SLOUPOVÝ HEVER .....PORADTE ČI NABÍDNĚTE!!
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
SLOUPOVÝ HEVER .....PORADTE ČI NABÍDNĚTE!!
Ahoj všichni,protože se 1.11.2013 stěhuji do nové dílny v KRALUPECH NAD VLTAVOU,chci si konečně pořídit SLOUPOVÝ HEVER a proto prosím všechny o radu či nabídku!!
Jde mi o kvalitní hever nový,ale i starší a ocenim každou radu,nabídku,či odkaz..
S pozdravem Mirek (konyyy)
PRO ZATIM JSEM KOUKAL NA TOTO http://www.golemtech.cz/ CO MYSLÍTE?
Jde mi o kvalitní hever nový,ale i starší a ocenim každou radu,nabídku,či odkaz..
S pozdravem Mirek (konyyy)
PRO ZATIM JSEM KOUKAL NA TOTO http://www.golemtech.cz/ CO MYSLÍTE?
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
a jeste s nizkejma packama, at se da zvednout i nizky auto, tomaz ti staci 3000 kg, at to neni zbytecne mohutny,zas tolik dodavek delat nebudes asi, a asi vem elektriku, ne hydraulickej, klidne starsi ane cinu,myveskodovce meli MAHAnemce a vydrzeli vsechno
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
G
CO TŘEBA TOTO,MŮŽU HO MÍT ZA SUPER CENU
:
Je to němec Twinbusch ECO3 TW235
1A kvalita certifikátem CE
Vyrobeny podle ISO 9001
Před ochranného krytu sloupců
Automatické bezpečnostní zamykání a odemykání
Sloupce kvalitní podporu ze speciální profil
2 hydraulické válce pro zvedání a spouštění silný
Tragarmarretierungsautomatik
Synchronizace kontrola ocelových lan
Teleskopické podpůrná ramena
Celková výška 3780 mm
Nosnost
3500 kg
Výška zdvihu max..
1920 mm / 2010 ad
Arm clearance
90 mm
Zvedání, spouštění čas
45/30 sec.
Napětí měniče
400V / 3 fáze
Výkon pohonu
2.2 kW
Zabezpečení
16
Hmotnost
680 kg

Je to němec Twinbusch ECO3 TW235
1A kvalita certifikátem CE
Vyrobeny podle ISO 9001
Před ochranného krytu sloupců
Automatické bezpečnostní zamykání a odemykání
Sloupce kvalitní podporu ze speciální profil
2 hydraulické válce pro zvedání a spouštění silný
Tragarmarretierungsautomatik
Synchronizace kontrola ocelových lan
Teleskopické podpůrná ramena
Celková výška 3780 mm
Nosnost
3500 kg
Výška zdvihu max..
1920 mm / 2010 ad
Arm clearance
90 mm
Zvedání, spouštění čas
45/30 sec.
Napětí měniče
400V / 3 fáze
Výkon pohonu
2.2 kW
Zabezpečení
16
Hmotnost
680 kg
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
hele na nem je blby to, ze ma dole nejak pohon, pres kterej jezdis , aspon podle fotek to tak vypada, takze problem s tim, kdyz mas nizky auto, tak mezi sloupama mas "zpomalovaci pruh" a predpokladam, ze kdyz to ma dole pohon, tak ma jen jeden motor a pak pres retez poho druhyho vretene, to je vec kera se furt mrdala, pac si to hlida pravy rameno vuci levymu a stacilo ajt trosku sikmo a auto se nezvedlo rovomerne a diagnostika to hned vykazala jako chybu a zvedal si pak velky kulovy, aspon nas srac to tak delal, takze dneska jedine hever s dvouma nezavislyma motorama a neprejizdis nic a nesere taky nic
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Né, to je hydraulika, dva písty a lanama jsou synchronizovaný, aby jeden nepředbíhal...t.j. má to přejezd - je to nahovno, když člověk vyndavá třeba převodovku, kurva to překáží, koza na tom nechce jezdit...sám to tak mám a dost mě to štve...
P.S. I ta nejlevnější čína udělá tu samou práci, jen zpracování bude tragický.
P.S. I ta nejlevnější čína udělá tu samou práci, jen zpracování bude tragický.
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
-
- Příspěvky: 5639
- Registrován: 06. 11. 2008 17:58
- Bydliště: NOVĚ!! KRALUPY NAD VLTAVOU 775262855
d
No jo,ale takový hever vyjde na 70000kč víš...maca píše:hele na nem je blby to, ze ma dole nejak pohon, pres kterej jezdis , aspon podle fotek to tak vypada, takze problem s tim, kdyz mas nizky auto, tak mezi sloupama mas "zpomalovaci pruh" a predpokladam, ze kdyz to ma dole pohon, tak ma jen jeden motor a pak pres retez poho druhyho vretene, to je vec kera se furt mrdala, pac si to hlida pravy rameno vuci levymu a stacilo ajt trosku sikmo a auto se nezvedlo rovomerne a diagnostika to hned vykazala jako chybu a zvedal si pak velky kulovy, aspon nas srac to tak delal, takze dneska jedine hever s dvouma nezavislyma motorama a neprejizdis nic a nesere taky nic
VŠECHNY DÍLY AKTUALNÍ: http://konyyy.rajce.idnes.cz/