Smazat
Tady je takovej soupis věci co o autě je třeba vědět:
Vyrobeno 8/88, najeto cca 240 000 km, koupeno s 211 000 km (vše dle tacho, nicméně stav podvozku odpovídal), STK do 2/2011
Výbava:
Velký samosvorný diferenciál (poměr neznámý podle ETK 3,91, není na něm štítek a na víku je prasklé oko pro SB – potřeba vyměnit, prozatímně opraveno klecí z pásoviny)
Sportsitze – spolujezdcova TOP stav. Řidičova byla potrhaná a je opravovaná a vrže. Skládám jednu další dobrou (řidičovu).
Volant Sportlederkrad
Check control + malý BC – částečně vyteklý display
Tažné zařízení na 1200 kg – montované dodatečně ale originál Westfalia, zapsáno v TP
Šíbr – nefunkční, koroze plechu, nicméně do auta neteče
Dvojitá roletka kufru (stav průměrný)
ABS (odpojeno – nemám ho rád + v dokladech zapsáno, že auto je bez ABS)
Tónovaná skla (kromě předního, již měněno - pavouk od předjíždějícího vozu)
Imitace dřevěného obložení vozu
Přední okna + zrcátka v elektrice
Třídílná ALU rozpěra předních tlumičů
Rádio Blaupunkt Vacouver CD36
Klady:
Olej + olejový a vzduchový filtr měněny po 10 000 km, používán olej Kuttenkeuler Galaxis Extra II 10W40 (teď je auto před výměnou oleje). Spotřeba vody neměřitelná – za 2 a ¼ roku co auto mám jsem dolíval asi 2 dcl ale proběhla výměna reduktoru a něco vyteklo), brzdová kapalina neubývá, spotřeba oleje 0,5 – 0,7 litru na 1000 km (nevím přesně, až se rozsvítí check, doleju litr a mám tak na 1500 km pokoj). Skelet auta se nezdá bouraný, nisníky bez svárů a stopách po rovnání. Já s autem neboural kromě jednoho skoku do pole – po něm následovala repase přední nápravy a je trochu pomuchlán jeden blatník.
1) Rozvody + palec a víčko rozdělovače + chladící směs + axiální táhla řízení + čepy řízení + geometrie – ve 212 000 km. Měněny též ramena ale u dlouhých čepů (do nápravnice) jsou už KO prachovky a je potřeba znovu výměna (20 000)
2) Repase zadní nápravy – nové pakny ručky, repase třmenů, nové kotouče, silentbloky ramen, silentblok nápravnice, ložiska, manžety poloos + nová náplň kloubů, silentblok diferenciálu. Vyvařena koroze v zadních podbězích, podběhy a spodek nastříkán bitumenovým nástřikem, nové držáky výfuku – vše cca ve 215 000 km. (15 000)
Nyní (241 000 km) nové čepy + siláče ramen vepředu, olej (Total 10W40 + filtr) + benzínové čerpadlo
3) Nové uložení zadních tlumičů + zadní pružiny E36 + dobré zadní tlumiče M-technic + zadní dorazy FE Combi (tužší zadek) (cca 1500)
4) Vyměněna váha vzduchu (původní měla rozštělovanou směs a střelil mi do ní plyn – vyrazilo to spodní víko)
5) Výměna parabol v potkávacích světlometech za nové origo Hella + žárovky Philips Night vision (+55% světla) (cca 5000)
6) Výměna kostí předního stabilizátoru (původní KO, separovaná guma od vnitřku) + „prozatímní“ nahození předních 45 mm phersonů s origo 6V pružinami (k autu původní Phersony s M-technic pružinami, jeden tlumič totálně KO, ložisko na jednom Phersonu to má taky pravděpodobně za sebou) – investováno cca 1000
7) Nová autobaterie – kupována 11/2009 12V/55Ah (1500)
8 ) Nová spojka (cca 225 000 km) – přítlačák + ložisko, lamela repas, přetěsněná převodovka (gufero předlohový hřídel, gufero unašeč kardanu, gufero řazení, olej neměněm – neměl jsem klíč, olej dám k autu (cca 4000)
9) Nové brzdy – před 3000 km nové všechny kotouče + destičky (vzadu kotoute TRW, destičky TRW, vepředu kotouče TRW, destičk AP Lockheed) (cca 5000)
Zápory:
1) Koroze – Pertl řidičových dveří dost, pertl spolujezdcových dveří méně, páté dveře dost, přední kostky – ridičova dost, spolujezdcova silně – zatím zakonzervováno ale potřeba udělat. Přední blatníky – spodky KO, potřeba vyměnit oba – mám sehnané můžu přidat k autu za 500 Kč/ks – druhovýroba ale už byly napasovány, vnitřek ošetřen základovou barvou + nátěrem BODY 930, vnějšek pouze v základovce. Jinak na autě hodně orezlin – nakládací hrana kufru, kousíček zadního blatníku, přední čelo, orezliny na prazích
2) V diferenciálu občas zaškrundá – při pomalu projížděné zatáčce nebo na kruháku, dělal jsem kvůli tomů GO zadní nápravy, dost se to zlepšilo ale zvuky jsou stále patrné.
3) Pazvuky – u čalounění kufru jsou na jedněch dvířkách ulomené nožičky, na nerovnostech to vrže + píská ložisko ventilátoru na první a druhou rychlost + je opravovaný jeden držáky roletky kufru (ulomen)
4) Spotřeba oleje – minimálně toho půl litru na 1000 km si to vezme. Pravděpodobně by to v budoucnu chtělo udělat repas hlavy ale auto jede pěkně. Úniky oleje motoru jdou vidět, jde to někde odzhora, nicméně loužičky auto nenechává ale těsnění pod vanou je ještě origo, takže dobnej problém bude asi i tam. Jinak kolem klikovky, vačky, řemenice ap je sucho.
5) Zadní stěrač – občas se zasekává, hlavně v zimě, bude chtít ho minimálně promazat a ostřikovač nefunguje – pořád se ucpávají trysky.
6) Zámek řidiče – zamykám a odmykám od spolujezdce, řidičův zámek jde strašně těžko – bude chtít ho vyčistit a promazat nebo dát DO a bude pokoj.
7 ) Vzadu u spolujezdce jde těžko spouštět okýnko + ve dveřích něco chrastí – pravděpodobně uvolněný bowden od okna
Je asi v háji spojovací tyčka řízení, volant šel hrozně ztuha, kloub jsem rozhýbal a promazal ale už zas to je nic moc, takže to bude chtít výměnu. Pokud kloubek seženu, vyměbním ho ještě před prodejem nebo přidám k autu.
Vyrobeno 8/88, najeto cca 240 000 km, koupeno s 211 000 km (vše dle tacho, nicméně stav podvozku odpovídal), STK do 2/2011
Výbava:
Velký samosvorný diferenciál (poměr neznámý podle ETK 3,91, není na něm štítek a na víku je prasklé oko pro SB – potřeba vyměnit, prozatímně opraveno klecí z pásoviny)
Sportsitze – spolujezdcova TOP stav. Řidičova byla potrhaná a je opravovaná a vrže. Skládám jednu další dobrou (řidičovu).
Volant Sportlederkrad
Check control + malý BC – částečně vyteklý display
Tažné zařízení na 1200 kg – montované dodatečně ale originál Westfalia, zapsáno v TP
Šíbr – nefunkční, koroze plechu, nicméně do auta neteče
Dvojitá roletka kufru (stav průměrný)
ABS (odpojeno – nemám ho rád + v dokladech zapsáno, že auto je bez ABS)
Tónovaná skla (kromě předního, již měněno - pavouk od předjíždějícího vozu)
Imitace dřevěného obložení vozu
Přední okna + zrcátka v elektrice
Třídílná ALU rozpěra předních tlumičů
Rádio Blaupunkt Vacouver CD36
Klady:
Olej + olejový a vzduchový filtr měněny po 10 000 km, používán olej Kuttenkeuler Galaxis Extra II 10W40 (teď je auto před výměnou oleje). Spotřeba vody neměřitelná – za 2 a ¼ roku co auto mám jsem dolíval asi 2 dcl ale proběhla výměna reduktoru a něco vyteklo), brzdová kapalina neubývá, spotřeba oleje 0,5 – 0,7 litru na 1000 km (nevím přesně, až se rozsvítí check, doleju litr a mám tak na 1500 km pokoj). Skelet auta se nezdá bouraný, nisníky bez svárů a stopách po rovnání. Já s autem neboural kromě jednoho skoku do pole – po něm následovala repase přední nápravy a je trochu pomuchlán jeden blatník.
1) Rozvody + palec a víčko rozdělovače + chladící směs + axiální táhla řízení + čepy řízení + geometrie – ve 212 000 km. Měněny též ramena ale u dlouhých čepů (do nápravnice) jsou už KO prachovky a je potřeba znovu výměna (20 000)
2) Repase zadní nápravy – nové pakny ručky, repase třmenů, nové kotouče, silentbloky ramen, silentblok nápravnice, ložiska, manžety poloos + nová náplň kloubů, silentblok diferenciálu. Vyvařena koroze v zadních podbězích, podběhy a spodek nastříkán bitumenovým nástřikem, nové držáky výfuku – vše cca ve 215 000 km. (15 000)
Nyní (241 000 km) nové čepy + siláče ramen vepředu, olej (Total 10W40 + filtr) + benzínové čerpadlo
3) Nové uložení zadních tlumičů + zadní pružiny E36 + dobré zadní tlumiče M-technic + zadní dorazy FE Combi (tužší zadek) (cca 1500)
4) Vyměněna váha vzduchu (původní měla rozštělovanou směs a střelil mi do ní plyn – vyrazilo to spodní víko)
5) Výměna parabol v potkávacích světlometech za nové origo Hella + žárovky Philips Night vision (+55% světla) (cca 5000)
6) Výměna kostí předního stabilizátoru (původní KO, separovaná guma od vnitřku) + „prozatímní“ nahození předních 45 mm phersonů s origo 6V pružinami (k autu původní Phersony s M-technic pružinami, jeden tlumič totálně KO, ložisko na jednom Phersonu to má taky pravděpodobně za sebou) – investováno cca 1000
7) Nová autobaterie – kupována 11/2009 12V/55Ah (1500)
8 ) Nová spojka (cca 225 000 km) – přítlačák + ložisko, lamela repas, přetěsněná převodovka (gufero předlohový hřídel, gufero unašeč kardanu, gufero řazení, olej neměněm – neměl jsem klíč, olej dám k autu (cca 4000)
9) Nové brzdy – před 3000 km nové všechny kotouče + destičky (vzadu kotoute TRW, destičky TRW, vepředu kotouče TRW, destičk AP Lockheed) (cca 5000)
Zápory:
1) Koroze – Pertl řidičových dveří dost, pertl spolujezdcových dveří méně, páté dveře dost, přední kostky – ridičova dost, spolujezdcova silně – zatím zakonzervováno ale potřeba udělat. Přední blatníky – spodky KO, potřeba vyměnit oba – mám sehnané můžu přidat k autu za 500 Kč/ks – druhovýroba ale už byly napasovány, vnitřek ošetřen základovou barvou + nátěrem BODY 930, vnějšek pouze v základovce. Jinak na autě hodně orezlin – nakládací hrana kufru, kousíček zadního blatníku, přední čelo, orezliny na prazích
2) V diferenciálu občas zaškrundá – při pomalu projížděné zatáčce nebo na kruháku, dělal jsem kvůli tomů GO zadní nápravy, dost se to zlepšilo ale zvuky jsou stále patrné.
3) Pazvuky – u čalounění kufru jsou na jedněch dvířkách ulomené nožičky, na nerovnostech to vrže + píská ložisko ventilátoru na první a druhou rychlost + je opravovaný jeden držáky roletky kufru (ulomen)
4) Spotřeba oleje – minimálně toho půl litru na 1000 km si to vezme. Pravděpodobně by to v budoucnu chtělo udělat repas hlavy ale auto jede pěkně. Úniky oleje motoru jdou vidět, jde to někde odzhora, nicméně loužičky auto nenechává ale těsnění pod vanou je ještě origo, takže dobnej problém bude asi i tam. Jinak kolem klikovky, vačky, řemenice ap je sucho.
5) Zadní stěrač – občas se zasekává, hlavně v zimě, bude chtít ho minimálně promazat a ostřikovač nefunguje – pořád se ucpávají trysky.
6) Zámek řidiče – zamykám a odmykám od spolujezdce, řidičův zámek jde strašně těžko – bude chtít ho vyčistit a promazat nebo dát DO a bude pokoj.
7 ) Vzadu u spolujezdce jde těžko spouštět okýnko + ve dveřích něco chrastí – pravděpodobně uvolněný bowden od okna
Naposledy upravil(a) Gabo dne 11. 04. 2010 09:42, celkem upraveno 6 x.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Naposledy upravil(a) Gabo dne 07. 03. 2010 20:02, celkem upraveno 1 x.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Naposledy upravil(a) Gabo dne 07. 03. 2010 20:01, celkem upraveno 1 x.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Včera nějak zablblo čerpadlo a auto nešlo na benzín nastartovat, teď už zase v pohodě. A začalo jít nějak ztěžka točit volantem. Njn. Jinak cenu při prodeji si představuju tak na 25 000, možná výměna za něco jiného ale bez mého doplatku.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Zítra bude asi nové (čti fungl nové) benzínové čerpadlo a přes víkend repasovaná ramena.
Jinak možná výměna za toura v hochnóbl stavu stavu nebo E34 (tour nebo sedan nezáleží)/E32 v hochnobl stavu, LPG vítáno velmi velice, můj doplatek je jasnej ...
Jinak možná výměna za toura v hochnóbl stavu stavu nebo E34 (tour nebo sedan nezáleží)/E32 v hochnobl stavu, LPG vítáno velmi velice, můj doplatek je jasnej ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Čepy + SB ramen po výměně, nové benzínové čerpadlo. Olej je ted pře výměnou, dám k autu (Total 10W40) nebo ještě vyměnim. Aktuální cenová představa je cca 20 000 + dohoda. K autu bude navíc sada LPG pro montáž a legalizaci nebo LPG nechám vyndat a vyšktrnout z dokladů
Naposledy upravil(a) Gabo dne 06. 04. 2010 22:43, celkem upraveno 1 x.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA