BRZDY
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
BRZDY
Tak prosím napiště jak ideálně osadit E30, aby brzdila dobře.
Mám na mysli, jestli origo koutouče na všechny kola a origo desky, nebo radši Brembo kotouče a jiný desky. Prostě mně zajímá, čím E30 osadit a kolik to zhruba stojí, jak značka kotoučů, tak destiček.. Za předpokladu, že nebudu měnit náboj atd atd, prostě 4 díra. Díky
Mám na mysli, jestli origo koutouče na všechny kola a origo desky, nebo radši Brembo kotouče a jiný desky. Prostě mně zajímá, čím E30 osadit a kolik to zhruba stojí, jak značka kotoučů, tak destiček.. Za předpokladu, že nebudu měnit náboj atd atd, prostě 4 díra. Díky
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Na e30 pasuju udajne Ferodo 2500 z MB 190Boban píše:Delaji se desticky Ferodo DS 2x00 na E30? Mas je, videl jsi je nekdy?Filip píše:Sportovni zimmerman kotouce a desticky FERRODO DS 2500 a vice dle teplout to funguje. Ale ted si nejsem jist zda to delaji ve 4*100,ale meli by
Kotouce OZ Zimmerman vrtane prodava Renovak za 2300 Kc/ks.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ja bych to v tvym pripade nehrotil a dal tam s klidem tohle pokud je neco potreba. Je to za dobry penize a funguje to. Desticky a kotouce stejny znacky je idealni predpoklad, ze to spolu funguje.
Podle toho na co sis u svejch brzd stezoval bych se stejne spis zameril na problem v hydraulicky casti brzd, nez na samotny oblozeni a kotouce.
Podle toho na co sis u svejch brzd stezoval bych se stejne spis zameril na problem v hydraulicky casti brzd, nez na samotny oblozeni a kotouce.
Taky mam na zabe ATE a zrovna dneska (kua vlastne vcera) mi Michal chvalil, jak to brzdiMaranelo píše:mel sem a mam brzdy ATE
kotouce POWER DISC a desky od ATE a zda se mi ze to na normalni jezdeni brzdi dobre nevim ale jak by se s tim jezdilo treba na okruhu ale zase kolikrat nekdo jezdi na okruhu a jsou za gutn cenu
E39 535i sedan
DS2500 se dělají 100% zeptej se JFK z BMWKLUBU kde je sehnal...měl je na svý tříce.Boban píše:Delaji se desticky Ferodo DS 2x00 na E30? Mas je, videl jsi je nekdy?Filip píše:Sportovni zimmerman kotouce a desticky FERRODO DS 2500 a vice dle teplout to funguje. Ale ted si nejsem jist zda to delaji ve 4*100,ale meli by
Kotouce OZ Zimmerman vrtane prodava Renovak za 2300 Kc/ks.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Muj znamej je ma na starym Saabu, nechal si je vyrezat vodnim paprskem z nejakych vetsich, ktere nasel podle katalogu Feroda, kde jsou obrysy desek 1:1.Lukas-e21 píše:DS2500 se dělají 100% zeptej se JFK z BMWKLUBU kde je sehnal...měl je na svý tříce.Boban píše:Delaji se desticky Ferodo DS 2x00 na E30? Mas je, videl jsi je nekdy?Filip píše:Sportovni zimmerman kotouce a desticky FERRODO DS 2500 a vice dle teplout to funguje. Ale ted si nejsem jist zda to delaji ve 4*100,ale meli by
Kotouce OZ Zimmerman vrtane prodava Renovak za 2300 Kc/ks.
Ja jsem je na E30 v katalogu Renovaku nenasel, ale mozna ze je Ferodo vyrabi.
Ty ATE power disc jsou mozna dobre kotouce, ale ty desticky jsou porad seriove, myslim, ze DS2500 jsou trochu o necem jinem. Nebo se pletu?
Takove hodnoceni, jako ze na normalni jezdeni je to dobre, nebo ze mi to kamos pochvalil, protoze jeho brzdy jsou jeste vic na hovno, nez ty moje, me osobne moc neuspokojuje.
Myslim, ze jedina moznost, jak donutit E30 brzdit, je dat tam vetsi kotouce a poradne brzdice - bud z E36 nebo z neceho uplne jineho - Brembo, ...
Protoze to je ale dost narocna operace, mohly by byt desky DS2500 rozumnym kompromisem. Asi spolu s nejakymi lepsimi kotouci - tady ale tezko rict, protoze takova moudra, jako ze tvrde desticky sezerou seriove kotouce, blaboli na potkani kdekdo, bohuzel jsem se jeste nesetkal s nikym, kdo by to vyzkousel a dokazal o tom rict neco smysluplneho.
V tehle souvislosti bych se rad zeptal na zkusenosti s rucni brzdou na kotoucove zadni naprave na E30.
Je tady nekdo, komu opravdu brzdi (tim myslim, ze treba pri jizde na suchu na asfaltu jdou rucni brzdou zablokovat kola)?
Premyslim o tom, ze koupim krome novych paken (to nepomohlo) i nove kotouce a nova lana, mam ale trochu strach, jestli to nejsou vyhozene penize.
Nevyresil nekdo z vas tento fatalni omyl mnichovskych konstrukteru nejak inteligentneji? Napr. jinymi brzdici s pakami pro lanovody rucky, jako je bezne v modernich autech?
Je tady nekdo, komu opravdu brzdi (tim myslim, ze treba pri jizde na suchu na asfaltu jdou rucni brzdou zablokovat kola)?
Premyslim o tom, ze koupim krome novych paken (to nepomohlo) i nove kotouce a nova lana, mam ale trochu strach, jestli to nejsou vyhozene penize.
Nevyresil nekdo z vas tento fatalni omyl mnichovskych konstrukteru nejak inteligentneji? Napr. jinymi brzdici s pakami pro lanovody rucky, jako je bezne v modernich autech?
On to není fatální omyl, ta brzda je stavěná jako PARKOVACÍ, tedy na zabrždění zastaveného auta.Boban píše:V tehle souvislosti bych se rad zeptal na zkusenosti s rucni brzdou na kotoucove zadni naprave na E30.
Je tady nekdo, komu opravdu brzdi (tim myslim, ze treba pri jizde na suchu na asfaltu jdou rucni brzdou zablokovat kola)?
Premyslim o tom, ze koupim krome novych paken (to nepomohlo) i nove kotouce a nova lana, mam ale trochu strach, jestli to nejsou vyhozene penize.
Nevyresil nekdo z vas tento fatalni omyl mnichovskych konstrukteru nejak inteligentneji? Napr. jinymi brzdici s pakami pro lanovody rucky, jako je bezne v modernich autech?
me vyvine rucni brzda pri max. zatazeni 2200 N na kazde kolo
predni kotoucova brzda vyvine na kazde kolo 3000 N
zadni kotoucova 1200 N na kazde kolo
vysledky z HEKA diagnostiky
jeste jsem to nezkousel u tohodle auta, ale u minulýho modrýho jsem kola spolehlivě zablokoval
predni kotoucova brzda vyvine na kazde kolo 3000 N
zadni kotoucova 1200 N na kazde kolo
vysledky z HEKA diagnostiky
jeste jsem to nezkousel u tohodle auta, ale u minulýho modrýho jsem kola spolehlivě zablokoval
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Já mám nové zadní kotouče a pakny,ručkami brzdí že klidně zablokuji kola ale při malé rychlosti 5-10 km/h.Boban píše:V tehle souvislosti bych se rad zeptal na zkusenosti s rucni brzdou na kotoucove zadni naprave na E30.
Je tady nekdo, komu opravdu brzdi (tim myslim, ze treba pri jizde na suchu na asfaltu jdou rucni brzdou zablokovat kola)?
Premyslim o tom, ze koupim krome novych paken (to nepomohlo) i nove kotouce a nova lana, mam ale trochu strach, jestli to nejsou vyhozene penize.
Nevyresil nekdo z vas tento fatalni omyl mnichovskych konstrukteru nejak inteligentneji? Napr. jinymi brzdici s pakami pro lanovody rucky, jako je bezne v modernich autech?
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sorry, autům asi nerozumím jako ty, ale jestli je něco, co vím, jak má vypadat, tak to jsou brzdy...Boban píše: Takove hodnoceni, jako ze na normalni jezdeni je to dobre, nebo ze mi to kamos pochvalil, protoze jeho brzdy jsou jeste vic na hovno, nez ty moje, me osobne moc neuspokojuje.
Já jsem tadyBoban píše: Je tady nekdo, komu opravdu brzdi (tim myslim, ze treba pri jizde na suchu na asfaltu jdou rucni brzdou zablokovat kola)?
Jinak díky za názory..
Zdravím, prosím vás o radu. Mám obyčejné přední kotouče (nechlazené) a jelikož mě čeká výměna kotoučů i destiček tak jsem přemýšlel že bych koupil kotouče s chlazením, je mi jasné že s tím musím vyměnit i třmeny. Ale zajímá mě zda stačí pouze to a zda se to shoduje (díry na uchycení brzdiče apod)? Mam třícu na blbnutí takže brzdy dostávají záhul a když je možnost okruhu tak jí tam protáhnu. Takže lepší brzdový účinek i po intenzivním brzdění celkem ocením. Předem děkuji za ohlasy... Jinak kouče bych chtěl koupit Zimmermanna. Co jsem tak četl tak jsou na ně kladné ohlasy...
Re: BRZDY
Měl jsem kotouče OZ Zimmermann desky Textar a na okruhu po píči děs už v druhém kole. Dal jsem desky Ferodo DS2500 a to brzdí.http://www.piston.cz/ferodo/ferodo-bmw