nestojí a krká tě to nejen v městských patrových parkovištích, ale na každým druhým rohu silnice, kde kouká obrubník si musíš citelně najet, jako s dlouhým dřívím. Trochu míň se to kejve zpředu dozadu díky většímu rozvoru a to je tak jediný pozitivum.
Jak třiapůle, tak čtyřlitr má automat s dlouhou jedničkou co jede snad 80 km/h a v sérii dlouhej diferák, takže ten start do křižovatky mi připadal vždycky hrozně vlažnej než se ty nudle v hydroměniči poválely a motor se dostal na otáčky. Čtyřkvalt má i další kvalty dost dlouhý a šestiválec je slabší, ale čtyřlitr s pětikvaltem stačilo shodit že řadil do trojky, režim sport a auto jezdilo moc pěkně a řadilo rychle. Na déčko to bylo podstatně línější a už má nějaký adaptace, takže když jedeš 80 a dupneš kickdown, trvá to věčnost než to skopne dolů.
Jinak 735tka i 740tka na to jak jsou prastarý, jsou rychlý, dobrý a dobře řiditelný auta, ale hlavně na státovky a dálnice. Oba automaty jsou ale stará škola a když potom člověk přesednul do E38 s 4.4kou tak ten kroutící moment a steptronic, kterej si jednotlivý kvalty tak kultivovaně "podává" tak i přes vyšší hmotnost to bylo podstatně lepší.
S longem 35i jsem jel krátce, ale můj dojem je ten, že pokud nechceš někoho hýčkat na zadních sedadlech, tak to za to nestojí a krká tě to nejen v městských patrových parkovištích, ale na každým druhým rohu silnice, kde kouká obrubník si musíš citelně najet, jako s dlouhým dřívím. Trochu míň se to kejve zpředu dozadu díky většímu rozvoru a to je tak jediný pozitivum.
Jak třiapůle, tak čtyřlitr má automat s dlouhou jedničkou co jede snad 80 km/h a v sérii dlouhej diferák, takže ten start do křižovatky mi připadal vždycky hrozně vlažnej než se ty nudle v hydroměniči poválely a motor se dostal na otáčky. Čtyřkvalt má i další kvalty dost dlouhý a šestiválec je slabší, ale čtyřlitr s pětikvaltem stačilo shodit že řadil do trojky, režim sport a auto jezdilo moc pěkně a řadilo rychle. Na déčko to bylo podstatně línější a už má nějaký adaptace, takže když jedeš 80 a dupneš kickdown, trvá to věčnost než to skopne dolů.
Jinak 735tka i 740tka na to jak jsou prastarý, jsou rychlý, dobrý a dobře řiditelný auta, ale hlavně na státovky a dálnice. Oba automaty jsou ale stará škola a když potom člověk přesednul do E38 s 4.4kou tak ten kroutící moment a steptronic, kterej si jednotlivý kvalty tak kultivovaně "podává" tak i přes vyšší hmotnost to bylo podstatně lepší.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: e32 - manual vs automat
Velmi pekny sumar, dekuji moc.
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: e32 - manual vs automat
Takze dnes jsem mel vyjimecny den - svezl jsem se trosku s e32 730iA V8
V podstate presne tak, jak tu pise RedBaron - takova klidna, majestatni lod plujici po klidne hladine.
Na okresky to rozhodne neni, nejlepe asi opravdu na Autobahn v Rajchu ... v levym pruhu.
Razeni presne jak pises - jeste stara skola. Ale pri kickdown-u to bylo celkem klidny, krk mi to teda rozhodne netrhalo.
Kazdopadne zajimava zkusenost.
Ted jeste tak mit moznost porovnat s e34 530i V8 v manualu (prip 525i tez v manualu). Ale to bude asi oboje o necem jinem.
Takze dnes jsem mel usmev od ucha k uchu ...
Pekny vecer vsem,
V podstate presne tak, jak tu pise RedBaron - takova klidna, majestatni lod plujici po klidne hladine.
Na okresky to rozhodne neni, nejlepe asi opravdu na Autobahn v Rajchu ... v levym pruhu.
Razeni presne jak pises - jeste stara skola. Ale pri kickdown-u to bylo celkem klidny, krk mi to teda rozhodne netrhalo.
Kazdopadne zajimava zkusenost.
Ted jeste tak mit moznost porovnat s e34 530i V8 v manualu (prip 525i tez v manualu). Ale to bude asi oboje o necem jinem.
Takze dnes jsem mel usmev od ucha k uchu ...
Pekny vecer vsem,
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: e32 - manual vs automat
Vyzkousel jsem tez e38 735i V8 v manualu. Mooc pekny.
Tak ted hledam e32 735i (M30B35) v manualu.
Tak ted hledam e32 735i (M30B35) v manualu.
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: e32 - manual vs automat
Tak a ted trosku jinak - zkusil nekdo e32 740i Automat a zaroven e34 540i manual?
Stejny motor, ale jina vaha auta a jiny razeni.
Stejny motor, ale jina vaha auta a jiny razeni.
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)