zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
-
- Příspěvky: 817
- Registrován: 07. 03. 2007 21:38
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
čau chlapy, mám otázečku: Mám e30 plast.. zkoušel někdo rozchodit motor M30B35 (e34samozř) na motorové elektrice M20B25 plast. samozřejmě s použitím řj 3,5? někde sem to dávno slyšel, ale už nevím přesně co a jak.. díky
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
Není nic jednoduššího než si tady http://wedophones.com/Manuals/BMW/ stáhnout schémata a porovnat rozdíly
-
- Příspěvky: 817
- Registrován: 07. 03. 2007 21:38
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
[quote="M40TURBO"]Není nic jednoduššího než si tady http://wedophones.com/Manuals/BMW/ stáhnout schémata a porovnat rozdíly[/quote]
super odkaz díky :-)
super odkaz díky :-)
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
tak ať se zadaří
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
zdar, znova pisem ohladom kontrolky tlaku oleja, predosli prispevok sa asi pri presune na nove forum "stratil/zmazal" problem stale ten isty, chromak origo elektrika, 6 valec, konektor C101, kontrolka po zastavbe prejavuje tieto- symptomy nechce zhasnut, hoci tlak oleja na volnobeh pri zohriatom motore (podla pridavneho budika) je 1,3 bar a v otackach 4-5bar.. zistene poznatky: pri M20B25 po odpojeni konektoru od tlakoveho spinacu na bloku zhasla aj kontrolka ked bola M20 v aute kontrolka fungovala=budiky su OK, pri m30 ci je spinac zapojeny alebo nie svieti stale ci su kluce v startovacej polohe alebo motor je vytoceny, tlak ma dobry urcite. spinac tlaku oleja je urcite dobry skusil uz 3 kusky, aj uplne novy... skusal som to dat cez 101 napriamo od spinacu co je na hlave cez pin 5 ale problem bol rovnaky...M20 spinaci tlak je 0.7 bar (cidlo na bloku) M30 ma spinaci tlak 0,2-0,35 bar (cidlo ma ale na hlave) pripajam dake schemy co sa mi podarlio najst, u M30 elektriky je daka odbocka zrejme ku nejakej picovine co to cele kazi vedel by mi niekto objastnit tieto 2 schemy? Prvy obrazo je M30 elektrika druhy M20...
Dakujem za ochotu :)
Dakujem za ochotu :)
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
Obě zapojení jsou vlastně stejné plus na žárovku a ukostřuješ přes rozpínací kontakt čidla tlaku. Na schéma je vidět odbočka na záložku 1290. Problém může být tam, že je tam žárovka neustále ukostřená. Pak ještě jedině drát od snímače zkratnutý přímo na kostru třeba skříplý drát pod nějakým držákem nebo šroubem. Pokud z konektoru motorové elektriky vypíchneš pin 5 a bude kontrolka stále svítit je problém někde mezi ním a budíkama. Pokud nebude je problém ve vedení drátu ke snímači nebo v té odbočce k ebox fan. nevím jak je to tam zapojené nemám po ruce žádne schéma
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
skusim to teda este raz dokladne prejst, toto som potreboval vediet. diki moc za radu :) budem informovat o vysledku :)
M.
M.
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
Chci se zeptat z čeho pasnou táhla řazeni a kulisa do e30 s motorem m30b30 diky
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
myslím si že jedině upravit, já jsem to tedy tak dělalBerkys píše:Chci se zeptat z čeho pasnou táhla řazeni a kulisa do e30 s motorem m30b30 diky
- Huska
- Příspěvky: 2369
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
jelikož jsem jinde nenašel odpověď zeptám se tady. Jde v ČR zlegalizovat 3,5i M30 v e30? Pokud ne, tak je možné dovézt auto z Německa s legální přestavbou 3,5i a pak ji u nás přihlásit?
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
zlegalizovat tady to jde horko těžko (málo kdo to dokáže), v Německu je to jiné, tam jde zlegalizovat skoro všechno a přihlásit tady by měla jít normálně, protože to má napsané v techničáku
- Huska
- Příspěvky: 2369
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
Díky, ale potřebuji odpověd, někoho kdo to v ČR absolvoval. Sám si na to vyřizování netroufám a na druhou stranu chci naprosto legální a správnou cestu ... v německu díky Alpině, která 3,5i do e30 montovala to jde zlegalizovat, ale ani tam to není jednoduchá záležitost.
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
Zdravím, mám dotaz ohledně spojky...mám na m30 nachystanou spojku z m50 bez věnce, potřeboval bych poradit z jaké spojky tam bude věnec pasovat a jestli bude potřeba i jiný startér (věnec z m30 spojky je na tuto spojku velký- je tam vůle tak 1mm), díky za každou radu
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
Bohužel na to jdeš naopak než to dělají jiní :) Kdy na m50 se dává M30 setrvák s m50 věncem - takže to tam nedostaneš vzhledem k chybějícímu matroši.
M30 ideálně jednohmota z m30 nebo malá spojka z M10 ...
M30 ideálně jednohmota z m30 nebo malá spojka z M10 ...
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
Sakra takže m50 věnec by mně tam neseděl ani kdybych dal i startér z m50?
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
Měl jsem na S50ce setrvák a přítlačák z S38ky a startér z motoru m30.Proč by to nemělo fungovat obráceně.
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
jde o to, že věnec z m50ky nemám, tak to nemám jak zkusit, ale už jsem to vyřešil, díky...ještě jeden dotaz, kolik se vleze oleje do převodovky?
Re: zástavba M30 3,5i do E30 - konkrétní dotazy
Nazdar chlapi, cital som toto forum niekolko krat hore dole, ale aj tak ma zaujimaju niektore veci.
Drziaky na motor, vecsina z vas vyrobila doma, tym sposobom ze ste osadili motor a podla toho vyrobili potrebne drziaky, neverim tomu uplne kedze motor musi mat presnu polohu.
Mate niekto na predaj hotove presne spravene alebo zakotovany vykres ako ich vyrobit?
Inak sa daju len objednat z nemecka a stoja dost.
Motor mam z e32 takze vana by mala pasovat, mal tento motor imobilizer ?
Chcem ho posunut co najblizsie ku kasni aby sa mi dopredu vosla viskospojka, je to mozne alebo mozem hned zabudnut ?
Drziaky na motor, vecsina z vas vyrobila doma, tym sposobom ze ste osadili motor a podla toho vyrobili potrebne drziaky, neverim tomu uplne kedze motor musi mat presnu polohu.
Mate niekto na predaj hotove presne spravene alebo zakotovany vykres ako ich vyrobit?
Inak sa daju len objednat z nemecka a stoja dost.
Motor mam z e32 takze vana by mala pasovat, mal tento motor imobilizer ?
Chcem ho posunut co najblizsie ku kasni aby sa mi dopredu vosla viskospojka, je to mozne alebo mozem hned zabudnut ?