Nahrada za Alpina pridavne pristroje
Aktualni to samozrejme je, cekame az se vyrobce LCD rozhoupe mi prodat mensi mnozstvi nez 1000ks
Zatim jsme v "pretahovani" na 100ks MOQ (minimum order quantity), ale to je porad moc.
Casem je zlomim
Zatim jsme v "pretahovani" na 100ks MOQ (minimum order quantity), ale to je porad moc.
Casem je zlomim
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Me casove moznosti se ubiraji jinym smerem nez bych si pral a tak nezli to muj 2 lety synek za mne dotahne si nedockavci mohou zakoupit "toto". I kdyz si myslim, ze cenovka uz tak lakava nebude...
http://www.awron-shop.de/displaysysteme ... f72bbfbe29
http://www.awron-shop.de/displaysysteme ... f72bbfbe29
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Veľmi lákavéVasa píše:Me casove moznosti se ubiraji jinym smerem nez bych si pral a tak nezli to muj 2 lety synek za mne dotahne si nedockavci mohou zakoupit "toto". I kdyz si myslim, ze cenovka uz tak lakava nebude...
http://www.awron-shop.de/displaysysteme ... f72bbfbe29
EX:
e30 318i M10
e28 524tdA M21
e21 316 M10
e30 325ix M20
e30 318is M42 touring
e30 324d M21 saloon
e30 320i M20 touring
AKT:
e30 335i M30 convertible
e30 327ix M20 saloon
e30 318i M10
e28 524tdA M21
e21 316 M10
e30 325ix M20
e30 318is M42 touring
e30 324d M21 saloon
e30 320i M20 touring
AKT:
e30 335i M30 convertible
e30 327ix M20 saloon
za 1000e mi to lakave moc neprijde..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
Aby jste nerekli, ze jsem to cele uz hodil na synka tak tu mame urcity update. Technologie nam za tech 5 let trochu pokrocily a tim padem mne to zase zacalo nepatrne vic bavit. Vhodny zobrazovac do E30 za slusne penize a mnozstvi mensim na jednu objednavku nez 100ks jsem zatim nesehnal, ale to nemeni nic na tom, ze se lze zatim vydat jinou cestou.
System je funkcni, cidla jsou vybrana a cele to funguje. To LCD na ktere koukate je nouzovka a protoze jiz zacinam "slepnout" tak na to poradne vidim.
Dalsi situace se bude ubirat nasledovne:
jako test driver byl vybran zdejsi nas kolega "desp" s kolegou "herak", protoze take prilozili ruku k dilu a jak mozna nekteri vite "desp" si udelal vernou kopii Alpina budiku do vydechu topeni. Vypada to dost origo, ale nic neukazuje (sviti tam pouze pevne hodnoty ktere jsou nastaveny na LED zobrazovaci) a tak jsem se domluvili, ze jeho projektu vdechneme zivot. Nekdy do Vanoc by mel doputovat testovaci odlitek vydechu topeni ala Alpina a ja to osadim tak, aby to fungovalo.
Cely system je modularni neco jako LEGO, lze ubirat veliciny, pouzit ruzne typy zobrazovacu, umistit je kamkoliv kdo chce, lze doprogramovat funkce, upozorneni apd. S dalsim kusem hardware lze spinat ruzne vykonove prvky na zaklade vyhodnocenych velicin - napr. spinani pridavneho ventilatoru chlazeni kde si lze nastavit teplotu sepnuti.
No nic, ja jen aby jste vedeli, ze jsem na vas nezapomnel
System je funkcni, cidla jsou vybrana a cele to funguje. To LCD na ktere koukate je nouzovka a protoze jiz zacinam "slepnout" tak na to poradne vidim.
Dalsi situace se bude ubirat nasledovne:
jako test driver byl vybran zdejsi nas kolega "desp" s kolegou "herak", protoze take prilozili ruku k dilu a jak mozna nekteri vite "desp" si udelal vernou kopii Alpina budiku do vydechu topeni. Vypada to dost origo, ale nic neukazuje (sviti tam pouze pevne hodnoty ktere jsou nastaveny na LED zobrazovaci) a tak jsem se domluvili, ze jeho projektu vdechneme zivot. Nekdy do Vanoc by mel doputovat testovaci odlitek vydechu topeni ala Alpina a ja to osadim tak, aby to fungovalo.
Cely system je modularni neco jako LEGO, lze ubirat veliciny, pouzit ruzne typy zobrazovacu, umistit je kamkoliv kdo chce, lze doprogramovat funkce, upozorneni apd. S dalsim kusem hardware lze spinat ruzne vykonove prvky na zaklade vyhodnocenych velicin - napr. spinani pridavneho ventilatoru chlazeni kde si lze nastavit teplotu sepnuti.
No nic, ja jen aby jste vedeli, ze jsem na vas nezapomnel
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Super, taťko Já už se smiřoval s tím, že až k tomu dojde, budu muset koupit todle: http://www.insideperformance.de/onlines ... cts_id/225
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Tak taky moznostmaca píše:tak Vanoce se nam blizej ze ju..... a co tohle? http://aukro.cz/uni-palubni-pocitac-pro ... ?source=oo
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Vlastni display je otazka vkusu a hlavne taky penez. Efektni zobrazovac bude stat vic nez vlastni vec. Ale to je kazdeho vec. Nehlede na to, ze pokud uz naleznu neco co se libi i memu puntickarstvi za normalni penize tak je MOQ (minimalni mnozstvi) nekde mezi 100-1000ks. Coz je nesmysl. No uvidime.
Doma v suplikach jsem nasel jeste nejaka dalsi zobrazovadla a tak jsem je pouzil co mi prislo v danou chvili nejlepsi.
Strucne parametry prototypu:
- 2x teplota (je mozno pridat dalsich 10 analogovych cidel nebo 8 digitalnich, vse zalezi na pouzitem typu procesoru)
- 1x palubni napeti 0-30V
- 1x tlak oleje (lze pouzit dalsi 3 analogova cidla, jinak plati to co pro teploty)
- 2x silovy rele vystup (spina na zaklade nastavenych hodnot)
Lze nastavit "krajni/kriticke" hodnoty vsech mereni (nezavisle) a na zaklade toho spinat napr. pridavne ventilatory, rozsvecet "varovna svetla", bzucaky apd. hovadiny. V tuto chvili je sepnuty silovy vystup indikovan na LCD za merenou hodnotou.
Dle mych info by nekdy prubehu 14 dnu mely byt k dispozici ramecky vydechu topeni tak pak budeme pokracovat dal. Do te doby zkusim udelat nejake pokusy jak mechanicky bezbolestne vyresit montaz cidel do motoru/auta.
Tuhle verzi ted stehuju do auta, aby se pripadne vychytala pripadna ruseni, disfunkce apd.
Pekny zbytek vikendu, Vasa.
Doma v suplikach jsem nasel jeste nejaka dalsi zobrazovadla a tak jsem je pouzil co mi prislo v danou chvili nejlepsi.
Strucne parametry prototypu:
- 2x teplota (je mozno pridat dalsich 10 analogovych cidel nebo 8 digitalnich, vse zalezi na pouzitem typu procesoru)
- 1x palubni napeti 0-30V
- 1x tlak oleje (lze pouzit dalsi 3 analogova cidla, jinak plati to co pro teploty)
- 2x silovy rele vystup (spina na zaklade nastavenych hodnot)
Lze nastavit "krajni/kriticke" hodnoty vsech mereni (nezavisle) a na zaklade toho spinat napr. pridavne ventilatory, rozsvecet "varovna svetla", bzucaky apd. hovadiny. V tuto chvili je sepnuty silovy vystup indikovan na LCD za merenou hodnotou.
Dle mych info by nekdy prubehu 14 dnu mely byt k dispozici ramecky vydechu topeni tak pak budeme pokracovat dal. Do te doby zkusim udelat nejake pokusy jak mechanicky bezbolestne vyresit montaz cidel do motoru/auta.
Tuhle verzi ted stehuju do auta, aby se pripadne vychytala pripadna ruseni, disfunkce apd.
Pekny zbytek vikendu, Vasa.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
umístění čidel se dá udělat přes podobnou redukci :
jednu mam doma , asi s peti otvorama , kde jsou ruzne zavity pro cidla cimz by teplota oleje a tlak mohl být vyřešen a stojí to pár stokorun nový teplota vody to se už dá brát asi odkudkoliv Držím palce Vášo ! těším se na první kusy
jednu mam doma , asi s peti otvorama , kde jsou ruzne zavity pro cidla cimz by teplota oleje a tlak mohl být vyřešen a stojí to pár stokorun nový teplota vody to se už dá brát asi odkudkoliv Držím palce Vášo ! těším se na první kusy
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Tak jsem si myslel, že má vyrobená varianta "falešného" digitálního 4 displaye Alpina do středové větrací mřížky zůstane již pouze v mé podobě, ale Váša přišel s tím, že by svůj projekt dotáhl do snad již konečné a funkční podoby a že bychom spojili své síly dohromady včetně Heráka. Tím mne starého jezevce přinutil něco zase dělat, takže jsem pohledal zbytky ze svého projektu a něco o tomto víkendu obnovil. Vášo, tohle není stará fotka, ale z dneška a tenhle Alpina výdech s přípravou na osazení funkčním displayem je pro Tvé pokusy - na foto je dále vidět forma s dvěma dalšími odlitky a potištěné folie s popisem do displaye. Je to trochu narychlo, konečná podoba vsazení rámečku displaye do upraveného výdechu je provizorní, ale pro Vášovy pokusy to bohatě stačí.
A takhle to potom vypadá zamontované a zprovozněné v autě, jedná se samozřejmě o moje "mrtvé" provedení, které pouze aktivací příslušných pinů na každém z maticových displayů ukazuje natvrdo zvolenou hodnotu.
Nějaké polotovary k výrobě několika dalších Alpina výdechů ještě mám - uvidíme, jak bude finální podoba chodit, jaký bude nakonec zájem a když tak není problém ještě něco dovyrobit, příp i do jiných typů než-li je E30 (rámeček displaye by se vložil do mřížky jiného typu).
Jinak v origo podobě Alpina jsou 4 hodnoty :
- teplota oleje v diferenciálu (°C)
- teplota motoru (°C)
- podtlak v sacím traktu (bar)
- tlak oleje v motoru (bar)
Pro mne by bylo ideální zachovat tyto 4 hodnoty, v nejhorším případě bych se při problému např. s čidlem podtlaku nebo teplotou oleje v diferenciálu spokojil s hodnotou voltáže. Musely by se potom nechat udělat změněné popisky.
desp sen.
A takhle to potom vypadá zamontované a zprovozněné v autě, jedná se samozřejmě o moje "mrtvé" provedení, které pouze aktivací příslušných pinů na každém z maticových displayů ukazuje natvrdo zvolenou hodnotu.
Nějaké polotovary k výrobě několika dalších Alpina výdechů ještě mám - uvidíme, jak bude finální podoba chodit, jaký bude nakonec zájem a když tak není problém ještě něco dovyrobit, příp i do jiných typů než-li je E30 (rámeček displaye by se vložil do mřížky jiného typu).
Jinak v origo podobě Alpina jsou 4 hodnoty :
- teplota oleje v diferenciálu (°C)
- teplota motoru (°C)
- podtlak v sacím traktu (bar)
- tlak oleje v motoru (bar)
Pro mne by bylo ideální zachovat tyto 4 hodnoty, v nejhorším případě bych se při problému např. s čidlem podtlaku nebo teplotou oleje v diferenciálu spokojil s hodnotou voltáže. Musely by se potom nechat udělat změněné popisky.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
Teda to je rychlost, super priprava. Koncem tydne bych mel jet pres Prahu tak muzeme prodebatovat detaily. Mozna se mi povede se casove "probojovat" i na Cernak, ale to jeste nevim.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Je celkem vtipny, ze "originalni" zobrazeni pomoci 7mi segmentovych "oldschoolovych" LED je skoro nejdrazsi reseni zobrazovani
Ve srovnani s LCD 4x20 znaku (nebo grafika 128x32) s originalnim BMW podsvicenim (cerny pozadi, oranzovo/cervena pismena) tak 7mi segmentove LED vychazi skoro 3x draz. A to je jeste hodne strizlivy odhad.
Ve srovnani s LCD 4x20 znaku (nebo grafika 128x32) s originalnim BMW podsvicenim (cerny pozadi, oranzovo/cervena pismena) tak 7mi segmentove LED vychazi skoro 3x draz. A to je jeste hodne strizlivy odhad.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Nepovede-li se driv tak v patek bych to mel dovezt k Vasovi a zacne se.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=
=M40 šicí stroj=