Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Hlavne je to hrozne osklivy
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Souhlas, je to hrůza
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
V inzerci psáno, české doklady? Víte odkud auto je? a co je to zač?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... e32b4defa5
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... e32b4defa5
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Jj, bastl no.1, který je na prodej s přestávkama cca 10 let... E30 110r
Cenu to má pouze použitelných dílů, tzn 1.000,-€?
Cenu to má pouze použitelných dílů, tzn 1.000,-€?
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
tu žlutou potvoru jsem potkal cca před 14 ti dny na D1 na vleku, zajebanou atd , hned jsem si vzpoměl jak už se tu válí cca 10 let hroznej bastl
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Ta už je tam asi dva roky... týpek jí bouchnul někde okolo 4tis těmhle překupníkům a ty pozvolna z cca 9tis dolezli zase téměř zpětkindlosch píše: ↑10. 04. 2018 15:27Nafoukaná Polotříca od MK Motorsport
https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/BMW ... 79259.html
Ale líbí se mi... vrtá mi hlavou docela dlouho ale bojim se že nebude OK když se prodává tak dlouho a nikdo ho nechtěl ani za 4tis €
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Hlavně kdo by si koupil foulany ISO na úrovni 323i ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Pokud to má opravdových 26.000km, tak to asi ani nebude s čím provnat. Takže si myslím že má...
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
https://auto.bazos.cz/inzerat/87933735/ ... tchnik.php
zase ten libanonec nebo co to je.
Auto má DE papíry, dle VIN je to automat, bez mtechu a v hadru... tzv. socka.... prý šla za 155
zase ten libanonec nebo co to je.
Auto má DE papíry, dle VIN je to automat, bez mtechu a v hadru... tzv. socka.... prý šla za 155
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
A tak zase při dnešních cenách, to neni špatná cena
325i M-Techník II - Kupé Démantšwarc métalyk
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Co je jinak na US verzi, že je to tak (na dnešní poměry) levný?
https://www.rajveteranu.cz/21448-bmw-m3-e30-us
A jeden motorcycle, kterej mě zaujal tou nádhernou patinou, ikdyž na motorky nejsem, tak tohle bych si po pár úpravách dokázal představit.
https://www.rajveteranu.cz/20691-bmw-r- ... alozkaFoto
https://www.rajveteranu.cz/21448-bmw-m3-e30-us
A jeden motorcycle, kterej mě zaujal tou nádhernou patinou, ikdyž na motorky nejsem, tak tohle bych si po pár úpravách dokázal představit.
https://www.rajveteranu.cz/20691-bmw-r- ... alozkaFoto
325i M-Techník II - Kupé Démantšwarc métalyk
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Já myslím, že jinak sou jenom něaky drobnosti, např. že svitijou blinkry při obrysovkách zapnutych. Nebo že to nemá opěrky hlav, atd. nebo ne ?
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Podle nejmenovaného webu, se muže aji lišit poměr převodu v převodovce a dokonce i poměr diferaku. A eště se asi jednička neřadí dozadu ale normalně dopředu jak u ostatních E30.
Viz:
Gearbox differences:
Two different Getrag 265 five-speed manual gearboxes were used in the E30 M3; a close-ratio version with a direct top gear and a “dogleg” shift pattern for European-spec cars, and an overdrive unit (shared with the E30 325i) with a standard “H” pattern for North America and Japan. The ratios are as follows:
European market: 3.72 (1), 2.40 (2), 1.77 (3), 1.26 (4), 1.00 (5)
North American + Japanese markets: 3.83 (1), 2.20 (2), 1.40 (3), 1.00 (4), 0.81 (5)
E30 M3s equipped with the overdrive gearbox have a shorter 4.10:1 final drive (versus 3.25:1) to help offset the taller ratios. Both gearboxes are mated to limited slip rear differentials with a maximum locking of 25 percent.
In europe, there were two versions of the regular M3 released (actually three. Very early with no cats(200hp), with cats @ 192hp, and with cats at 215hp (late build, after sept 89. You can also just use a late build ECU, the hardware is the same).
Personally, the only difference in euro vs US spec is the dogleg trans. Unless you're racing or really need first gear down to brag to others, i'd get whichever makes more financial sense. If you want to spend the money, you can get an Evo II or III (238HP), which have some cool additional features, and are much more collectible.
Engine spec (other than EVO III) is really more or less the same and you can get similar power out out of it.
The s14 is a race motor, and requires maintenance. Its also at least 20 years old. I'd buy one with a recent, documented overhaul or be prepared to do one yourself.
MC321, i dont really know what you're getting at with the Z3M. Unless you're talking about the early version (s50b32 euro vs s52b32 US), they are almost entirely identical. Both use the s54 with the exact same specs, NA makes 316hp (with catalytics), european makes 325 (without cats).
This is the same as the e46 m3 making 333 with cats and 343 without. A software flash and a sawzall will easily recover this power if clean exhaust doesn't matter to the owner.
Kdyžtak si to přelož v translatoru ale padaj s toho hrozny sračky nesrozumitelny. Jestli umíš aspoň trocha anglicky tak si to přeložíš sám líp, než translator.
Viz:
Gearbox differences:
Two different Getrag 265 five-speed manual gearboxes were used in the E30 M3; a close-ratio version with a direct top gear and a “dogleg” shift pattern for European-spec cars, and an overdrive unit (shared with the E30 325i) with a standard “H” pattern for North America and Japan. The ratios are as follows:
European market: 3.72 (1), 2.40 (2), 1.77 (3), 1.26 (4), 1.00 (5)
North American + Japanese markets: 3.83 (1), 2.20 (2), 1.40 (3), 1.00 (4), 0.81 (5)
E30 M3s equipped with the overdrive gearbox have a shorter 4.10:1 final drive (versus 3.25:1) to help offset the taller ratios. Both gearboxes are mated to limited slip rear differentials with a maximum locking of 25 percent.
In europe, there were two versions of the regular M3 released (actually three. Very early with no cats(200hp), with cats @ 192hp, and with cats at 215hp (late build, after sept 89. You can also just use a late build ECU, the hardware is the same).
Personally, the only difference in euro vs US spec is the dogleg trans. Unless you're racing or really need first gear down to brag to others, i'd get whichever makes more financial sense. If you want to spend the money, you can get an Evo II or III (238HP), which have some cool additional features, and are much more collectible.
Engine spec (other than EVO III) is really more or less the same and you can get similar power out out of it.
The s14 is a race motor, and requires maintenance. Its also at least 20 years old. I'd buy one with a recent, documented overhaul or be prepared to do one yourself.
MC321, i dont really know what you're getting at with the Z3M. Unless you're talking about the early version (s50b32 euro vs s52b32 US), they are almost entirely identical. Both use the s54 with the exact same specs, NA makes 316hp (with catalytics), european makes 325 (without cats).
This is the same as the e46 m3 making 333 with cats and 343 without. A software flash and a sawzall will easily recover this power if clean exhaust doesn't matter to the owner.
Kdyžtak si to přelož v translatoru ale padaj s toho hrozny sračky nesrozumitelny. Jestli umíš aspoň trocha anglicky tak si to přeložíš sám líp, než translator.
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
v tomto případě vidím jako důležitou informaci "předrenovacní stav"
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
No na tý druhý fotce, tam pod světlem něco vykukuje.
325i M-Techník II - Kupé Démantšwarc métalyk
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Ani ten tempomat co pise tam nevidim
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Aspon ty pneumatiky na fotku mohl dofoknout tvl
Každopádně cena petelice, ale když si vezmeme, že před pár měsíci se prodával ta s levitujícím čelním sklem shnilá na sračky od pohledu s m20 pod kapotou za půl míče, tak je tohle na renovaci asi dobrej kup - minimálně téměř kompletní - třeba jako motor
Převod na difecu je úplně jedno, ta S14 jede stejně asi jako dvoulitrová oktávka v dýzlu , takže je to spíše o tom pocitu vlastnit m3
Každopádně cena petelice, ale když si vezmeme, že před pár měsíci se prodával ta s levitujícím čelním sklem shnilá na sračky od pohledu s m20 pod kapotou za půl míče, tak je tohle na renovaci asi dobrej kup - minimálně téměř kompletní - třeba jako motor
Převod na difecu je úplně jedno, ta S14 jede stejně asi jako dvoulitrová oktávka v dýzlu , takže je to spíše o tom pocitu vlastnit m3
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8