Problém teplého startu M20B20
Re: Problém teplého startu M20B20
[quote="tomik"]neprochcává vám regulétor tlaku paliva podtlakovou hadičkou do sání-tohle mi přesně jednou M20 dělala,vyměnil jsem všechno a pak to bylo tímhle.
tlak držel normálně,ale netěsnil a uchcával se jim motor.[/quote]
Jako že se benzín dostává skrz děravou membránu tou 6mm hadičkou do sání?To ne,to jsem kontroloval taktéž,bohužel
tlak držel normálně,ale netěsnil a uchcával se jim motor.[/quote]
Jako že se benzín dostává skrz děravou membránu tou 6mm hadičkou do sání?To ne,to jsem kontroloval taktéž,bohužel
Re: Problém teplého startu M20B20
[quote="tomik"]neprochcává vám regulétor tlaku paliva podtlakovou hadičkou do sání-tohle mi přesně jednou M20 dělala,vyměnil jsem všechno a pak to bylo tímhle.
tlak držel normálně,ale netěsnil a uchcával se jim motor.[/quote]
Jojo tento problém jsem měl i já. Jinak děkuji ti tomiku že jsi mi zaslal ten starší podtlakový regulátor. Sice asi za týden u něj membrána praskla taky ale hlavně že jsme na to přišli ;) Tak jsem kopil novej na netu asi za 1500 a je pokoj :) Sice to úplně nevyřešilo problém ale částečně jej to eliminovalo.
DVORIS: ono to pak tou podtalakovou hadičkou teklo přes tu prasklou membránu do sání a tam to skékalo do válců .. docela průser :D
tlak držel normálně,ale netěsnil a uchcával se jim motor.[/quote]
Jojo tento problém jsem měl i já. Jinak děkuji ti tomiku že jsi mi zaslal ten starší podtlakový regulátor. Sice asi za týden u něj membrána praskla taky ale hlavně že jsme na to přišli ;) Tak jsem kopil novej na netu asi za 1500 a je pokoj :) Sice to úplně nevyřešilo problém ale částečně jej to eliminovalo.
DVORIS: ono to pak tou podtalakovou hadičkou teklo přes tu prasklou membránu do sání a tam to skékalo do válců .. docela průser :D
Re: Problém teplého startu M20B20
DVORIS: tak to ještě zkusím bez toho volnoběžnýho ventilu
Re: Problém teplého startu M20B20
No já teda ještě jednou prověřím ten podtlak jestli se tam ten benzín netlačí.Ale jak jsem psal,mám na palivové liště stále připojený budík a tlak minimálně 20minut drží
Re: Problém teplého startu M20B20
Joo a jinak tady je ta malá pičovinka (podlakový regulátor tlaku paliva) co dokáže nadělat pěknou paseku v sání když je v ní prasklá nebo steřelá membrána.
Věc kterou lze lehce přehlédnou pokud neoděláte podtlakového ovládání, já na to přiše úplně náhodou
Věc kterou lze lehce přehlédnou pokud neoděláte podtlakového ovládání, já na to přiše úplně náhodou
Re: Problém teplého startu M20B20
Tak to asi nebude ani můj problém tohle... Vzhledem k dbilasu a regulátoru něco jako : http://www.tuning-in.cz/regulator-tlaku ... vesal.html
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Problém teplého startu M20B20
Jen zkušenost.Po zimě M20B20,šílený teplý starty,nakonec zjištěn netěsnící regulátor jak zde již bylo popsáno.Po výměně ok.U mě zatím beze změn
Re: Problém teplého startu M20B20
Nepamatuju si to tu zpětně, nicméně bádal jsem u američanů a němců a někdo odkazuje na teplotní čidla u termostatu.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_0759
12 a 13 , zkoušel i tohle někdo měnit?
Asi to vyzkoušim, ale pokud už má někdo zkušnosti že je to k ničemu... tak... už nevim
resp. jen to jedno čidlo co dává echo ŘJ, ten druhej je snad jen pro ukazatel teploty na budíku...
...teoreticky to může dávat nějakou blbou informaci jednotce ...
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_0759
12 a 13 , zkoušel i tohle někdo měnit?
Asi to vyzkoušim, ale pokud už má někdo zkušnosti že je to k ničemu... tak... už nevim
resp. jen to jedno čidlo co dává echo ŘJ, ten druhej je snad jen pro ukazatel teploty na budíku...
...teoreticky to může dávat nějakou blbou informaci jednotce ...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Problém teplého startu M20B20
Já se dočetl že to může dělat i při teplym startu právě... za studena tedy byla zmíňka taky... koukám že maj čidla Bosch ve výprodeji, tak asi jedno zkusim objednat a vyměnit
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Problém teplého startu M20B20
[quote="Zavarenec"]Já se dočetl že to může dělat i při teplym startu právě... za studena tedy byla zmíňka taky... koukám že maj čidla Bosch ve výprodeji, tak asi jedno zkusim objednat a vyměnit :)[/quote]
Myslíš toto?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... ObdSYwBg==
Myslíš toto?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... ObdSYwBg==
Re: Problém teplého startu M20B20
Jo jo, přesně tohle jsem měl na mysli.
Za 300 mi to přijde docela v pohodě
Za 300 mi to přijde docela v pohodě
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Problém teplého startu M20B20
Nejdřív si to změř.Zavarenec píše:Nepamatuju si to tu zpětně, nicméně bádal jsem u američanů a němců a někdo odkazuje na teplotní čidla u termostatu.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_0759
12 a 13 , zkoušel i tohle někdo měnit?
Asi to vyzkoušim, ale pokud už má někdo zkušnosti že je to k ničemu... tak... už nevim
resp. jen to jedno čidlo co dává echo ŘJ, ten druhej je snad jen pro ukazatel teploty na budíku...
...teoreticky to může dávat nějakou blbou informaci jednotce ...
Nemá smysl cokoli naslepo měnit a čekat, až najednou závada zmizí, když je možnost ověřit hodnoty z čidel.
.
Re: Problém teplého startu M20B20
Já si myslim, že opravdu reálně co by pomohlo by bylo koupit všechny vstřiky fungl nový...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Problém teplého startu M20B20
[quote="Zavarenec"]Já si myslim, že opravdu reálně co by pomohlo by bylo koupit všechny vstřiky fungl nový...[/quote]
Taky zastávám ten názor.Jen se zeptám,moc se neorientuju v tabulkách hodnot pro různý vstřiky,ale co je zkusit použít z něčeho jinýho,jen na zkoušku.Ony už se jaksi nedají koupit,snad jen origo a tak i tak za ranec.Třeba z M50?Nebo z jinýho BMW motoru.Je to jen hloupá myšlenka
Taky zastávám ten názor.Jen se zeptám,moc se neorientuju v tabulkách hodnot pro různý vstřiky,ale co je zkusit použít z něčeho jinýho,jen na zkoušku.Ony už se jaksi nedají koupit,snad jen origo a tak i tak za ranec.Třeba z M50?Nebo z jinýho BMW motoru.Je to jen hloupá myšlenka
Re: Problém teplého startu M20B20
Podle ETK se dají použít ze starší M43 např... někdy do roku 95 tušim... pak už jsou jiný.
Podle čísla dílu origo přes 3tis ks, náhrada dle čísla a googlu cca 2tis...
Podle čísla dílu origo přes 3tis ks, náhrada dle čísla a googlu cca 2tis...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Problém teplého startu M20B20
Podle tabulky Bosche si najdeš vstřik s podobnou kubaturou, odporem (http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm#BOSCH) Poté dle bosch čísla zjistíš zda je to z něčeho novějšího a pak už jen sehnat
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: Problém teplého startu M20B20
no podle téhle tabulky je to č. 0-280-150-715
za pár kaček je maj v číně : http://www.aliexpress.com/store/product ... 91237.html
nicméně zrovna u vstřiků bych se toho docela bál...
a tohle by měla být náhrada:
http://www.auto-pilot.cz/vt157806-pt102 ... ily-trysky
Tak jako tak desítka v prd...
za pár kaček je maj v číně : http://www.aliexpress.com/store/product ... 91237.html
nicméně zrovna u vstřiků bych se toho docela bál...
a tohle by měla být náhrada:
http://www.auto-pilot.cz/vt157806-pt102 ... ily-trysky
Tak jako tak desítka v prd...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Problém teplého startu M20B20
ještě by tam měli jít použít z v12 co se dával do e38
Re: Problém teplého startu M20B20
[quote="Zavarenec"]Podle ETK se dají použít ze starší M43 např... někdy do roku 95 tušim... pak už jsou jiný.
Podle čísla dílu origo přes 3tis ks, náhrada dle čísla a googlu cca 2tis... :([/quote]
Přesně tuhle info jsem čekal,než vyblejt min 10tku za nový tak raději nejdříve zkusit přehodit třeba z té m43,jen na zkoušku a pak třeba nechat i repásnout ty starý
Podle čísla dílu origo přes 3tis ks, náhrada dle čísla a googlu cca 2tis... :([/quote]
Přesně tuhle info jsem čekal,než vyblejt min 10tku za nový tak raději nejdříve zkusit přehodit třeba z té m43,jen na zkoušku a pak třeba nechat i repásnout ty starý
Re: Problém teplého startu M20B20
To jsem přesně chtěl udělat z toho toura M43 co tu mám na díly... ale bohužel to už je 96 a tam jsou ty vstřiky jiný...
Navíc by jich bylo stejně poněkud málo
No zkusim je někde poshánět a vyzkoušet... čistě teoreticky když s nima M43 točí v cajku, tak by mohla i M20, ale to je fakt teoreticky logická úvaha, která u E30 tak nějak stejně neplatí, aneb co funguje jinde v e30 nefunguje
Navíc by jich bylo stejně poněkud málo
No zkusim je někde poshánět a vyzkoušet... čistě teoreticky když s nima M43 točí v cajku, tak by mohla i M20, ale to je fakt teoreticky logická úvaha, která u E30 tak nějak stejně neplatí, aneb co funguje jinde v e30 nefunguje
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé