e34 525i ,520iM50 ,525TDS ,524td VÝPRODEJ 1000KČ
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
Re: FOTO e34 525TDS ,525iM5O(nivo),524td ,520i a 525iM20
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
Re: e34 525iM5O ,525TDS ,524td ,520i a 525iM20 VEŠKÉRÉ DÍLY...
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
Re: e34 525iM5O ,525TDS ,524td ,520i a 525iM20 VEŠKÉRÉ DÍLY...
ahoj , shanim alternator 140A na m50,nemas nahodou? diky
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
Re: e34 525iM5O ,525TDS ,524td ,520i a 525iM20 VEŠKÉRÉ DÍLY...
Mám.SZ.
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
Re: e34 525iM5O ,525TDS ,524td ,520i a 525iM20 VEŠKÉRÉ DÍLY...
dřus draku,
tu bévalé zedmen 318is e30.
včera sem četl,že bys taky rád e39.mám jednu dovezenů od maniaca m3 z reichu po 1.majiteli 525i 01 černá celá v mtechu 2,kola 17"135-40+17"155-40 individual,černé kožené interiér se sportsicy s haluzz hliník lištů,bussiness rádio)vysypané displej,ale to je závada všech rádií)+cd.pravda,chtěl šperk a tak to i s penězi pro maniaca stálo 2x víc než chceš ty,ale mám stény kiláky co bys rád 238t km.ted 239.
....no...káru měli staří lidi a poslední serviska okolo 190tkm...jízda gut,ale kdo jako já přešel z iSa tak fáro je spíše pro naboby ,ale člověk si zvykne .nehorší věc je motor!!!!a to,že pokad se to nepodchytne dřív než velice rychle tak ti to dýmí i do intecu-kabiny či ti to dělá za jízdy aerodynamický dým.a teče odevšad pokad se skoro nevytáhne a neudělá sa ventildekl+oil vana či oil kostka či co.výměna oil měniče(vypadá jako ufo talíře vzájemně spojené) je porod+pročistit jejich hadice,jestli nejsů ucpané..ty si mechoš tak budeš vědět jak psali v bmw-clubu,že určité věci su zakryté jako posil,brzd apod.když nevíš tak si v p-d-li.
s tů dysklapků sem tam pravdy pokad mechoš nák do nepraští,ale jinak nák fachčí,ale pravda,že výměna neuškodí než plastklapka nahaklila paseku ve ventilech+okolí motoru.
a klad šestihrnku je pokad to předtím nehonil někdo jak splašenů kozu náké k-k-t tak vážně ševelí skoro jako rolls-royce po nastartování!
pak se kazí termostat=měl sem na něm taků veliků kamennů gulu.pak sme s borci zjistili přes kompl,že nemaká dvouokruh ventilačka-po delší době,že kvůli kamennýmu t-statu byla odpojená u sahary a pak u předního nárazníku.
pak na léto udělat sbíhavost a vyměnit pár dílů na nápravach a dat letní individualy místo zimních čín.wintery mám na hlinikáčích,které vypadaj jak plechy 16".ty byly u maniaca za přípaltek 5tkč sada.hučí jak na ladě nivě ,ale jiank na "čajny" drží i když mi tam něco bliká a "háže" gongy při "kapku" rychlé jízdě.
jako úpravy bych chtěl vyměnit mtech volant "třírameno" za volant mtech s tlačítky(na taký volant sem si zvykl minulé rok z kemova superbu),pak sehnat alpiny dynamic 18"ky a dát je načerno,zadní černý světla a zprovoznit nák inec telefon,sehnat jiný mtech přední nárazník s ostřiky+příslušenství a dát si xenony a sehnat 6ti kvalt.
chtěl sem nadrzo e12 v tehdejší plné výbavě,ale byl sem ukecané na e39 jak mám rád se šíbrem.
špatná věc je,že skoro každá oprava je porod,třeba něco v okoli vevntř sahary ,tak vytáhnout saharu+vzájemně společně vymontovat vrtulu.hakl pro laurela a hardyho nebo výměna ložiska ted si název nevzpomenu,ale spojuje to kvalty s diffem.napřed sundat celý lauf.
chápu auto měli staří lidi a jak babce umřel starej tak jezdila jeho žena(rok 1948 jak mám mutra než umřela z dialýzy) asi do kostela či na nákupy bo za babkama na kafe tak na to nikdo nešáhl,ale vzhledově doslova až na prkotinky je vůz jako přímo z výroby:intec,kola i wintry i lak,kapku použité jízdů jen přední sklo a přední světla,ale jinak ze žurnálu...
už nebudu prudit a měj se draku!
tu bévalé zedmen 318is e30.
včera sem četl,že bys taky rád e39.mám jednu dovezenů od maniaca m3 z reichu po 1.majiteli 525i 01 černá celá v mtechu 2,kola 17"135-40+17"155-40 individual,černé kožené interiér se sportsicy s haluzz hliník lištů,bussiness rádio)vysypané displej,ale to je závada všech rádií)+cd.pravda,chtěl šperk a tak to i s penězi pro maniaca stálo 2x víc než chceš ty,ale mám stény kiláky co bys rád 238t km.ted 239.
....no...káru měli staří lidi a poslední serviska okolo 190tkm...jízda gut,ale kdo jako já přešel z iSa tak fáro je spíše pro naboby ,ale člověk si zvykne .nehorší věc je motor!!!!a to,že pokad se to nepodchytne dřív než velice rychle tak ti to dýmí i do intecu-kabiny či ti to dělá za jízdy aerodynamický dým.a teče odevšad pokad se skoro nevytáhne a neudělá sa ventildekl+oil vana či oil kostka či co.výměna oil měniče(vypadá jako ufo talíře vzájemně spojené) je porod+pročistit jejich hadice,jestli nejsů ucpané..ty si mechoš tak budeš vědět jak psali v bmw-clubu,že určité věci su zakryté jako posil,brzd apod.když nevíš tak si v p-d-li.
s tů dysklapků sem tam pravdy pokad mechoš nák do nepraští,ale jinak nák fachčí,ale pravda,že výměna neuškodí než plastklapka nahaklila paseku ve ventilech+okolí motoru.
a klad šestihrnku je pokad to předtím nehonil někdo jak splašenů kozu náké k-k-t tak vážně ševelí skoro jako rolls-royce po nastartování!
pak se kazí termostat=měl sem na něm taků veliků kamennů gulu.pak sme s borci zjistili přes kompl,že nemaká dvouokruh ventilačka-po delší době,že kvůli kamennýmu t-statu byla odpojená u sahary a pak u předního nárazníku.
pak na léto udělat sbíhavost a vyměnit pár dílů na nápravach a dat letní individualy místo zimních čín.wintery mám na hlinikáčích,které vypadaj jak plechy 16".ty byly u maniaca za přípaltek 5tkč sada.hučí jak na ladě nivě ,ale jiank na "čajny" drží i když mi tam něco bliká a "háže" gongy při "kapku" rychlé jízdě.
jako úpravy bych chtěl vyměnit mtech volant "třírameno" za volant mtech s tlačítky(na taký volant sem si zvykl minulé rok z kemova superbu),pak sehnat alpiny dynamic 18"ky a dát je načerno,zadní černý světla a zprovoznit nák inec telefon,sehnat jiný mtech přední nárazník s ostřiky+příslušenství a dát si xenony a sehnat 6ti kvalt.
chtěl sem nadrzo e12 v tehdejší plné výbavě,ale byl sem ukecané na e39 jak mám rád se šíbrem.
špatná věc je,že skoro každá oprava je porod,třeba něco v okoli vevntř sahary ,tak vytáhnout saharu+vzájemně společně vymontovat vrtulu.hakl pro laurela a hardyho nebo výměna ložiska ted si název nevzpomenu,ale spojuje to kvalty s diffem.napřed sundat celý lauf.
chápu auto měli staří lidi a jak babce umřel starej tak jezdila jeho žena(rok 1948 jak mám mutra než umřela z dialýzy) asi do kostela či na nákupy bo za babkama na kafe tak na to nikdo nešáhl,ale vzhledově doslova až na prkotinky je vůz jako přímo z výroby:intec,kola i wintry i lak,kapku použité jízdů jen přední sklo a přední světla,ale jinak ze žurnálu...
už nebudu prudit a měj se draku!
po mnoha fordech sem neodolal a koupil(zadlužil-jak jinak-nemám rodinu tak co,že?) si e30 318is s motorem z 36 318 is.rád bych spojler přední jako bmw alpina+litáky a hlavně el.okna
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
Re: e34 525iM5O ,525TDS ,524td ,520i a 525iM20 VEŠKÉRÉ DÍLY...
SZ
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
Re: e34 520iM5O MOTOR,525TDS ,524td ,525iM50 ,520iM20 VEŠKÉRÉ DÍLY...
Zdravím,
Chtěl bych se zeptat na motor m50b25 jaká je cena a zda je i s elektrikou a řj ? Příp.kolik má najeto ?
Děkuji.
Chtěl bych se zeptat na motor m50b25 jaká je cena a zda je i s elektrikou a řj ? Příp.kolik má najeto ?
Děkuji.
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
Re: e34 520iM5O MOTOR,525TDS ,524td ,525iM50 ,520iM20 VEŠKÉRÉ DÍLY...
Zdravim,momenálně mám jen M50B20..
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
Re: e34 520i ,525TDS ,524td ,525iM50 ,VEŠKÉRÉ DÍLY...
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
Re: e34 520i ,525TDS ,524td ,525iM50 ,VEŠKÉRÉ DÍLY...
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
Re: NOVĚ e34 525iM50 MOTOR,520i ,525TDS ,524td ,VEŠKÉRÉ DÍLY...
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
Re: e34 525iM50 ,520i ,525TDS ,524td ,VEŠKÉRÉ DÍLY...
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/