S tímto vším bych asi radši počkal do toho července, až začne platit tady ta zmrdaninaKubajz von Odry píše:teď jen vymyslet jak si zařídit auto s ugandskou, mongolskou, nebo zimbabvskou značkou, jak to bude s povinným ručením atd...
Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Novela/nenovela - je vzdy vyhoda mit SPZ rozvojovych zemi...Míšánek píše:S tímto vším bych asi radši počkal do toho července, až začne platit tady ta zmrdaninaKubajz von Odry píše:teď jen vymyslet jak si zařídit auto s ugandskou, mongolskou, nebo zimbabvskou značkou, jak to bude s povinným ručením atd...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kolik stojí tyhle poplatky na Slovensku. Mohl by nějaký slovák napsat kolik stojí Eko výpalný, přihlášení, technická, pojistka a evidenčka...? Zajímalo by mě to pro srovnání.
Tím jsem samo nechtěl říct, že je Slovensko rozvojová země
Tím jsem samo nechtěl říct, že je Slovensko rozvojová země
Naposledy upravil(a) Crazytony dne 11. 01. 2012 18:31, celkem upraveno 1 x.
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
325ic
Nejvíc mě na tom sere, že tahle vláda dělá pouze takové škrty a zdražení, které se týká obyčejných občanů, sami se v ničem neomezí, nic si neseberou. Nedokážou sehnat peníze jinak, než je ukrást všem občanům z kapsy. Ty miliardy co se rozkradou ze státních zakázek nikdo z nich neřeší, jak skončila například slavná kauza promopro, kdy tak tvrdě šli po poslanci Vondrovi a kde skončil, v klidu si chrochtá u jiného korýtka. Proč nedokážou vymyslet něco, z čeho by měli občani prospěch a užitek, když už za to mají platit. Např ta zkušebna, která by schvalovala úpravy na vozidlech, i když radši snad ani ne, nedokážu si představit, že bych se měl dohadovat s takovýma "odborníkama", kteří jsou na současných STK, jestli mi povolí nějakou úpravu na autě a věřím tomu, že třeba pitomé zapsání kol do TP by stálo 20tKč, prostě kocourkov. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Od včerejška urputně přemejšlím, jak silnej lobbing apod by byl třeba, aby se to dalo nejdřív upravit zákony a pak posvětit taková zkušebna... Plus si myslím, že by byl silný odpor ze strany automobilek a jejich mocnýho lobbování...z obav, že když si kutilové budou moct posvětit nějakou vlastní přestavbu, že jim klesnou prodeje jejich novejch pleček... No, prostě by to asi potřebovalo skupinu zatraceně mocnějších osob... Jinak rozhodně by to nemohlo fungovat jako STK, jen nějaká součinnost...a hlavně třeba jen 2-4 takový zkušebny na celou ČR, jinak už to nebude ohlídatelný, kdejakej rákos-technik posvětí za prachy bokem i hovadinu a bylo by to zas na hovno... Ale nevím, kde je z hlediska státu háček, když by z toho mohlo týct myslím nezanedbatelně...no nic, asi zbytečný "snít", max se zbalit a odebrat k sousedům...a bejt tam jako Untermensch...BOOST píše:...Např ta zkušebna, která by schvalovala úpravy na vozidlech, i když radši snad ani ne, nedokážu si představit, že bych se měl dohadovat s takovýma "odborníkama", kteří jsou na současných STK, jestli mi povolí nějakou úpravu na autě a věřím tomu, že třeba pitomé zapsání kol do TP by stálo 20tKč, prostě kocourkov.
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
tak tahle zpráva mně tak nasrala,že to není ani možný...co si tam nahoře myslí,že jsme snad dojný krávy?to už je moc 
Naposledy upravil(a) hageen dne 30. 01. 2012 17:06, celkem upraveno 1 x.
Zajištění STK a EM více po SZ..
ND NA E30+E34+E36 COMPACT TEL. 605471547
ND NA E30+E34+E36 COMPACT TEL. 605471547
Minulý týden u mně byli bratři ze slovenska a říkali že by je přihlášení E30 dovezené od nás vyšlo na 500éček+800kaček za odhlášení u nás a +pojistka na cestuCrazytony píše:Kolik stojí tyhle poplatky na Slovensku. Mohl by nějaký slovák napsat kolik stojí Eko výpalný, přihlášení, technická, pojistka a evidenčka...? Zajímalo by mě to pro srovnání.
Tím jsem samo nechtěl říct, že je Slovensko rozvojová země
-
thinksonix
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
mě také zaráří to, jakým způsobem regulují příjmy a výdaje. výdaje jsou 100x větší než příjmy tak vymýšlí s prominutím pičoviny, které mají jenom obírat lidi o finance aby nějak dohnali takový propadák. Je to stejné jako s naftou: Fakt, proč je nafta momentálně v našem banánovém státě dražší je to, že zvedali cenu tak dlouho, až to kamioňáci nevydrželi a jezdí do ciziny pro naftu, a čechy jenom přejíždí. Všude v Evropě se traduje, jak jsou u nás drahé pohonné hmoty a že doporučují tankovat před našema hranicema. Tzn logika tohoto postupu je naprosto zcestná už jen z toho hlediska, že zvyšováním se dostanou na hranici která je už neúnosná a dostanou se na opačnou hranici, kdy za tak předražené služby / zboží málokdo zaplatí. Také je zajímavá naše specialita - v celé evropě se sníží cena nafty a u nás se drží do dalšího "trendu" (špičkové hodnoty), ale když se všude v EU cena zvýší, u nás to přirozeně také roste. => u nás tedy cena POUZE roste kdežto v ostatních státech EU cena KOLÍSÁ.
Jedinou možností bude už jen defenestrace,nikoliv demonstrace. Takhle se nám jen smějou a budou smát dál,dokud nebudou mít kudlu na krku nebo zapíchlý vidle v prdeli. Tohle už se vážně nedá.
Všechno prodali,všechno rozkradli.+ty jejich symbolický platy,výhody a odměny. Sami si neškrtnou ani hovno a nás,co na jejich valení u koryt dělám,nás chtěj svlíknout z kůže.
Je to banda vandráků,která žije úplně mimo realitu. Brát dvě kila měsíčně a jednou ročně si dát odměnu 400,za to,co jsem odsouhlasil píčovin,mít služebák i s řidičem? No komu by se to nelíbilo.
Ale nabízí se otázka,jestli ti,co přijdou po nich,nebudou krást ještě 2x víc?
Za komačů se kradlo,ale pořád všechno bylo. Nepracovals? Zavřeli tě. Dneska tady dělá kdejaká verbež a všichni se divěj,že neni práce. Tohle tu dříve nebylo. Ale dneska už ani ty třešně s tim nic nesvedou.
Takže za mě verdikt zní,že tenhle stát pujde brzo do prdele a slavná EU dopadne jako kdysi SSSR.
Hauk
Všechno prodali,všechno rozkradli.+ty jejich symbolický platy,výhody a odměny. Sami si neškrtnou ani hovno a nás,co na jejich valení u koryt dělám,nás chtěj svlíknout z kůže.
Je to banda vandráků,která žije úplně mimo realitu. Brát dvě kila měsíčně a jednou ročně si dát odměnu 400,za to,co jsem odsouhlasil píčovin,mít služebák i s řidičem? No komu by se to nelíbilo.
Ale nabízí se otázka,jestli ti,co přijdou po nich,nebudou krást ještě 2x víc?
Za komačů se kradlo,ale pořád všechno bylo. Nepracovals? Zavřeli tě. Dneska tady dělá kdejaká verbež a všichni se divěj,že neni práce. Tohle tu dříve nebylo. Ale dneska už ani ty třešně s tim nic nesvedou.
Takže za mě verdikt zní,že tenhle stát pujde brzo do prdele a slavná EU dopadne jako kdysi SSSR.
Hauk
Akt. e28 525tds, e28 540i,e32 730i
Jirkoj-uplakánek, mimo realitu
.
Jirkoj-uplakánek, mimo realitu
Zlatý komunisti..pitrisek píše: Za komačů se kradlo,ale pořád všechno bylo. Nepracovals? Zavřeli tě. Dneska tady dělá kdejaká verbež a všichni se divěj,že neni práce. Tohle tu dříve nebylo. Ale dneska už ani ty třešně s tim nic nesvedou.
Všecko bylo, všichni pracovali, všichni se měli dobře..
.....
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
Sice to kapku zavání politikou, ale vezměme náhled na to, co se nám změnilo kolem silničního provozu po změně režimu:pitrisek píše:Jedinou možností bude už jen defenestrace,nikoliv demonstrace. Takhle se nám jen smějou a budou smát dál,dokud nebudou mít kudlu na krku nebo zapíchlý vidle v prdeli. Tohle už se vážně nedá.
Všechno prodali,všechno rozkradli.+ty jejich symbolický platy,výhody a odměny. Sami si neškrtnou ani hovno a nás,co na jejich valení u koryt dělám,nás chtěj svlíknout z kůže.
Je to banda vandráků,která žije úplně mimo realitu. Brát dvě kila měsíčně a jednou ročně si dát odměnu 400,za to,co jsem odsouhlasil píčovin,mít služebák i s řidičem? No komu by se to nelíbilo.
Ale nabízí se otázka,jestli ti,co přijdou po nich,nebudou krást ještě 2x víc?
Za komačů se kradlo,ale pořád všechno bylo. Nepracovals? Zavřeli tě. Dneska tady dělá kdejaká verbež a všichni se divěj,že neni práce. Tohle tu dříve nebylo. Ale dneska už ani ty třešně s tim nic nesvedou.
Takže za mě verdikt zní,že tenhle stát pujde brzo do prdele a slavná EU dopadne jako kdysi SSSR.
Hauk
1. Zrušení absolutního práva přednostní jízdy
- to je bez výhrad správně a těžko to bude někdo obhajovat.
2. Zavedení povinné přílby do 50 ccm
- zpočátku jsem trochu prskal, ale zvykl jsem si, za současné situace už bych to nechal.
3. Povinné svícení všech motocyklů
- taktéž jsem to nebral jako přínos, ale budiž, motocykl je díky malému čelnímu profilu hůř vidět a jeho možnosti zrychlení jsou poměrně velké.
4. Povinné svícení tramvají
- to už za smysluplné nepovažuju, tramvaj má čelní profil velký.
5. Povinné svícení všech vozidel
- nesmysl. Např. v SRN dodnes nezavedeno.
6. Používání bezpečnostních pásů v obci
- to mi vcelku nevadí.
7. Změny ve skupinách řidičských průkazů a posouvání věkových hranic
- nesmysl, snůšky hovadin. Mimochodem - kdokoli s B může najednou frčet na bzíkadle s variátorem o 11 kW s nevyzpytatelnými reakcemi, ovšem na vražedného Mustanga s tříkvaltem sednout nesmí.
Hranice 24 let na nejvyšší skupinu A - snaha sejmout odpovědnost ze řidiče.
8. Možnost cyklisty "podjíždět" ostatní vozidla zprava, povinnost řidiče při vytvoření takto souběžně jedoucích kolon sledovat poměr vlastní rychlosti k cyklistovi a dle toho zapínat či vypínat levý blinkr
- výplod chorých mozků...
9. Zavedené a následně zrušené stříbrné evidenční nálepky
- typická ukázka, jak zesměšnit samotný úřad. Trestat ovšem nikdo nikoho nebude...
10. Zakotvení výslovného zákazu držení v ruce mobilních telefonů a jiných komunikačních prostředků řidičem za jízdy
- hloupý flastr. Řidič je povinen se věnovat řízení atd..., to již bylo ve vyhláškách stanoveno. Nebo tam snad ještě chybí, že se nesmí drbat za uchem? Už jsem měl konflikt s PČR, kdy jsem jim musel vyhrozit kriminální službou.
11. Cokoliv s nimi souvisejícího se zimní pneumatikami ve vyhlášce
- pitomost, flastr rádoby snímající odpovědnost z řidiče.
12. Zavádění nesmyslných rozměrů RZ na motocykly, zavedení a opětné zrušení RZ na mopedy
- vzorová ukázka stupidnosti, opět příklad sebezesměšnění úřadů.
(A ještě trochu dál od předpisů - zabavení ŘP těm, co neplatí alimenty.
Doporučuju se podívat, jak kdo hlasoval - ale to už jen opravdu na okraj).
* * * * *
Shrnuto - svobodemo volené orgány se v tomto dopouští hloupých chyb a prokazují své diletantství.
Málokdo z těch, co je volí, ovšem jejich počínání sleduje - takže ať si kdo chce nadává, ovšem ať se taky zeptá sám sebe, jak rozhoduje sám a zda vyžaduje něco přímo po těch figurkách, co tam sebí a které případně volil.
.
Jezdil jsem celoročně na stejných gumách za jakýchkoli povětrnostních podmínek na Š-1xx, 1203, VAZ 21xx apod. a s rychlostními průměry (snad mimo dálnic) stejnými jako jezdím v současné době - a BEZ jediné kolize.Marosh píše:Za tímhle není nic jiného než lobby pneumatikářů. Prodají dvakrát tolik a dvakrát ročně mají přezouvací žně.
A stejně tak jezdily miliony jiných...
Však mě taky přijde nesmyslné upravovat to v zákoně. V zimě jsem často v Jizerkách a přezout se mi prostě vyplatí, protože ten kopec u chalupy (který je maximálně prohrnutý) ten rozdíl v letním a zimním obutí dokáže vysvětlit dostatečně. Ale jsou lidé co jezdí řekněme mezi Otrokovicemi a Uherským Hradištěm, kde je placka a sníh tam znají jen z vyprávění a pro ty je to naprostá blbost. Nicméně pokud pracují v Barumu, tak jsou asi rádi. 
Se mi libi jak kazdy vypravi ze pred 20 lety porad jezdil na jednech gumach, jenze tehda to byly gumy ktere nebyly delane ciste na zimu a na leto. V porovnani s dnesnima letnima gumama, byly mekci a proto jaks taks fungovaly i v zime, ale ten kdo jedzi dnes na letnich v zime, je blbec a jenom zbytecne ohrozuje ostatni.
Bylo snad něco špatně na gumách pro každý počasí?kouBaMW píše:Se mi libi jak kazdy vypravi ze pred 20 lety porad jezdil na jednech gumach, jenze tehda to byly gumy ktere nebyly delane ciste na zimu a na leto. V porovnani s dnesnima letnima gumama, byly mekci a proto jaks taks fungovaly i v zime, ale ten kdo jedzi dnes na letnich v zime, je blbec a jenom zbytecne ohrozuje ostatni.
Je podle tebe fajn tohle pitomý nařízení, díky kterýmu třeba se starou Octavií z 60. let teď nesmím v určitým období vůbej vyjet?
Pokud někdo používá nevhodný sezonní pneumatiky, je to jeho problém a jeho riziko.
Kdyby fungoval represní mechanismus správně, nebylo by tolik pitomců - dostal by trest za zavinění nehody a šmytec. Jestli volal mobilem, měl na autě nějaký nevhodný gumy, hrabal se ve spolujezdkyni - jeho mínus, zavinil a šmytec. Ŕidič musí být veden k vlastní odpovědnosti, nikoli ji z něj snímat.
Však i v dnešní době si můžete koupit celoroční pneumatiky, který nebudou odporovat zákonům v zimě a dá se na nich jezdit i v létě... To, že letní jsou v létě lepší a zimáky v zimě jsou taky lepší je věc jiná.
F10 530d '10
Alpina B10 3.5/1 Nr.555 '92
E30 324d '86
E36 328i compact
E81 118d '08
EX: BMW 316i Delphin Metallic
Alpina B10 3.5/1 Nr.555 '92
E30 324d '86
E36 328i compact
E81 118d '08
EX: BMW 316i Delphin Metallic



