M 50 v e30 elektrika
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Tak nakonec jsi měl pravdu stím konektorem ) Chytlo to skoro na drc. Takže opět ti moc děkuji za radu fakt by mě nenapadlo že to podle schématu nebude sedět
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
Hlavně že už ti to vrčí
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Zdravím..
Robili sme zástavbu M50b25 z E34 (1992) do E30...
Posledné s čím si neviem rady je štartovanie a dobijanie baterky už ked je naštartované..
Keď mám všetko originalne zapojené tak štarter len cvaká...
po prepojení hlavnej plusovej svorky štartéra a plusovej svorky baterky auto naštartuje ale nereaguje na plyn, vtedy musím ten kábel odpojiť a všetko ide dobre...
Akurát nedobíja baterku...
Poradte niečo ďakujem....
Robili sme zástavbu M50b25 z E34 (1992) do E30...
Posledné s čím si neviem rady je štartovanie a dobijanie baterky už ked je naštartované..
Keď mám všetko originalne zapojené tak štarter len cvaká...
po prepojení hlavnej plusovej svorky štartéra a plusovej svorky baterky auto naštartuje ale nereaguje na plyn, vtedy musím ten kábel odpojiť a všetko ide dobre...
Akurát nedobíja baterku...
Poradte niečo ďakujem....
BMW E30 316i 1989 (M50B25) Work in progress
BMW E39 523i 1999
BMW E39 523i 1999
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Máš zapojený dobře motorový konektor ? Ten startér je u X20(konektor M50) pin 18 (černo/žlutý) a má byt připojen na pin 18 u C101(zásuvka na kastli u E30). Zkontroluj jestli máš připojené správně oba dva tenší dráty na startéru. Jeden je na odlehčovací relé aby ti šli stahovačky a ventilátor (musí byt ukostřeno přes spouštěč), a druhý drát na spouštěč. Popř. zkusit jestli při otočeném klíčku(ať ho někdo drží jakoby chtěl startovat) je 12V na tom drátku u startéru. Alternátor zkontroluj zapojení pinu 25(modrý) u X20 do pinu 1 (modrý) u C101 a zapojení drátů od alternátoru. Jeden tlustý má byt připojen ke startéru a tenký vede do motorové zásuvky. Zkontroluj tyto věci a pak dej vědět
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
Jestli jsem tě správně pochopil tak cívka na starteru cvakne, ale neroztočí ho pokud neproklemuješ ten hrubý drát od baterky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
By mělo stačit vyměnit regulátor
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
Napětí jste měřili na altíku nebo na baterce?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
takže na altíku je 20V a na baterce 12v?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Re: M 50 v e30 elektrika
Chalani, ja mam taky malicky podobny problem. Mam iXo rok 86 a daval som tam motor s prevodovkou aj elektrikou z plastaka. A problem je v tom, ze neukazuje mi otacky ani teplotu. Motor bezi, reaguje pekne na plyn, ale otacky nikde. Snimac na kluke funkcny, inak by asi motor ani nebezal. Na siestom zapalovacom kábli je snimac, aj to je cele nove a aj tak nic. Vraj je rozdiel v pinoch v tom velkom konektore ktory spaja motorovku s interierovou kablovackou. Viete mi poradit ako na to? Hladam to uz nejaky ten cas na forach, ale vsade je popis len m50 miesto m20. m20 miesto m20 nie je nikde :-D
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 21. 08. 2014 19:29
Re: m50 poradíte?
Mám předělánou elektriku na plast a dal se to teď do chromacke elektřiny a nejede mi čerpadlo a volnoběžný ventil bzučí poradíte co je třeba připojit vtom chromacke konektoru sou o 2 kablíku vice [quote="M40TURBO"]Konečně jsem objednal To všechny potřebné věcičky pro předělání motorového konektoru m50 do e30ky.
Na internetu jsem našel celkem slušně popsané zapojení
e34/e30
1/ blue/white (oil level, dynamic) 2/ green/yellow
2/ blue/yellow (oil level static) 10/ blue
3/ red/white (ABS supply) 20/ red/yellow
4/ black/blue (aircon)
5/ black/grey (aircon)
6/ purple/grey (aircon)
7/ black/purple (drive away sigle for E34 OBC)
8/ grey (engine fault) 12/ grey
9/ NC
10/ NC
11/ brown/yellow (water temp)
12/ brown/purple (water temp) 4/ brown/purple
13/ green/purple (fuel pump) 13/ green/purple
14/ black/white (speed to inst. cluster) 14/ black/white
15/ black/green (unloader relay) 15/ black/green
16/ white/yellow (Rx data)
17/ white/purple (Tx data)
18/ black/yellow (starter) 18/ black/yellow
19/ white/green (SI. reset) 11/ white/green
20/ black (engine speed to cluster) 9/ black
21/ Green (ignition) 7/ green
22/ green/white 6/ green/white
23/ brown/grey (oil pressure) 5/ brown/green
24/ white/black ( fuel rate to cluster) 8/ white black
25/ blue (ignition light) 1/ blue.
Vše jsem podle toho zapojil ale tři drátky nesedí Idea
e34/e30
číslo 14/14 nesedí mi barvy kabelů
číslo 3/20 nemám vůbec obsazeno
číslo 8/12 nemám vůbec obsazeno
325i 24V - 21.07.2003: Elektrische Anschaltung
Belegung 318i Touring 1989:
Pin Kabelfarbe Stärke Funktion
1 bl 0,75 Lichtmaschine (Dobíjení)
4 brvi 0,75 Fernthermometer (Teplota)
5 swge 0,75 Öldruck (Olej)
6 gnge 1,5 Zündplus (zapalování)
7 gn 1,5 Zündplus ungesichert (zapalování ?)
8 gnws 0,75
9 sw 0,75 Drehzahl (Otačkoměr)
11 wsbl 0,75 SI
13 virt 2,5 Benzinpumpe (čerpadlo)
14 blge 0,75 ABS
15 swgn 0,75 Entlastungsrelais (starter)
16 wssw 0,75 Verbrauchsignal (palivoměr)
18 swge 1,5 Anlasser (starter)
20 gert 0,75
(kein Ölniveau, da keine CheckControll)
Belegung 325i M50 1994:
Pin Kabelfarbe Stärke Funktion
4 swbl 0,75
5 swws 0,75 Geschwindigkeitssignal? (Rychlost)
6 viws 0,75
7 swvi 0,75 OBC ?
10 blge 1,5 Rückfahrscheinwerferkontakt
11 brge 0,75 Kühlmitteltemperatur (nicht genutzt bei E30 Fernthermometergeber)
12 brvi 0,75 Kühlmitteltemparatur teplota vody
13 grvi 1,5 Benzinpumpe
14 swws 0,75
15 swgn 0,75 Entlastungsrelais X kontakt
16 wsge 0,75 ABS Diagnose
17 wsli 0,75 ABS Diagnose
18 swge 1,5 Anlasser starter
19 gnws 0,75 SI
20 sw 0,75 Drehzahlausgang otačkoměr
21 gn 1,5 Zündplus něco se zapalováním
22 grws 1,5 Rückfahrscheinwerferkontakt asi zase zpátečka
23 brgr 0,75 Öldruck tlak oleje
24 swws 0,75 Verbrauch palivoměr
25 bl 0,75 Lichtmaschine dobíjení
(fett ist praktisch geprüft)
Grundsätzlich gibt es am M50 Motor nur noch ein Zündplus. Weiterhin sollte der Fernthermometergeber vom E30 verwendet werden, dann wird nur das braunviolette Kabel genutzt. Beim E36 wird der Kontakt für den Rückfahrscheinwerfer am Getriebe über den Motorkabelbaum geführt. Ich habe den Stecker abgschnitten und an das E30 Kabel, welches im Bereich Schaltgestänge verlegt ist, gelötet. Ein Kabel für die ABS Spannungskontrolle gibt es nicht, es bietet sich das blaugelbe Kabel des abgeschnittenen Rückfahrscheinwerferkontakt an, einfach zur Lichtmaschine ziehen und am Motorstecker entsprechend an PIN 14 anklemmen.
Der Stecker motorseitig (M50) muss neu gekauft und bestückt werden, da er mechanisch nicht auf den fahrzeugseitigen Stecker (E30) passt.[/quote]
Na internetu jsem našel celkem slušně popsané zapojení
e34/e30
1/ blue/white (oil level, dynamic) 2/ green/yellow
2/ blue/yellow (oil level static) 10/ blue
3/ red/white (ABS supply) 20/ red/yellow
4/ black/blue (aircon)
5/ black/grey (aircon)
6/ purple/grey (aircon)
7/ black/purple (drive away sigle for E34 OBC)
8/ grey (engine fault) 12/ grey
9/ NC
10/ NC
11/ brown/yellow (water temp)
12/ brown/purple (water temp) 4/ brown/purple
13/ green/purple (fuel pump) 13/ green/purple
14/ black/white (speed to inst. cluster) 14/ black/white
15/ black/green (unloader relay) 15/ black/green
16/ white/yellow (Rx data)
17/ white/purple (Tx data)
18/ black/yellow (starter) 18/ black/yellow
19/ white/green (SI. reset) 11/ white/green
20/ black (engine speed to cluster) 9/ black
21/ Green (ignition) 7/ green
22/ green/white 6/ green/white
23/ brown/grey (oil pressure) 5/ brown/green
24/ white/black ( fuel rate to cluster) 8/ white black
25/ blue (ignition light) 1/ blue.
Vše jsem podle toho zapojil ale tři drátky nesedí Idea
e34/e30
číslo 14/14 nesedí mi barvy kabelů
číslo 3/20 nemám vůbec obsazeno
číslo 8/12 nemám vůbec obsazeno
325i 24V - 21.07.2003: Elektrische Anschaltung
Belegung 318i Touring 1989:
Pin Kabelfarbe Stärke Funktion
1 bl 0,75 Lichtmaschine (Dobíjení)
4 brvi 0,75 Fernthermometer (Teplota)
5 swge 0,75 Öldruck (Olej)
6 gnge 1,5 Zündplus (zapalování)
7 gn 1,5 Zündplus ungesichert (zapalování ?)
8 gnws 0,75
9 sw 0,75 Drehzahl (Otačkoměr)
11 wsbl 0,75 SI
13 virt 2,5 Benzinpumpe (čerpadlo)
14 blge 0,75 ABS
15 swgn 0,75 Entlastungsrelais (starter)
16 wssw 0,75 Verbrauchsignal (palivoměr)
18 swge 1,5 Anlasser (starter)
20 gert 0,75
(kein Ölniveau, da keine CheckControll)
Belegung 325i M50 1994:
Pin Kabelfarbe Stärke Funktion
4 swbl 0,75
5 swws 0,75 Geschwindigkeitssignal? (Rychlost)
6 viws 0,75
7 swvi 0,75 OBC ?
10 blge 1,5 Rückfahrscheinwerferkontakt
11 brge 0,75 Kühlmitteltemperatur (nicht genutzt bei E30 Fernthermometergeber)
12 brvi 0,75 Kühlmitteltemparatur teplota vody
13 grvi 1,5 Benzinpumpe
14 swws 0,75
15 swgn 0,75 Entlastungsrelais X kontakt
16 wsge 0,75 ABS Diagnose
17 wsli 0,75 ABS Diagnose
18 swge 1,5 Anlasser starter
19 gnws 0,75 SI
20 sw 0,75 Drehzahlausgang otačkoměr
21 gn 1,5 Zündplus něco se zapalováním
22 grws 1,5 Rückfahrscheinwerferkontakt asi zase zpátečka
23 brgr 0,75 Öldruck tlak oleje
24 swws 0,75 Verbrauch palivoměr
25 bl 0,75 Lichtmaschine dobíjení
(fett ist praktisch geprüft)
Grundsätzlich gibt es am M50 Motor nur noch ein Zündplus. Weiterhin sollte der Fernthermometergeber vom E30 verwendet werden, dann wird nur das braunviolette Kabel genutzt. Beim E36 wird der Kontakt für den Rückfahrscheinwerfer am Getriebe über den Motorkabelbaum geführt. Ich habe den Stecker abgschnitten und an das E30 Kabel, welches im Bereich Schaltgestänge verlegt ist, gelötet. Ein Kabel für die ABS Spannungskontrolle gibt es nicht, es bietet sich das blaugelbe Kabel des abgeschnittenen Rückfahrscheinwerferkontakt an, einfach zur Lichtmaschine ziehen und am Motorstecker entsprechend an PIN 14 anklemmen.
Der Stecker motorseitig (M50) muss neu gekauft und bestückt werden, da er mechanisch nicht auf den fahrzeugseitigen Stecker (E30) passt.[/quote]
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 21. 08. 2014 19:29
Re: M 50 v e30 elektrika
Mám předělánou elektřinu na plast normálně to jelo a teď sem to dal do chromacke a jede ventil volnobehu,startuje ale nejede čerpadlo a na té chrom. El. Je o dva drátky více než na té plast el. Poradíte co Stim děkuji
Re: M 50 v e30 elektrika
u chroma je +12V na čerpadlo na pinu 7 fialovo/červený vede na pojistku číslo 11 u plasta je zeleno/fialový a je na pinu 13
Re: M 50 v e30 elektrika
Dobrý večer, tímto bych chtěl poprosit o radu. Není to sice e30, ale Bmw je to taky.
Dostalo se mi do rukou e36 původně 318 a teď je v tom
M50b20. Auto ma mít jednotku co ma imo off.
Motor točí, čerpadlo se rozběhne, vstřiky cvakaji ale auto
Nechyta. Snímač kliky je nový. Auto ale nehaze jiskru.
Je nutnost prepinovat konektor? Nebo jiný zásah do elektriky?
Předem děkuji za rady.
Dostalo se mi do rukou e36 původně 318 a teď je v tom
M50b20. Auto ma mít jednotku co ma imo off.
Motor točí, čerpadlo se rozběhne, vstřiky cvakaji ale auto
Nechyta. Snímač kliky je nový. Auto ale nehaze jiskru.
Je nutnost prepinovat konektor? Nebo jiný zásah do elektriky?
Předem děkuji za rady.
Re: M 50 v e30 elektrika
Problém po zástavbě ASC-ASR
Setkal se s tím někdo?
řj.motoru nepustí výkon na kola protože jí chybí signál ASC z jednotky ASC
ASC a ASR se dá v autě normálně vypnout.Jak to rozběhat v autě kde ASR není?
Setkal se s tím někdo?
řj.motoru nepustí výkon na kola protože jí chybí signál ASC z jednotky ASC
ASC a ASR se dá v autě normálně vypnout.Jak to rozběhat v autě kde ASR není?
Re: M 50 v e30 elektrika
Petře cívky jsou napajené přímo ze spínačky přes pin 21 zelený drát je +12V, Po zapnutí klíče musíš na cívce na pinu 3 proti pinu 2 naměřit +12V , na pin1 přivádí ŘJ mínus .
Stany tebe uplně nechapu co vlastně potřebuješ
Stany tebe uplně nechapu co vlastně potřebuješ