e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2711
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od SwissCabrio » 30. 08. 2017 14:53

Jelikoz se mi naskytla zajimava nabidka na e30 Cabrio, rad bych tu otevrel male diskusni okenko na tema:

Co je lepsi / hodnotnejsi / vyhodnejsi ...

O co jde – momentalne vlastnim ’89 320i Cabrio s manualem a latkovym interierem ve verzi ShadowLine, najeto radove 280.000 km.
Naskytla se mi moznost si poridit ’90 325i Cabrio v automatu, ale s kozenym interierem ve standardni chrom verzi, najeto radove 200.000 km.
Momentalne se nechci zabyvat cenovkou obou vozidel, ale v podstate je na velmi podobne urovni (150 – 200.000 Kc).

Zajimalo by me tedy, jaky je nazor lidi tunak, co se tyce ShadowLine vs Chrom (me osobne se libi obe varianty, kdyz jsou dobre udelany) a zaroven co se tyce 320i Manual vs 325i Automat a taktez na tema pocet najetych km (tedy 280k vs 200k) - jak moc dulezity faktor to je.
Jak vsichni dobre vime, kabrem se jezdi dopredu a dozadu, dverma napred nikoliv, takze vykon motoru resp. typ prevodovky asi neni rozhodujici …

Tak, ted jsem zvedav co tu kdo rekne / napise.

Prijemne debatovani.
Diky za nazory.
SC
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2366
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od Huska » 30. 08. 2017 19:29

100 lidí 100 názorů ... kdyby to tak nebylo tak by byly auta jednobarevná se stejným motorem
můj ideál u kabria byl .. plasták, šestiválec, manuál, kůže, to že se mi povedlo sehnal lepší než v co jsem doufal byla náhoda.

kilometry neřeš .. některý motor je KO po 100tis km a jiný OK po 500tis km. ... vyber to co bude tobě bližší
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Alois
Příspěvky: 1382
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od Alois » 30. 08. 2017 21:31

Těžko říct... Kilometry bych asi neřešil, ale samo že 200tis zní lépe, otázka jak moc reálných.

325i v automatu, na tom bude výkonově (pocitově) myslím si velice podobně jako 320i manuál, moc si nepomůžeš protože ten starý měnič sežere nárust výkonu a krouťáku proti 320i. Manuál je manuál, každý ho chce, lépe se prodává, má větší hodnotu. To ale 325i taky.

Shadowline/chrom - to řeší málokdo, možná tak já, ty a pár dalších. V mých očích je shadowline o deset levelů jinde a za chrom bych ho určitě nevyměnil, navíc když je to automat. Shadowline v zinnoberrot má takové zvláštní kouzlo.. Na druhou stranu, dnes jsem s cabriem jezdil a říkám si, fajn že si můžu zařadit, ale automat by nebyl špatný :) asi už stárnu, automat do e30 to nepatří..

Rozseknul bych to asi takto, už jen to že se ptáš je důkaz toho, že tě to "nové" auto moc nechytlo, takže není co řešit. Pokud by tě ta 325i chytla, už máš doma 3xe30, nebo své cabrio inzeruješ. Já bych své auto nevyměnil za jiné, z kterého bych nebyl unešený.
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW

SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2711
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od SwissCabrio » 31. 08. 2017 15:45

Diky za oba nazory. Je mi jasny, ze co hlava, to nazor (i vic ...).
Kazdopadne souhlasim, ze dobre udrzovanej motor vydrzi i vic jak 500k, pripadne neudrzovany min jak 100k.
Takze ty km je spis takovy bonus …

Co se tyce pocitove – v e30 s automatem jsem nikdy nejel, ale taky bych si myslel, ze rozdil mezi 320 s manualem a 325 s automatem asi velky nebude …
Coz by mi zase az tak nevadilo. A co se tyce prodejni hodnoty, tak se to tim autem asi vyrovnava. To taky souhlasim.

Je pravda, ze ja jsem taky dlouho nevedel, co ShadowLine je … Tak predpokladam, ze ani v budoucnu to nebude tak obecna znama vec.
Ja obecne automat neodsuzuju, protoze ma urcite svoje vyhody. Ja jsem s mojim kabriem pred mesicem najel asi 800 km a taky byly momenty, kdy jsem si rikal – hmmm, automat by se mi taky hodil. Asi taky starnu ... :mrgreen:
ShadowLine je asi neco jako decentnejsi vyjadreni … Neni to tak okazale ukazovani v cem jedes. Treba na e32 nebo e34 se mi to velmi libi (nakonec moje 520i 24V) je v podstate taky ShadowLine, i kdyz oficialne to tak neoznacuji ...
Ale popravde na te e30 se mi libi vic chrom ... Takove zivejsi to je ... (v mojich ocich).

Mam jednu fotku Cabria v ShadowLine a v te cervene, jak bych si jednou moje auto predstavoval (Alois – ta Tvoje je taky velmi blizko). Ale tam je jeste cesta daleka ... hlavne casove. A uz me to trosku unavuje ...

Prave ze muj problem je, ze me to nove auto chytilo za srdce ... Ale jelikoz jsem “posera” a nerad riskuju, tak si o tom musim desne dlouho povidat a slyset nazor druhych, nez ten krok udelam … Coz o to – 3x e30 bych se nezlobil, ale neni misto a finance … :roll:

Dnes rano jsem mluvil s majitelem, tak mozna se v nedeli pojedu podivat a treba i svezt. A kdyz me to vezme jeste vic, tak mam pruser … Protoze budu muset resit co s mojim ShadowLine … Kdyz jsem pred 6 lety prodaval Golfa Cabrio, tak jsem taky plakal, ale od te doby mi nechybel … Az tedy do minuleho leta, kdy jsem na silnici videl podobny a se mi zastesklo … Uff, ale proste to nejde mit vsechny auta … :(
A kdyz uz zenskou stridat nechci, tak aspon ty auta je potreba trosku obmenit a udelat si zase radost …

No uvidime v nedeli, jak budu nadseny / zklamany. Podle obrazku uz jsem nejake detaily nasel …
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Alois
Příspěvky: 1382
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od Alois » 31. 08. 2017 18:44

Nevkládej inzerát ať ti to nikdo nevyfoukne, ale ukaž nějaké foto, pak bude jasno.

Pokud tě to auto chytlo, inzeruj své a kup to, není co řešit. Máš ještě jednu e30 v manuálu + e34 a cabrio stejně na rychlou jízdu po okreskách moc není...
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW

SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2711
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od SwissCabrio » 31. 08. 2017 22:56

Asi takto nejak:
http://www.onlycabrios.nl/specificatie/ ... -325i-e30/
Akorat ze ja tam mam automat a interier stribrma/seda kuze. Jinak v podstate je to stejny
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2366
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od Huska » 01. 09. 2017 18:45

Můj názor znáš.. celkově e30 se dnes kupuje srdcem ... podle rozhodni. Já dnes kupoval dalsi auto do firmy VW Caddy a tam to dělám vždy rozumem = cena/ stav .... tímto způsobem by sis pro radost nikdy nic nekoupil.

PS: já bych shadowline nechtěl ale znám víc lidí které ho preferuji
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Gaz
Příspěvky: 739
Registrován: 26. 02. 2007 19:18
Bydliště: Poděbrady bo Hradišťo

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od Gaz » 01. 09. 2017 19:29

SwissCabrio píše:Asi takto nejak:
http://www.onlycabrios.nl/specificatie/ ... -325i-e30/
Akorat ze ja tam mam automat a interier stribrma/seda kuze. Jinak v podstate je to stejny

Za mě je automat v e30 mimo... Měl jsem ho kdysi ve dvoulitru a to byla naprostá tragédie. Teď je v iXu a jediné plus jsou volné ruce na "úředničinu" za volantem. Jestli chceš ozkoušet, udělej si výlet do Poděbrad, není problém. Ale v kabru je podle mě potřeba občas ostatním ukázat, jak by řekl místní klasik "Kde má kanec pyču" a přitom to musí pořádně kničet :twisted:
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT

SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2711
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od SwissCabrio » 06. 09. 2017 20:21

SwissCabrio píše: ....
No uvidime v nedeli, jak budu nadseny / zklamany. Podle obrazku uz jsem nejake detaily nasel …
Tak konec tydne je za nami a s nim i moje navsteva automaticke 325ky ...

Prvni dojmy byly kupodivu spis neutralni, ale pohled na podvozek me dostal. To auto snad nikdy nejelo v zime. Plechy zdravy, podvozek bez rzi ... aspon tam, co jsem videl a tukal.
Strecha sice spatna (zadni slida uz to ma za sebou), ale to se vsechno da spravit.

Takze jsem hodil s panem rec a vypada to nadejne.
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2711
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od SwissCabrio » 07. 11. 2017 15:45

S panem jsem se nakonec velmi rozumne dohodnul a brzo tady doufam nahodim nove tema ...
Ale to musim dat nejdriv dokupy ...

Nicmene ted pres vikend jsem najezdil asi 300 km po dalnici a peknych okreskach a musim rict, ze M20B20 v manualu neni tak zive jako M20B25 v automatu ... Cim dal vetsi radost z toho mam ...
Pravda - razeni ma trosku prodlevu, ale jelikoz jsem starsi pan, tak mi to zase az tak nevadi ...

Tim jsem chtel jenom rict - ze ani automaty nejsou uplne "mimo" ...
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: e30 Cabrio - ShadowLine vs Chrom / manual vs automat / M20B20 vs M20B25

Příspěvek od Zavarenec » 08. 11. 2017 10:51

Tak čekáme nové téma :) :mrgreen: Gratuluji k novému povozu.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Odpovědět