Problém teplého startu M20B20
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Problém teplého startu M20B20
Já na M20 mám bosch vstřiky 190ccm, jsou třeba na m52B20 Mají sice větší kubaturu ale i obyč B25 by si s něma poradila
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: Problém teplého startu M20B20
kdyby to chtěl někdo zkusit, tak mám vstřiky z m50b20 doma
Re: Problém teplého startu M20B20
No možná bych to prubnul...
Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ?
Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Problém teplého startu M20B20
[quote="Zavarenec"]No možná bych to prubnul... :)
Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ? :)[/quote]
zatím asi nějak nevím co ;-)
Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ? :)[/quote]
zatím asi nějak nevím co ;-)
Re: Problém teplého startu M20B20
[quote="3llf"][quote="Zavarenec"]No možná bych to prubnul... :)
Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ? :)[/quote]
zatím asi nějak nevím co ;-)[/quote]
Jsem zvědavej jaký bude výsledek
Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ? :)[/quote]
zatím asi nějak nevím co ;-)[/quote]
Jsem zvědavej jaký bude výsledek
Re: Problém teplého startu M20B20
Matty uz je jezdi a myslim ze rikal "je to cajk" proto jsem si je taky sehnal, namontoval ale potrebuji vycistit (nejelo to na vsechny valce)
Umi to nekdo?
Umi to nekdo?
Re: Problém teplého startu M20B20
Na FB to nabízí "Jurek Kawulok" za 250,-/ks
Re: Problém teplého startu M20B20
taky by to mohlo dělat čidlo teploty nasávaného vzduchu co je ve váze.jsou to dva krajní piny v konektoru.pokud by to hlásilo špatný ůdaj tak by se to za tepla taky mohlo uchlastavat.jednou jsem to na svém dvoulitru řešil a přišel jsem na to náhodou,když jsem prohodil váhu vzduchu s jiným autem které startovalo normálně.problém se s váhou přesunul do druhého auta,když jsem to pak zkoušel proměřit zjistil jsem že ta moje váha vůbec na teplotu nereagovala a dávala stále stejné hodnoty.stačí k tomu obyč.multimetr
Re: Problém teplého startu M20B20
[quote="Huncak"]taky by to mohlo dělat čidlo teploty nasávaného vzduchu co je ve váze.jsou to dva krajní piny v konektoru.pokud by to hlásilo špatný ůdaj tak by se to za tepla taky mohlo uchlastavat.jednou jsem to na svém dvoulitru řešil a přišel jsem na to náhodou,když jsem prohodil váhu vzduchu s jiným autem které startovalo normálně.problém se s váhou přesunul do druhého auta,když jsem to pak zkoušel proměřit zjistil jsem že ta moje váha vůbec na teplotu nereagovala a dávala stále stejné hodnoty.stačí k tomu obyč.multimetr[/quote]
A naměřitelný hodnoty si pamatuješ?
A naměřitelný hodnoty si pamatuješ?
Re: Problém teplého startu M20B20
nepamatuju ale myslím že to poznáš snadno,změříš za studena a za tepla.jinak můžu až bude chvilka zkusit změřit co mám v autě.můžeme měřit každý jiné hodnoty,ty levné multimetry moc přesností neoplývají ale poznat bys to měl podle rozdílu,stejné hodnoty to ukazovat nemůže,je tam do sacího potrubí takovej košíček a po pořádném vyčištění to fungovat začalo,bylo to oblepené zbytkama oleje,prachu a bůhvíčeho a ty vodiče byly vyzkratované.nebo zkus jinou váhu jestli bude změna
- Ládínek
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1101
- Registrován: 11. 05. 2004 13:03
- Bydliště: Slapy - Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém teplého startu M20B20
Včera sem mluvil se známym, co má M54B30 v E46 a potýká se s tim samym problémem jen doplněnym o nouzový režim po nastartování, což bych osobně dal za vinu nespálenýmu benzínu na lambda sondě. Z toho plyne, že toto neni problém jen M-dvacítek, ale i jinejch motorů.
Pro doplnění: nájezd má cca 200t
Pro doplnění: nájezd má cca 200t
325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
Re: Problém teplého startu M20B20
U mě lehce zabodovalo aditivum, po vyjeté plechovce VIF má motor o něco lepší chod a lépe drží volnoběh. Starty stejné.... :( Neřeším, je pod plachtou a asi dlouho bude.
Re: Problém teplého startu M20B20
Opět jeden takový menší poznatek :)
Přes víkend jsem s autem nikam nejel ale potřeboval jsem ho vytáhnout z garáže, takže jsem jen nastartoval (na drc) a vycouval ven a nechal ho stát venku cca 4-5 hodin. Bylo hezky a po celou tu dobu na auto svítilo sunko (i na kapotu). Nebylo kdovíjaké vedro, něco kolem 20 - 24 stupňů, a když jsem se ho chystal schovat tak jsem opět točil cca 5 vteřin než to chytlo. Upozorňuji že motor nebyl vůbec zahřáty, jen jak na kapotu svítilo slunce tak se tam asi nakumulovala vyšší teplota (i v introušu bylo vedro ale venku už se začínalo ochlazovat ale furt ok).
Tak ja opravdu nevím :D to jen takový poznatek kdyby se někdo vehementně snažil vyřešit tuto záhadu :D
Přes víkend jsem s autem nikam nejel ale potřeboval jsem ho vytáhnout z garáže, takže jsem jen nastartoval (na drc) a vycouval ven a nechal ho stát venku cca 4-5 hodin. Bylo hezky a po celou tu dobu na auto svítilo sunko (i na kapotu). Nebylo kdovíjaké vedro, něco kolem 20 - 24 stupňů, a když jsem se ho chystal schovat tak jsem opět točil cca 5 vteřin než to chytlo. Upozorňuji že motor nebyl vůbec zahřáty, jen jak na kapotu svítilo slunce tak se tam asi nakumulovala vyšší teplota (i v introušu bylo vedro ale venku už se začínalo ochlazovat ale furt ok).
Tak ja opravdu nevím :D to jen takový poznatek kdyby se někdo vehementně snažil vyřešit tuto záhadu :D
Re: Problém teplého startu M20B20
To je zcela běžné. :)
Re: Problém teplého startu M20B20
Tohle mi dela i M10. Rano chytne na otoceni a odpoledne po celem dni na slunci toci nekolik vterin.Brunsson píše:Opět jeden takový menší poznatek
Přes víkend jsem s autem nikam nejel ale potřeboval jsem ho vytáhnout z garáže, takže jsem jen nastartoval (na drc) a vycouval ven a nechal ho stát venku cca 4-5 hodin. Bylo hezky a po celou tu dobu na auto svítilo sunko (i na kapotu). Nebylo kdovíjaké vedro, něco kolem 20 - 24 stupňů, a když jsem se ho chystal schovat tak jsem opět točil cca 5 vteřin než to chytlo. Upozorňuji že motor nebyl vůbec zahřáty, jen jak na kapotu svítilo slunce tak se tam asi nakumulovala vyšší teplota (i v introušu bylo vedro ale venku už se začínalo ochlazovat ale furt ok).
Tak ja opravdu nevím to jen takový poznatek kdyby se někdo vehementně snažil vyřešit tuto záhadu
Re: Problém teplého startu M20B20
Mne uplne takisto v zime mozem po mesiaci prist este ani neotocim klucom a uz vrci a ked je teplo tak startujem zasadne na dvakratMirek E. píše: Tohle mi dela i M10. Rano chytne na otoceni a odpoledne po celem dni na slunci toci nekolik vterin.
Re: Problém teplého startu M20B20
Já jsem zvědavej jak se to bude u mě chovat teď s 315cc vstřikama a novou jednotkou ... Doufám, že to bude lepší
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Problém teplého startu M20B20
Tak se po dlouhe dobe napisu.Na motoru jsem vymenil asi dve sady vstriku a problem stale stejny,tak jsem to neresil az vcera v case kdy je v garazi poradna kosa jsem se rozhoupal po nabuzeni Pinkim a zkusil vstriky prehodit za treti sadu z motoru ktery slapal naprosto bez problemu a ejhle.Motor chyta na drc po 2 dennim testovani.Teply,studeny s 20ti minutovou pauzou s dvouhodinovou pauzou a dnes po pul dni odstaveni po jizde a porad dobry.Tak snad to nekomu pomuze.Pravdepodobne netesnici vstrikovace jinak si to nedovedu vysvetlit.Po dlouhem startu vzdy smrad po nespalenym bezinu a spatne emise na volnobeh.
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém teplého startu M20B20
To jsi měnil staré za staré nebo jsi dával i na ultrazvuk? Já jsem se tak taky vyškolil, kdy jsem zkoušel 2 sady vstřikovačů a na obě to jelo na hovno, tak jsem to vyloučil jako příčinu. No jenže obě sady byly v hajzlu a pomohla až lázeň v ultrazvuku... Tak gratuluji k vyřešení problému, tohle dokáže často potrápit.
Re: Problém teplého startu M20B20
Na cisteni v ultrazvuku jsem se tentokrat opravdu vysral.😉