e39 - zkusenosti
Re: e39 - zkusenosti
Tak mě ještě napadlo - co srovnání E34/E39? Má někdo? Myslim hlavně jízdní projev, komfort a servisovatelnost svépomocí (samozřejmě +- srovnatelnýho motoru)
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: e39 - zkusenosti
Já E39 nikdy neměl, ale pár km jsem najezdil v E36 s M52 v plynu (něco přes 300 tis km). Ten motor je bezvadnej a nenáročnej pro běžný užívání, plyn mu nijak neškodí (ale plynaři občas ano). V případě problému ani za generálku hlavy nebo jiný motor dá člověk pár korun .
Pokud jde o podvozek, kterej je u E39 o poznání dražší, bude tam platit stejný pravidlo a to nemít na běžný ježdění největší možný kola - jako jsem měl já a na 18" jsem furt něco s podvozkem řešil.
Pokud jde o podvozek, kterej je u E39 o poznání dražší, bude tam platit stejný pravidlo a to nemít na běžný ježdění největší možný kola - jako jsem měl já a na 18" jsem furt něco s podvozkem řešil.
BMW 323i E36
Re: e39 - zkusenosti
Jezdím na 18" origo M5 kolech oba touringy a M5 mám na 19" a trpí to možná o něco víc, ale neřekl bych, že je to propastný rozdíl oproti tátovi, který jezdí na 16". Za to, že odchází díly na podvozku, můžou ty naše silnice.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: e39 - zkusenosti
Spotřeba je u všech R6 stejná .. ty okolností jsou dobrý stav. Jede to rozumně ale pár koní chybí.
Do ETK jsem nekoukal, myslel jsem že rovnou nahradili m52 M54 a double vanos dávali do e46 ale OK... Omlouvám se za zpochybnění
PS: ti z vás co jezdí s dieslama kolem 7l/100km by jste měli napsat kombinovanou spotřebu ... Měl jsem několik dieselu a to co popisujete je mimoměstský provoz ... Kombinace je slabých 10litru. Benzínky jezdí dráž ale ne o 5litru jak to z vašeho popisu vypadá
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Re: e39 - zkusenosti
Mam tucha že bivanos se daval 9/98 ale ja mám radéji singvanos, protože je jednoduší a blbuvzdornejsi.
Mám dalniční dojezd na lpg na touru 640km v letě a v zimé o néco míň.
Jinak souhlasim s Boostem.
Néž jednoho tupý novějšího auto tak raději dojezdit pěknu e39.
Nejlepe 2x 39 a jednu M5
Mám dalniční dojezd na lpg na touru 640km v letě a v zimé o néco míň.
Jinak souhlasim s Boostem.
Néž jednoho tupý novějšího auto tak raději dojezdit pěknu e39.
Nejlepe 2x 39 a jednu M5
e39 528i touring
e39 520i touring Lifestyle Edition
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark
e39 520i touring Lifestyle Edition
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark
Re: e39 - zkusenosti
Mnou uvedené spotřeby jsou dlouhodobé průměry a ne podle palubního počítače. Z toho je většina po městě. Ale zase nutno uvést, že to je malé město, žádné stání na semaforech. I když páteční provoz už občas připomíná Prahu. Manželka jezdí většinou trasu: 1.5km domov-školka, 1km školka-práce a odpoledne obráceně většinou s tím, že je někde mezizastávka na nákupy. Já jezdím 8km do práce a 8km zpátky. Táta před důchodem jezdil to samé. On má zapsané všechna tankování za několik let a výsledný průměr je 7,2 l/100km. Má 530d v manuálu 142kw.
Já mám taková dvě období, která se střídají, jedno jezdím celkem podle předpisů a to jsem taky na průměru 7.2 a pak druhé, kdy jezdím tak 140-150 a to se dostávám k 8, stejně jako v zimě.
S 530d v automatu 142kw (automat už není v nejlepší kondici) jezdím 8.9 a zimu tak 9.5. Na druhou stranu motor má aktuálně najeto nějakých 100tkm, byl v německu dávaný fungl nový.
Nemám potřebu uvádět nesmysly na dálkovou spotřebu u dieselu. Sám jsem chtěl pořídit sedana v benzínu pro manželku, ale naskytnul se mi touring 530d, který nešlo nevzít. Já paradoxně na dálnici za moc míň nejedu, protože jedu na tempomat pořád 150+.
No a s M5 jezdím průměr nějakých 14.5 LPG a s tou se moc předpisově jezdit nedá.
Spotřeba je hodně o tom, jak kdo jezdí. Dá se jet rychle a nemusí to znamenat nutně o x litrů víc. Když člověk jede "plynule", než když jede pořád brzda-plyn. A taky samozřejmě záleží v jaký kondici je motor, vstřiky, váha vzduchu....
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Re: e39 - zkusenosti
Musím říct, že seriovej Mpaket interier (hadr, alcantara) je velice přijemná kombinace kor s výhřevem a v zimě. Hřeje to ihned, nešpiní se a vypadá na svoje léta celkem pořád moderním dojmem...
Ono velká navi je už třeba výsada pouze faceliftu... tj. benzínové motory spíše M54 a pořizovačka je už zase o něco jinde... jinak souhlasím s M-paketem jako povinností... to auto vypadá prostě úplně jinak než holátko...
Brácha byl s e39 spokojenej až na tu 3.0d ... sám řikal, že kdyby to byla M54b30 tak to auto nikdy neprodá... (možná právě proto jí "vyměnil" za e46 330i).
M5 E39 bych taky rád do sbírky... ale to bude muset počkat... teď je na řadě E46 m3
Ono velká navi je už třeba výsada pouze faceliftu... tj. benzínové motory spíše M54 a pořizovačka je už zase o něco jinde... jinak souhlasím s M-paketem jako povinností... to auto vypadá prostě úplně jinak než holátko...
Brácha byl s e39 spokojenej až na tu 3.0d ... sám řikal, že kdyby to byla M54b30 tak to auto nikdy neprodá... (možná právě proto jí "vyměnil" za e46 330i).
M5 E39 bych taky rád do sbírky... ale to bude muset počkat... teď je na řadě E46 m3
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2718
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: e39 - zkusenosti
Tak jedna by tu na prodej byla:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... utm_medium
Price: €30,999
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... utm_medium
Price: €30,999
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
Re: e39 - zkusenosti
Pokud bych mel zdroje a mohl si vybirat, koupim toto:
https://auto.bazos.cz/inzerat/81311976/ ... vymena.php
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=95134
https://auto.bazos.cz/inzerat/81311976/ ... vymena.php
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=95134
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: e39 - zkusenosti
nesmysl ... čecháček co se snaží prodat do DE za randálSwissCabrio píše: ↑11. 12. 2017 08:59Tak jedna by tu na prodej byla:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... utm_medium
Price: €30,999
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: e39 - zkusenosti
Ty brzdy z E90 se dívám tam jsou nabastlený i s těma malýma kotoučema
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: e39 - zkusenosti
No já bych tu naftu asi dnes už vzdal, smysl to už prostě nedává. Mám za to že koupit dnes naftu znamená točit Německo za vysokých rychlostí každej tejden a mít alespoň 50tis km ročně nájezd. Jinak se to snad ani nemůže vyplatit. Zatímco tady v okolí pozoruji kadle kadle s 8l/100km v průměru a táta si to jezdí za 10,2l u 550i.... Zvažte si to sami.
Jinak na nafta si při krátkejch vzdálenostech taky šáhne na 10l. A když jde do servisu tak to stojí za to. Stejně se ta spotřeba za ty roky moc nehnula, vezmu v potaz svoje 300D které běží od 7,2l do 12ti. Nejčasteji ovšem za 9l. A tohle číslo má 530D taky pokud jezdí víc po městě, max se to hne o 1l dolu. Jasně výkon je jinde, krouták taky. Ale za 6 to prostě nejede (automat).
Jinak na nafta si při krátkejch vzdálenostech taky šáhne na 10l. A když jde do servisu tak to stojí za to. Stejně se ta spotřeba za ty roky moc nehnula, vezmu v potaz svoje 300D které běží od 7,2l do 12ti. Nejčasteji ovšem za 9l. A tohle číslo má 530D taky pokud jezdí víc po městě, max se to hne o 1l dolu. Jasně výkon je jinde, krouták taky. Ale za 6 to prostě nejede (automat).
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Re: e39 - zkusenosti
Shodou okolností jsem se před pár dny zahloubal, co bych mohl pořídit většího pro rodinu... no a poměr cena/výkon/spolehlivost/spotřeby/užitkovost jsem sklouzl k e39 530D a pak tady vidim tenhle příspěvek... To nevymyslíš... Vycházim z toho, že dnes se dá pěknej kousek koupit pod kilo i s nájezdem pod 200k, tyhle motory nakroutěj fakt nesmysl, narozdíl od novejch ropáků (asi vrchol v poměru výkonu a spolehlivosti, resp. ještě to neni tolik překurvítkovaný) Jako benzín mám radši, ale s pořádnou nádrží to ten kufr zkrátka zmenší a je tam další systém který může generovat chyby... No hlodá mi to v hlavě... zatím je na to ještě naštěstí čas a do tříci se vejdem, posléze do 518g (jestli seženu novou nádrž nebo předělám na LPG a vydržím to mikrostádo koní
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
Re: e39 - zkusenosti
E39... Od doby co Dodo dotáhnul do školních lavic video s Madonnou, byla na seznamu "až budu velký, koupím si...".
Tvrdá realita dorazila před dvěma měsíci, už jsem velký. Neznamená to jenom to, že mi rostou chlupy ze všech tělních otvorů včetně meziprstí, ale hlavně to, že jsem koupil svoji první e39. Zatím mám dojem, že bude nadobro poslední.
Vzhledem k tomu, že rodinné zlato v podobě dvojkové kokty se sypalo postupně, ale jistě, měl jsem dost času nastudovat motorizace, výbavy a další nesmysle, což mě zdaleka nepřipravilo na reálné užívání vozu. V mém okolí převládají trojlitrové nafty s typickými problémy naftových motorů a reálnou spotřebou 8-9 litrů. Volba padla na M54, kvůli cenovce a aktuální nabídce na b25.
Opravím ho sám?
Těžko snesitelnou věcí je servisní náročnost. Nejenom finanční, ale i časová. Na co jsem u tříci měl jednu ruku v nose, druhou v zadku, v hubě lahváče a šéfoval to jen mrkáním jednoho oka a za půl hodinky bylo hotovo, na to se nedostatečnost údů u e39 podobá kvadruplegikovi. Tak jak většina servisních úkonů u e30 podléhá selskému rozumu a končí úsměvem, u e39 podléhá návodům, videonávodům a končí kladivem. Možná je to tím, že jsem se povícero věnoval množství krabiček, které dělají "bzzzt", ale opravdu je to auto na mě složité. Množství různých řešení, různých kabeláží, různých konektorů... No nakonec jsem koupil diagnostiku, trochu se s tím naučil a začali jsme si rozumnět, ale toho zabitého času.
Dál mě nemile překvapil nedostatek jetých dílů. Nebo možná jenom nevím, kde je shánět. Měl jsem zato, že se těch běžných bude všude válet miliony a těch vzácnějších teda jenom tisíce. Zkuste si ale sehnat odpovídající videomodul nebo třeba kabeláž pro jeho doplnění do auta bez televize?!
Je dostatečně zlé?
K jízdní dynamice nemám výhrad. Čekal jsem, že to bude neobratný pomalý tank a taky je. Ve městě sežere 12,5 litru a 3 maminky s kočárkem na 100 kilometrů, na delší vzdálenosti umí ale i 7,5 litru a jen dva školáky bez aktovek. Jako každý zamrzlý pubescent si občas za tmy musím nechat zapnuté parkovačky a jít se podívat.
Stačí 100 tisíc?
Jako vstupní investice do 15 let starého krámu po faceliftu je tato částka dostatečná. Jako vstupní investice do 15 let starého krámu po faceliftu včetně servisu je tato částka naprosto nedostatečná.
Co z šarmu zbylo po 15 letech?
Když pomineme často subjektivní názor na vzled, kdy neznám snad nikoho, komu by se e39 nelíbila, je třeba při každé cestě vychutnávat ticho a pohodlí. Tedy k první díře, na které se ozve totálně vymrdaná přední náprava a je po šarmu. Na rok 2002 je báječný monitor 16:9, dobře zpracovaná a poměrně přesná navigace, tedy pokud se vám navigační jednotka nerozhodne kvůli chladu stávkovat a rázem je i po monitoru. Za slunných teplých dní na rovné a hladké silnici spolu vycházíme dobře.
Koroduje?
Kdyby jen to, ono to docela prachsprostě rezne jak sviňa. A sakra uplně všude. Na první pohled žádná tragedie, ale po rozkrytí kouká zrzatá zubatá snad odevšud. Nikde není kovomorka zásadní, léta ještě vydrží, ale veterána se spolu nedožijeme.
Koupit nebo nekoupit?
Mpacket s M54 a odpovídající výbavou jedině tak za 160-180 tisíc, pak to bude hezké auto "bez investic". Levnější kusy a dodělání výbavy bych z vlastní zkušenosti nedoporučil.
Tvrdá realita dorazila před dvěma měsíci, už jsem velký. Neznamená to jenom to, že mi rostou chlupy ze všech tělních otvorů včetně meziprstí, ale hlavně to, že jsem koupil svoji první e39. Zatím mám dojem, že bude nadobro poslední.
Vzhledem k tomu, že rodinné zlato v podobě dvojkové kokty se sypalo postupně, ale jistě, měl jsem dost času nastudovat motorizace, výbavy a další nesmysle, což mě zdaleka nepřipravilo na reálné užívání vozu. V mém okolí převládají trojlitrové nafty s typickými problémy naftových motorů a reálnou spotřebou 8-9 litrů. Volba padla na M54, kvůli cenovce a aktuální nabídce na b25.
Opravím ho sám?
Těžko snesitelnou věcí je servisní náročnost. Nejenom finanční, ale i časová. Na co jsem u tříci měl jednu ruku v nose, druhou v zadku, v hubě lahváče a šéfoval to jen mrkáním jednoho oka a za půl hodinky bylo hotovo, na to se nedostatečnost údů u e39 podobá kvadruplegikovi. Tak jak většina servisních úkonů u e30 podléhá selskému rozumu a končí úsměvem, u e39 podléhá návodům, videonávodům a končí kladivem. Možná je to tím, že jsem se povícero věnoval množství krabiček, které dělají "bzzzt", ale opravdu je to auto na mě složité. Množství různých řešení, různých kabeláží, různých konektorů... No nakonec jsem koupil diagnostiku, trochu se s tím naučil a začali jsme si rozumnět, ale toho zabitého času.
Dál mě nemile překvapil nedostatek jetých dílů. Nebo možná jenom nevím, kde je shánět. Měl jsem zato, že se těch běžných bude všude válet miliony a těch vzácnějších teda jenom tisíce. Zkuste si ale sehnat odpovídající videomodul nebo třeba kabeláž pro jeho doplnění do auta bez televize?!
Je dostatečně zlé?
K jízdní dynamice nemám výhrad. Čekal jsem, že to bude neobratný pomalý tank a taky je. Ve městě sežere 12,5 litru a 3 maminky s kočárkem na 100 kilometrů, na delší vzdálenosti umí ale i 7,5 litru a jen dva školáky bez aktovek. Jako každý zamrzlý pubescent si občas za tmy musím nechat zapnuté parkovačky a jít se podívat.
Stačí 100 tisíc?
Jako vstupní investice do 15 let starého krámu po faceliftu je tato částka dostatečná. Jako vstupní investice do 15 let starého krámu po faceliftu včetně servisu je tato částka naprosto nedostatečná.
Co z šarmu zbylo po 15 letech?
Když pomineme často subjektivní názor na vzled, kdy neznám snad nikoho, komu by se e39 nelíbila, je třeba při každé cestě vychutnávat ticho a pohodlí. Tedy k první díře, na které se ozve totálně vymrdaná přední náprava a je po šarmu. Na rok 2002 je báječný monitor 16:9, dobře zpracovaná a poměrně přesná navigace, tedy pokud se vám navigační jednotka nerozhodne kvůli chladu stávkovat a rázem je i po monitoru. Za slunných teplých dní na rovné a hladké silnici spolu vycházíme dobře.
Koroduje?
Kdyby jen to, ono to docela prachsprostě rezne jak sviňa. A sakra uplně všude. Na první pohled žádná tragedie, ale po rozkrytí kouká zrzatá zubatá snad odevšud. Nikde není kovomorka zásadní, léta ještě vydrží, ale veterána se spolu nedožijeme.
Koupit nebo nekoupit?
Mpacket s M54 a odpovídající výbavou jedině tak za 160-180 tisíc, pak to bude hezké auto "bez investic". Levnější kusy a dodělání výbavy bych z vlastní zkušenosti nedoporučil.
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2718
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: e39 - zkusenosti
Umi ta velka navigace i neco jinyho (treba palubni pocitac)? Bo do prace kazdy den trefim i po pameti a kdyz jedu nekam, kde to neznam, tak mam Smart telefon (a v nem Guglmap).
S M-paketem souhlasim, ale tu navi nevim ....
Taky vetsina silnejsich benzinu je v automatu, coz moc nechci ....
Momentalne koukam po e39/528i nebo 530i, prip e46/328i Coupe. Ale opet - manualu je nejak pomalu ....
S M-paketem souhlasim, ale tu navi nevim ....
Taky vetsina silnejsich benzinu je v automatu, coz moc nechci ....
Momentalne koukam po e39/528i nebo 530i, prip e46/328i Coupe. Ale opet - manualu je nejak pomalu ....
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
Re: e39 - zkusenosti
Tak zrovne 530i v manualu je hodne tezky sehnat, koneckoncu 528i se daj a aspon to nezere olej, ale jizda s tim je podle me vynikajici nz to kolik to (ne)zere
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2718
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: e39 - zkusenosti
Zrovna dneska mi prisel jeden nazor na e39 emailem:
"Ja mam 3.0d 142 kw vyborny silny usporny motor. Taham s nim karavam 1500 kg ve 4 lidech nalozeny a ve 110-120 takhle zatizeny 10 lit. Jinak kombinovana spotreba 6,5-7, dalka bezne kolem 6 a je jedno jestli jedete 110 nebo 160, do 160 je to ekojizda pro temhle motor. Nedoporucoval bych to ale na caste jizdy do mesta, to tak velkemu dieselu nechutna, nestaci se prohrat. Nevadi mu obcasna jizda ve meste, ale na kazdodeni popojizdeni ve meste bych volil benzin. Jinak doporucuji volit manual, automat ma v sani vyrive klapky a ty se obcas utrhnou a vleti do motoru a je konec, nebo je okamzite zaslepit - jsou na to specialni zaslepky. A dale doporucuji aditiva od bisopu - vyborna vec, motoru to vazne svedci. V pripade benzinu bych volil 530 - stejna spotreba jako u 525 a 528 ale nesrovnatelny rozdil ve vykonu."
"Ja mam 3.0d 142 kw vyborny silny usporny motor. Taham s nim karavam 1500 kg ve 4 lidech nalozeny a ve 110-120 takhle zatizeny 10 lit. Jinak kombinovana spotreba 6,5-7, dalka bezne kolem 6 a je jedno jestli jedete 110 nebo 160, do 160 je to ekojizda pro temhle motor. Nedoporucoval bych to ale na caste jizdy do mesta, to tak velkemu dieselu nechutna, nestaci se prohrat. Nevadi mu obcasna jizda ve meste, ale na kazdodeni popojizdeni ve meste bych volil benzin. Jinak doporucuji volit manual, automat ma v sani vyrive klapky a ty se obcas utrhnou a vleti do motoru a je konec, nebo je okamzite zaslepit - jsou na to specialni zaslepky. A dale doporucuji aditiva od bisopu - vyborna vec, motoru to vazne svedci. V pripade benzinu bych volil 530 - stejna spotreba jako u 525 a 528 ale nesrovnatelny rozdil ve vykonu."
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
Re: e39 - zkusenosti
Ja sem chodim pravidelne, s obcas rocni pauzou
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Re: e39 - zkusenosti
Tak mě napadá, pasujou nějaký svorný střeva do e39 diferáku? Dá se tam něco naimplantovat za normální cenu?
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky