Už mě někdo chápe, proč jsem se tak bál cest do Ostravy?
E30 pro studenta?
Joo, tak nevím, jak tohle pomůže panu Pee, ale Gaylordi OV kraje, zase jste se předvedli
Už mě někdo chápe, proč jsem se tak bál cest do Ostravy?
Vždycky tam na mě byl nachystán hlídač Georgij.D ... aspoň, že ten dostal rozum...a péro do myčky konečně

Už mě někdo chápe, proč jsem se tak bál cest do Ostravy?
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
hoši hoši to jsou vsechno pomluvy... ze pri zatoceni jede rovne... bylo mokro no
a moc nedrzkuj s tou strechou budes to ty kdo ji bude pak menit xDD jednou jsem ti nechal difer na hlave no boooze se toho zas tak moc snad nestalo
ty jsi mi na oplatku jebnul svojim motorem pres hrudnik a strasne ses tomu smal kdyz jsem nemohl dychat idiote
a vubec bych nejak tyhle vzpominky kdo komu co udelal nevytahoval staci jak si vzpomenu na pazouta v krizovatce ktereho jsi mermomoci chtel nabourat jak jinak nez na spolujezdcovu stranu kde jsem sedel... jsi fakt kamarad do deste
nebo kdyz jsi mi zapomel do diferaku nalit olej... mlc
fakt radsi mlc
DD
a k tomu kolu... nedokazat dotahnout kolo vzduchovou pistoli milacku to dokazes jedine ty
a k tomu kolu... nedokazat dotahnout kolo vzduchovou pistoli milacku to dokazes jedine ty
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
prej dostal rozum... vole jednou jsme ho vzali do hospody tam jsme mu ukazali co to je samice a uz jsme ho nevideliWilD píše:Joo, tak nevím, jak tohle pomůže panu Pee, ale Gaylordi OV kraje, zase jste se předvedli![]()
![]()
Už mě někdo chápe, proč jsem se tak bál cest do Ostravy?Vždycky tam na mě byl nachystán hlídač Georgij.D ... aspoň, že ten dostal rozum...a péro do myčky konečně
![]()
panu Pee to pomuze v tom ze ho to ujisti ze urcite musi koupit BMW! a je jedno jake protoze takovou rodinu co mu ta znacka da to mu neda zadna jina! nevim jestli bych se chtel bavit takhle na skoda foru... proste kuci baworacky jsou nej
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja to vidim takhle: mr. pee si koupi nakou vranu s primerenou mirou tuzingu. Chvili bude da gangsta king, nez se neco nevysere, pumpne fotrovce a zakoupi e36 a historie se zopakuje. Mozna to tak bude celej zivot, mozna ne.
protoze, milej hosku, ojeta kara stoji 150 % puvodniho financniho planu.
protoze, milej hosku, ojeta kara stoji 150 % puvodniho financniho planu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Pokud jsi na těch strojích jezdil hodně, jistě víš, že potřebujou udržovat a opravovat.Pee píše:Venca píše:Měl jsi motorový vozidlo, provozoval ho a udržoval?
Představi si, že ne vzhledem k mýmu věku. Vlastně jo, fichtla jednadvacítku a jawetu....
Auto je složitější. Buď musíš mít na něj zázemí a naučit se na něm dělat opravy, nebo opět solit, víc, než jenom za díly.
Proto jsem tu zmínil "CityGou", když jsi nadhodil představy o jízdě po ČR a do ciziny. Tam by ses moc neušpinil....
Já nechápu, proč když se tu zeptá 17letej kluk na koupi e30 a kupodivu se ptá docela normálně a nepůsobí jako idiot, kterýho akorát zajímá jestli se na e30 vlezou 18ky kola, tak stejně ve finále se do něj začne rejt že akorát bude tahat peníze z rodičů, že si koupí otuzenou mrdku se kterou bude king, že se o auto neumí postarat atd..

e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
to mas naprostou pravdu alberte, jen se toto opakuje defuckto u kazdeho pripevku takze se nema moc cenu nad tim pozastavovat. To by se asi musela zacit zeme tocit na druhou stranu, nebo by se musely vymenit poly aby se to zmeniloAlbert píše:Já nechápu, proč když se tu zeptá 17letej kluk na koupi e30 a kupodivu se ptá docela normálně a nepůsobí jako idiot, kterýho akorát zajímá jestli se na e30 vlezou 18ky kola, tak stejně ve finále se do něj začne rejt že akorát bude tahat peníze z rodičů, že si koupí otuzenou mrdku se kterou bude king, že se o auto neumí postarat atd..![]()
kazdopadne kazde auto chce prachy... pokud si teda nekoupi nove. pokud do toho nebudes lit jen benzin ze ho dojedes do smrti tak tam ty koruny budes chcat jedna basen
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Hulda, ty jsi chuj, E36 není totiž prostě BMW a má hodnotu jen dílů, co se daj použít jako technický upgrade E30...jinak je to prostě hnůj hnojů!
Takže vůbec nelámej nováčka na temnou stranu
Druhej fakt je, že chtít po mě někdo, abych se vrátil k tříce na denní ježdění, tak ho umlátím tou prasklou hlavou, co mi po iSu ještě zbyla...
Ale to už je jen o tom okusit jinej standart...taky mi ještě nějakej rok po 18ti trvalo, než mi došlo, že E30 a "proper daily use" spolu dokupy už moc nejde... 
Takže vůbec nelámej nováčka na temnou stranu
Druhej fakt je, že chtít po mě někdo, abych se vrátil k tříce na denní ježdění, tak ho umlátím tou prasklou hlavou, co mi po iSu ještě zbyla...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Re: E30 pro studenta?
Až jí pujdeš kupovat tak vem s sebou člověka co ví na co se zaměřit a máš o pár starostí do budoucna míň.Pár pěknejch kousků se tu už taky mihlo.Já měl od r98 E30 s motorem M40 na denní používání a max spokojenost.Běžné opravy jako na každém autě.Jen možná tou spotřebou bys byl u jinejch značek jinde.Ale to je na zvážení každého.Je těžký říct to kup nebo tomu se vyhni.Co člověk to názor.Hlavně pozor na vytuněný na pohled pěkný auta.Tuny kytu a laminát dělaj divy.Pee píše:Zdravím pánové, předem díky za tohle fórum a vůbec stránky zasvěcený E30 , dokonalýmu autu. Ještě zatím nemám ani řidičák, ale letos budu dělat a už dlouho uvažuju o E30 (je to asi jediný starší auto, v záloze mám i jiný kandidáty). No do oka mi padla E30, ideálně 1.6 či 1.8 ( větší kubatura by doma neprošla..). Zajímá mě, jestli je tohle auto možný koupit v dobrým stavu třeba do 50 tisíc, abych už do něj nemusel moc vrážet a kolik stojí běžná údržba a opravy? Nemám na mysli tuning nebo sportovní úpravy a podobně.... Díky moc za každý tipy, mějte se
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
když jsme u toho...síce je to sociál, ale vypadá udržovaně...
http://auto.bazos.cz/inzerat/13897385/B ... coupe-.php
Pro lepšího kutila výměna těsnění není nic složitého..akorát pracné. Navíc za té prachy mi to přijde, jako supr auto
http://auto.bazos.cz/inzerat/13897385/B ... coupe-.php
Pro lepšího kutila výměna těsnění není nic složitého..akorát pracné. Navíc za té prachy mi to přijde, jako supr auto
kámo, ja bych to resil isem
i kdyz jsem jeste pred sesti mesicema taky nemel vubec zadnou paru po tom co to chce
mel jsem jen penize a vedel jsem ze chci BMW E30 - pro me to auto je srdecni zalezitost.. moje auto sem kupoval nejak za 40 000,- komplet vyvarenej spodek atp, ale bohuzel po laku.. s autem uz mam najeto pres 15tis prakticky za 7mesicu, cely prazdniny jsem s nim lital po vyletech s mladou atp
a to auto je spica, myslim si ze to je nejlepsi do pomeru cena/vykon/"provozovnost" auta ja jsem nad miru spokojenej, jen jsem dvakrat menil olej uz, radsi driv nezli dele, a vsechno vpohode, dokonce ted jsme snima byli na horach a libove jsem se svezl, ja vim ze me budete zabijet proc tam "nicim" auto, ale to ze jsem si ho koupil byl jeden z duvodu ze jsem se chtel proste obcas takhle svezt.. a jsem nad miru spokojenej, jediny co me stve je ta barva kterou borec asi strikal doma, a nevypada to dvakrat nejlip
pomalu ale jiste si myslim ze po zime bude muset znova k lakyrovi.. kazdopadne za me iso ma 1cku
zezacatku si kazdej mysli (viz. Já :/
) ze auto si jen koupi a jezdi, ale ono to tak neni, spis jde o to jestli to auto uzivis.. ja jsem si treba nechal rezervu 30tis kdyby se neco muselo resit nebo tak
a vida.. auto slape jak hodinky, nestalo se mi ze bych nenastartoval letos, je pravda ze teda parkuju v garazi ale tam jsou snad 2 nebo mozna ted min stupnu.. kazdopadne iso parada, jen doporucuju..
Tel. : 725952979
a co kdyz to nebude jen tesneni mmm?Scrat píše:když jsme u toho...síce je to sociál, ale vypadá udržovaně...
http://auto.bazos.cz/inzerat/13897385/B ... coupe-.php
Pro lepšího kutila výměna těsnění není nic složitého..akorát pracné. Navíc za té prachy mi to přijde, jako supr auto
Tel. : 725952979
- NEMO E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 658
- Registrován: 24. 05. 2009 16:16
- Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)
Tak staci koupit za 1500 jinej motor i s prevodovkouDzitro píše:a co kdyz to nebude jen tesneni mmm?
Zalezi co kdo od auta ocekava a na co si ho kupuje. Taky mam uz nekolik tricitek a ve vysledku jezdim feldou nebo pesky, protoze chci mit ty auta v top stavu, i kdyz tu peci jeste nepotrebujou. Kazdej na to ma asi jinej nazor ...
e30 forever - bez BMW to není život
to iso nesezenu za tyhle prachy : )NEMO E30 píše:Tak staci koupit za 1500 jinej motor i s prevodovkouDzitro píše:a co kdyz to nebude jen tesneni mmm?![]()
Zalezi co kdo od auta ocekava a na co si ho kupuje. Taky mam uz nekolik tricitek a ve vysledku jezdim feldou nebo pesky, protoze chci mit ty auta v top stavu, i kdyz tu peci jeste nepotrebujou. Kazdej na to ma asi jinej nazor ...
Tel. : 725952979
V případě téhle třícy jde ale o M40 a těch si za 1500 opravdu seženeš třeba kamion
Prostě primárně bych koukal po iSu (M42), do 1,8 má definitivně největší potenciál... Jelikož je ale E30 20+ let starej krám, stejně je třeba vybírat podle stavu a v tomto případě bych bral hlavně stav kastle, cokoli jinýho se dává dokupy relatvině dobře, takže pokud narazíš na M40 či M10 v hezkým stavu, klidně bych šel do nich. Výhoda těchto motorů je ta, že do 2k máš kompletní agregát kdykoli, kdyby něco. A nějakého známého s prostorem přehození apod. opravám předpokládám máš, bez toho na E30 zapomeň, jelikož dávat tyto auta s čímkoli do běžnýho servisu je naprosto nerentabilní...
A vůbec: Jeden případ za všechny (zrovna já v 18ti
), jak na to radši nejít. Situace cca 4 roky zpět, takže změna, teď se více rozcházejí cenovky a dílů na E30 podstatně ubylo...: Chtěl jsem jenom iSo, jedno prodával šmelař doslova mě kousek od baráku, krásně po laku za 30k, bez rozmyslu koupeno, protože naleštěná nevybledlá červená, anatomy v kostce a pár další omáčky podvodníčka okolo bohatě stačilo k přesvědčení mladýho vola, že tohle auto musí mít. Zkráceně, typická naleštěná bída, měl jsem asi 20k rezervu z letní brigády ještě, auto dostalo hned novej podvozek a pak už to ale jelo. Mé praktické dovednosti nula prd a přes prázdniny se z euforie z hezkýho auta samozřejmě musely koupit fungl kola s fungl obutím...nadšení velké... Zkřižoval jsem celou ČR kvůli serepetičkám jako chybějící lišty a plastíky tu a tam. Jen pak začalo auto odhalovat neduhy a skryté závady: vadná spínačka, neustálý problém z chlazením (z čehož v září vyplynula konečně příčina - prasklá hlava provizorně zamaskovaná utěsňovači apod.), takže najednou voilá, před sebou opravu za xy tis. (rozhodně víc, než zbylo z rezervy), takže nezbývalo, než se do toho pustit sám. Výsledek asi 15k za materiál a přeskládání ventilů do jiné hlavy, na což jsem si sám netroufl. Dát to do servisu, tak už by byl pravděpodobně konec příběhu, tu práci bych tehdá nezaplatil ani náhodou... Následoval urvaný výfuk, vodní pumpa ko atd. atd., zkráceně ještě dost peněz a pak zjistíš, že jsi na začátku při prohlídce opomenul jednu věc...vzít si s sebou někoho racionálního, kdo by např. zkontroloval spasování a spáry mezi díly...hups. hnutá kastle, přesněji přední šavle...
No nic, já se poučil, další generace by z toho mohla vytěžit, aniž by si prošla podobným...hlavně s rozvahou, pane Pee

Prostě primárně bych koukal po iSu (M42), do 1,8 má definitivně největší potenciál... Jelikož je ale E30 20+ let starej krám, stejně je třeba vybírat podle stavu a v tomto případě bych bral hlavně stav kastle, cokoli jinýho se dává dokupy relatvině dobře, takže pokud narazíš na M40 či M10 v hezkým stavu, klidně bych šel do nich. Výhoda těchto motorů je ta, že do 2k máš kompletní agregát kdykoli, kdyby něco. A nějakého známého s prostorem přehození apod. opravám předpokládám máš, bez toho na E30 zapomeň, jelikož dávat tyto auta s čímkoli do běžnýho servisu je naprosto nerentabilní...
A vůbec: Jeden případ za všechny (zrovna já v 18ti
No nic, já se poučil, další generace by z toho mohla vytěžit, aniž by si prošla podobným...hlavně s rozvahou, pane Pee
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
