Cvakání hydroštelů

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 09. 12. 2004 20:24

Hanis píše:
darkeye píše:no uvidim, zatim byla levnejsi varianta vymena cely hlavy (samozrejme ne novy, to bych se asi nedoplatil) ale menit vacku, vahadla a hydra to je otazka tak 10-12 litru + prace
Pokud je vačka, vahadla, sedla ventilů, zdvihátka a sprchování vačky v pořádku tak by to mělo pomoci. Výměna hlavy jako odlitku je zbytečná. Pokud ta "nová" hlava bude mít jedno z výše uvedených součástí špatných stejně to nepomůže odstranění klepání, maximálně se to zlepší.

Já zastávám opravu, kterou udělal Ace, má po starostech na hodně hodně dlouho dobu. Je to sice dost peněz, ale řekl bych že to zato stojí nebo ne Acei?
Hanisi, mas recht, stoji to za to. Je to tedka moc prijemny, proste na pohodu :P
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 10. 12. 2004 09:14

darkeye píše:
Ivo píše:to jo ale to cvakání dělá oběhaná vačka a proto by se to mělo měnit a zároveň s vačkou odchází hydro
dovoluji si skoro nesouhlasit, podle me (ne ze bych tomu rozumel) necvaka vacka protoze je obehana, ale proto ze neni v poradku hydro (bud se neroztahuje nebo tak neco)
pletu se???
Zdvihátko se může "roztahovat" je v malém rozsahu (záleží na konstrukci)
řekněme 0,5 mm, pokud je vačká ojetá o 1 mm vzniká 0,5mm vůle které zvihátko není schopno vymezit a pak vzniká klepání, je to jako by jsi neměl seřízený ventily. Může se též stát jak už bylo výše uvedeno, že zdvihátko nemá potřebný tlak nebo je zaneseno karbonem a pak i když je dobrá vačka a vahadla motor cvaká.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět