Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Mao
- Příspěvky: 754
- Registrován: 25. 02. 2003 16:30
- Bydliště: Zmrdville
Příspěvek
od Mao » 15. 10. 2004 11:34
Robert píše:Mao píše:Robert píše:Myslím, že větší rozdíl než ve spotřebě poznáš až pujdeš na poštu se složenkou za poviný ručení

tak to bych se hádal, pokud platíš měsíčně tak to zas až taková palice nejni...

Je přece uplně jedno jestli platíš měsíčně, nebo jednou za rok. Pořád platíš o 4litry víc než u 4válu a to je u většiny (vyjma těch co projezděj 4tis a víc mšíčně) nezanedbatelná položka.
O to asi "chudýmu studentovy" pujde víc. Ten asi neprojezdí 5tis měsíčně.
Chudej student je v souvislosti s BMW dost ftipnej termín....zvlášť když dotyčnej uvažuje o 325i kde je dražší všechno
4 tisíce ročně/12 měsíců je cca 350 CZK měsíčně....to už snad dohromady dá a za to svezení to stojí
já to beru z pohledu že ať máš kolik máš, stejně to vždycky utratíš a je jenom otázkou za co
member of zewl crew
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 15. 10. 2004 12:06
4000,- ročně za 2.5i?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 15. 10. 2004 13:08
ja sem taky chudej student a mel sem BMW, auto me prislo na 20 tisic porizovaci cena a pak asi dalsich 20 tisic spojeny vydaje za jeden rok to neni zas tolik ani na chudeho studenta..BMW uz neni synonymem pro pul milionu
ale povinny ruceni me teda sralo..platil sem 1926 kazdy 3 mesice a to sem byl u CPP ktera to ma jeste nejlevnejsi a mel sem bonus 5%
ale zase kdyz sem se pak svezl tak ve me vznikl pocit ze to stoji za to

----------------------:)
-
Mao
- Příspěvky: 754
- Registrován: 25. 02. 2003 16:30
- Bydliště: Zmrdville
Příspěvek
od Mao » 15. 10. 2004 15:45
Záchvat píše:4000,- ročně za 2.5i?
přesněji řečeno....o 4000,- ročně víc...tzn. o 350 CZK měsíčně víc
member of zewl crew
-
Seba325iX
- Příspěvky: 94
- Registrován: 25. 08. 2004 09:11
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Seba325iX » 15. 10. 2004 16:29
Jen namátkou u ČPP to není ani 3000,-
- se zdvihovým objemem válců nad 1350 ccm do 1850 ccm včetně
4 776,- 4 537,- 4 298,-
- se zdvihovým objemem válců nad 1850 ccm do 2500 ccm včetně
7 653,- 7 270,- 6 888,-
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 15. 10. 2004 18:28
Seba325iX píše:Jen namátkou u ČPP to není ani 3000,-
- se zdvihovým objemem válců nad 1350 ccm do 1850 ccm včetně
4 776,- 4 537,- 4 298,-
- se zdvihovým objemem válců nad 1850 ccm do 2500 ccm včetně
7 653,- 7 270,- 6 888,-
pokud platis jednou za rok ale pulrocne ti prictou 2%
ctvrtrocne ti prictou 6% a pokud to budes platit mesicne tak kdo vi kolik nakonec zaplatis

----------------------:)
-
Dymak
- Příspěvky: 567
- Registrován: 24. 07. 2003 18:02
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Dymak » 17. 10. 2004 10:16
Mao píše:paradoxně mám nižší spotřebu při plně obsazenym autě než při prázdnym
jo jo, toho sem si taky všim, sice mi to nejde na rozum, ale je to tak

(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 17. 10. 2004 23:01
Dymak píše:Mao píše:paradoxně mám nižší spotřebu při plně obsazenym autě než při prázdnym
jo jo, toho sem si taky všim, sice mi to nejde na rozum, ale je to tak

No to bude asi tym, ze s plnym autom ludi ideme normalne a teda uspornejsie, kdezto ked idem sam, tak tomu davam kotel furt.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Mao
- Příspěvky: 754
- Registrován: 25. 02. 2003 16:30
- Bydliště: Zmrdville
Příspěvek
od Mao » 18. 10. 2004 11:49
Max-Max píše:Dymak píše:Mao píše:paradoxně mám nižší spotřebu při plně obsazenym autě než při prázdnym
jo jo, toho sem si taky všim, sice mi to nejde na rozum, ale je to tak

No to bude asi tym, ze s plnym autom ludi ideme normalne a teda uspornejsie, kdezto ked idem sam, tak tomu davam kotel furt.

Tak to je alespoň v mym případě úplně scestná úvaha
Při +/- stejném stylu jízdy ( třeba dálnice tak 170 - 180 km/h ) je prostě spotřeba nižší a zátah motoru subjektivně plynulejší
member of zewl crew