Xchat-sorry za OT, ale docela lol

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Xchat-sorry za OT, ale docela lol

Příspěvek od Albert » 27. 12. 2004 22:57

Toz nekdy na xchat zajdete, da se narazit na zajimave typky :lol:


22:52:09 Fana_xxx: ne vetšinou jezdím za otcem do němckea kde kupuju nahradní díly:
22:50:59 ja: hm a to jezdis po D1?
22:50:34 Fana_xxx: 310 kmh on ten bvorák má515 koní
22:49:41 ja: Kolik z toho vytahnes?
22:48:29 Fana_xxx: ješte aby ne!je to výborna věc když jedeš po dalnici
22:47:48 ja: ty to v M5 mas?
22:47:19 Fana_xxx: né ten se davá dosaní když chceš zvíšit otačky a nemáš už naco zařadit!
22:45:59 ja: kyslik jo, kdyz otevru okno:)
22:45:17 Fana_xxx: no ja nevím tak třeba v Praze!Máš v aute dusík nebo kyslík?
22:44:00 ja: kde jinde:)
22:43:25 Fana_xxx: ten bmw klub je internetu?
22:42:40 ja: skoda
22:42:20 Fana_xxx: ne vubec ja dělam ilegalní zavody tak nejčastej v e svytavách
22:40:56 ja: 525i. si clenem bmwklubu?
22:40:40 Fana_xxx: ty maš co?
22:40:15 Fana_xxx: jo ta maš co?
22:39:31 ja: Praha. jakou m5 mas? e34?
22:38:34 Fana_xxx: z Brna a ty?
22:38:06 ja: aha, tak v poho. odkud jsi?
.
.
.
.
.

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Příspěvek od Dix » 27. 12. 2004 23:14

:lol: děti...
HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 27. 12. 2004 23:16

lol

de be

Příspěvek od de be » 28. 12. 2004 09:54

me by se libilo kdyby takovimu kokotovi fakt nekdo udelal kit s dusikem. by asi cumel kdyby to tam pustil.
nema tam naaaaaaaaahodou bejt rajcak?
aspon stihacky za druhy valky to tak mely......

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 28. 12. 2004 10:22

NOS aneb N20, oxid dusný aneb rajský plyn - používá se jako okysličovadlo a následkem rychlého navýšení objemu taktéž chladí směs,k terá pak ve výsledku o dost lépe hoří
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 29. 12. 2004 15:29

Ale DC, :roll: od Tebe bych čekal, že tu nebudeš pouštět bludy!!! Prdlajz okysličovadlo, jedině prudké - rázové zchlazení celého ssacího traktu, včetně dramatického zmenšení objemu nasávané směsi vyvolá v již téměř naplněném válci podtlak a přisátí další směsi. To je hlavní efekt N2O. To, že v důsledku hoření směsi v extrémně krátkém čase dochází ke krátkodobému zvýšení tepelné a tím i mechanické účinnosti motoru z toho vyplývá. Je to něco jako turbo bez vrtulek. Pravda je, že se N2O vlivem vysokých teplot rozpadá na N a O, ale takto uvolněný O2 už se prakticky nemůže zúčastnit hoření v uzavřeném válci a tak se nedá mluvit o okysličovadle.
Ještě taková drobnost, NOS proto, aby se N2O do auta nedal zneužít, je to skutečně rajský plyn, proso se záměrně znečišťuje příměsí síry, nebo plynnými kysličníky síry, aby byl nedýchatelný, odtud název NOS.
BMW RULEZZZ !

cHARON 3.0

Příspěvek od cHARON 3.0 » 29. 12. 2004 21:36

NICE

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 29. 12. 2004 21:48

Geront píše:... proso se záměrně znečišťuje příměsí síry, nebo plynnými kysličníky síry, aby byl nedýchatelný, odtud název NOS.
Ale ale, co treba zkratka Nitrous Oxide System? Puvodni firma prevzata firmou Holley?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 29. 12. 2004 22:14

tak pardon - u Lexani ani na Tuning.cz tomu asi moc nerozuměj

http://tuning.motorhome.cz/tuning/?page ... 163&ftno=0

citace LEXANI:
Jak NITRO pracuje ?
Oxid dusný je složen z dvou dílů dusíků a jednoho dílu kyslíku (36 váhových procent kyslíku). V průběhu spalovacího procesu v motoru, asi tak při 300° C, oxid dusný se rozloží a uvolňuje kyslík. Tento přidaný kyslík zvyšuje sílu protože umožňuje hoření většímu množství paliva. Zatímco dusík funguje jako ochrana, tlumením zvýšeného tlaku ve válci pomáhá regulovat spalovací proces. Oxid dusný má také úžasný "mezichladící" účinek snížení teploty nasávaného vzduchu o 60 až 75°
Ohledně teorie doporučuji navštívit www.tuning.cz a vyhledat článek Zbyňi Nachtigala (ten první) o NITRU, kde je to velice pěkně a podrobně popsáno. Nebo stránky www.nosnitrous.com
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

De Be

Příspěvek od De Be » 30. 12. 2004 07:56

no neni to jen kuli zneuzivani, ale taky kuli tomu ze kdyby to zacalo utikat v kabine, o nicem by clovek nevedel a za chvili by byl tak votupelej ze by usnul, coz v aute neni zrovna dobry. kdezto po syrovodiku smrdici plyn je cejtit okamzite.
je zajimavy jak velkej rozdil to dela z clovekem a z motorem, hehe.

Odpovědět