M 50 v e30 elektrika
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
to jsem jednou zahlédl myslím na revlimited a vím že se borec na to nakonec vysral protože to nedokázal dat dohromady s obd2 a novým modelem ews
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
sry za ot ale ze zajímavosti by mě zajímalo to nejde rozběhnout teda na origo jednotce jo ?
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
http://www.repres.eu/repres/2-KONTAKTY Byl jsme sním spokojený, má hodně kotaktů v německu takže zvládne opravdu hodně, za mě p.Němce doporučuji
čus, potřebuju se zeptat. Mam zastavěnou M50 z E36 a neukazuje se mi na budíkach teplota vody,nevim jestli jsou špatný čidla a nebo jestli to je někde v elektrice. Další problém mam se startováním,hrozně dlouho trvá ne to naskočí,startér je novej,svíčky taky tak nevim a pak ještě potřebuju vyřešit otáčkoměr,dřív to byla 1.6ka takže mi to ukazuje špatně díky za rady
- Martin.325i
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05. 03. 2008 20:06
- Bydliště: Zálší-Východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
na poslední straně jsem to popisoval nic měnit nemusíš.
zastavba-m50-misto-m20-t26659,start,320.html
u budíku musíš vyměnit štekr ze 6-válce. Dlouhý start může být více věcma od padání benzínu přes závadu na některem z čidel
zastavba-m50-misto-m20-t26659,start,320.html
u budíku musíš vyměnit štekr ze 6-válce. Dlouhý start může být více věcma od padání benzínu přes závadu na některem z čidel
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16. 07. 2012 17:45
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
hilfe pomoc atd..
Mám zapojenou el. Jako kamarád kterymu to jezdí ale mě to jen točí točí a točí ,relatka necvakaj,pumpa neběží motor nenaskoci nejdoú ani vstriky nevím neumím prosím o pomoc nebo někoho chvilku času, přivezu ,odvezu,zaplatim @budu vdecnej ,je to motor z e36 vanos a el.kastle je m40b18
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Nevyřešil jsi to nějak ? Mám ten samý problém, hlavní relé sepne ale jednotka nevyšle ukostření palivového čerpadla, nejdou také vstřiky ani jiskru to neháže. Všechny ukostření mám dobré a i napájení (měřil jsem na jednotce). Jednotku mám 402, motor z E34 M50B25 tour 1991, bezvanoš.
Mělo by to vše pocházet z manuálu ale nějak mi neleze do hlavy pár pinů na x20 - 7(zeleno/fialový)- vede do jednotky konektor x6000 na pin 81 .. dále pin 9(zeleno/hnědý) - vede do jednotky na pin 60 ... a ještě pin 10(hnědo/černý) také vede do jednotky, k pinu 65 .. poradí někdo k čemu slouží ?
Mělo by to vše pocházet z manuálu ale nějak mi neleze do hlavy pár pinů na x20 - 7(zeleno/fialový)- vede do jednotky konektor x6000 na pin 81 .. dále pin 9(zeleno/hnědý) - vede do jednotky na pin 60 ... a ještě pin 10(hnědo/černý) také vede do jednotky, k pinu 65 .. poradí někdo k čemu slouží ?
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
snímač kliky je v pořádku?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
To sem zapoměl napsat .. měřil jsem ho a měl 520ohmu u štekru jednotky .. Mezera mezi řemenicí je také ok ... Spíš jde o to že po zapnutí klíčku by se mělo natlačit čerpadlo ale ani se nepohne .. Hlavní relé spíná a hned po něm zacvaká Abs takže relé by mělo byt také ok..
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
máš použité správné hlavní relé? Barva bíla. Je na cíckach po zapnutí klíčku napětí? pin 7 je pro obc použité v e34. pin 10 je pro spínač zpátečky v převodovce. e30 ho má zapojený mimo motorovou elektriku pin 9 se musím ještě kuknout
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Hlavní relé je správné, pro jistotu jsem zkoušel i z M20 ale furt to samé. Na cívkách je po zapnutí klíčku bateriové napětí .. ten pin obc na to nemůže mít vliv ? na revlimited borec psal že mu to dělalo relé obc zkoušel jsem odpojit a žádná změna. Ale pokud sem se díval správně tak obc přerušuje plusový kábl takže by to pro jednotku nemělo mět vliv :/ Co vůbec dává jednotce impulz aby sepla a pustila ty mínusy? To je pin 7 na C101 zelený ? A rok 1991 asi nemá žádný imobilizer nebo tak že ? Po připojení žárovky na check a našlapání plynu ( stomptest ) žárovka nevyblikala chyby .. blikla akorát 1x krátce a 1x dlouze a to se furt opakuje. Už jsem ztoho v koncích :/
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
Na jednotku přivedeš plus 12V když otočíš klíčkem ve spínačce ta sepne hlavní relé tím přivedeš napětí na cívky, vstřiky a relé lambdy a čerpadla. pak už si vše ovládá jednotka mínusem. Čerpadlo nespína vždy při zapnutí klíčku. Ještě mě napada jestli nemáš přehozené čidlo kliky a váčky v konektorech pod sáním. Drát na pinu 7 nezapojuj a tím pádem nebude funkce code z obc fungovat. Taky je ještě možné že je jednotka po smrti
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Ty čidla sem zapojoval podle barvy drátů a navíc sem to čidlo kliky proměřával přímo na pinech u jednotky myslím že vačka má mět kolem 1200ohmu takže snad nejsou prohozené ... ještě jednou sem pro jistotu pořádně přeměřil ty cívky .. při vypnutém klíčku je na všech 3 pinech -12V .. po zapnutí klíčku se na jednom pinu změní na +12V a zbytek zůstává -12V má se to nějak takto chovat ? Jinak moc děkuji za zájem v okolí bohužel nemám nikoho kdo by si stím aspoň trochu rozumněl. Při nejhorším asi začnu shánět jednotku nebo aspoň někoho kdo vyzkouší tu mou
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
Na té cívce musí být mezi piny 2 a 3 12V (pin 3 je +). z toho samého drátu (zelená barva) jde + na pin 56 na řj. Zkus přehodit ty čidla nevím u čeho to bylo, ale taky jsem se vypekl že to bylo ve schéma špatně zakreslené. Když zapneš klíček na kontrolky bzučí volnoběžný ventil?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Ano volnoběžný ventil bzučí a právě že jednotka rozsvítí i check kontrolku (v zásuvce na kastli sem neměl obsazeno takže na zkoušku sem si to zapojil přes drát u X20 pin 8 šedá) a dá se právě udělat i ten stomp test (5x šlápnutí na pedál) a mělo by to vyblikat chyby. Jednotka sice zabliká ale jakési bludy možná 0 závad ... jinak já ty cívky měřil mezi baterkou takže vyzkouším ještě takhle .. a asi bez toho abych tu jednotku vyzkoušel v jiném autě to nejde ověřit jestli je KO že ?
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
maximalně přes inpu odzkoušet akční členy a zkouknout live data. ještě můžeš tu jednotku otevřít a podívat se jestli nebyla třeba zaplavená nebo jestli není něco vypálené
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost