Prodej dílů na BMW jiného typu, než je E30
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 31. 01. 2010 16:51
Prodám věci na přestavbu M20B25 na M20B28 (z 2.5 postavíte 2.8 ).
Sada ojnic s pístama z M20B20

Cena: 600Kč
Klikovku z M52B28

Cena: 1000Kč
Chip se softem laděným přímo na M20B28 od jednoho člena z UK E30 fóra. Dal by se určitě použít i pro ostrou ETU 2.7i.

Cena: 2000Kč
Naposledy upravil(a)
BOOST dne 07. 02. 2010 21:48, celkem upraveno 1 x.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
KASPAR
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 07. 09. 2007 10:38
- Bydliště: PRAHA
Příspěvek
od KASPAR » 01. 02. 2010 10:20
zajímavá cena tý klikovky

-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 05. 02. 2010 14:50
Vačka prodaná, zbytek aktual, ceny na dohodě.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 07. 02. 2010 21:48
Aktualizace cen.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
Lukša
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 09. 03. 2008 18:02
- Bydliště: WallachianKingdom
Příspěvek
od Lukša » 08. 02. 2010 16:56
co dalsiho nutno sehnat nebo upravit pro kliku z m50 do m20?jak s rozvodama????
-
Bmaniak
- člen E30.cz
- Příspěvky: 294
- Registrován: 31. 08. 2009 19:45
- Bydliště: okolo Vsetína
Příspěvek
od Bmaniak » 08. 02. 2010 19:36
jj taky by me to zajimalo

jinak sorry za otazky ale nedokazu si to predstavit..
E61 525D
ex E34 525i
ex Škoda Octavia 66kw
ex Škoda favorit Van+
ex Škoda 105 (136favorit)
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 08. 02. 2010 21:19
Klikovka z M52B28 sedne do bloku M20 naprosto bez úprav. Jdiný co se musí vyrobit, je kroužek v místě, kde je přední gufero, protože tam je klika menšího průměru. Na ní se použijí ojnice 130mm, což je buď 2.0 M20 nebo ETA a origo písty z M20B25 a je z toho 2.8. Potom se doporučuje líznout blok o 0.5mm a má to kompresní poměr 9.7:1. Ještě lepší je použít ojnice a písty z M54B30 (330i E46) a nemusí se ani frézovat blok a kompresní poměr je potom 10.4:1. Rozvody zůstávají původní, pro první variantu s dílama z M20 je lepší koupit štelovací kolo na vačku, ale dá se to prý i bez něj. Potom dát nějaký svody a další úpravy jako kanály v hlavě, klapkový sání atd. už je na úvaze každého soudruha.

Edit: na tom obrázku výše je klikovka z M52B28 v M20 bloku.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
Bmaniak
- člen E30.cz
- Příspěvky: 294
- Registrován: 31. 08. 2009 19:45
- Bydliště: okolo Vsetína
Příspěvek
od Bmaniak » 08. 02. 2010 21:37
aha:) snazil sem se tu najit jestli to nekdo resil ale nic... tak jak sem to cetl zacinam mit chut zacit experimentovat:) nejvetsi problem ve vsem jsou penize...
E61 525D
ex E34 525i
ex Škoda Octavia 66kw
ex Škoda favorit Van+
ex Škoda 105 (136favorit)
-
Lukša
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 09. 03. 2008 18:02
- Bydliště: WallachianKingdom
Příspěvek
od Lukša » 09. 02. 2010 15:03
nemá náhodou m50 rozvody poháněné řetězem?
do bloku z ety dám pak ojky+ písty z m20 b20, líznout blou o 0,5 a s klikou z m50 to bude 2,8???
-
DoDo
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 23. 09. 2006 22:13
- Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)
Příspěvek
od DoDo » 09. 02. 2010 15:34
luksa píše:nemá náhodou m50 rozvody poháněné řetězem?
do bloku z ety dám pak ojky+ písty z m20 b20, líznout blou o 0,5 a s klikou z m50 to bude 2,8???
na první otázku odpověděl boost výše - je potřeba to upravit
na tu druhou ostatně taky
koukni na e30.de, je to tam moc hezky vysvětlený (blok z ety je stejnej jako z 2,5, ojnice z 2,0 stejný jako z ety)
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 09. 02. 2010 15:53
luksa píše:nemá náhodou m50 rozvody poháněné řetězem?
do bloku z ety dám pak ojky+ písty z m20 b20, líznout blou o 0,5 a s klikou z m50 to bude 2,8???
Má, proto schodíš dolu řetězový kolo a v tom místě je klikovka u M52 užší, proto se dodělává ten kroužek, aby si měl v tom místě klikovku o průměru jako M20, aby ti těsnilo gufero.
Použiješ naprosto sériovou 2.5 M20 a akorát v bloku vyměníš ojnice s klikovkou. Klikovku dáš z M52B28 a ojnice buď z 2.0 M20 nebo z ETY, oboje jsou 130mm dlouhé. Písty použiješ sériové a lízneš blok o 0.5mm. V lepším případě seženeš ojnice s pístama z M54B30 a nemusíš ani nechat líznout blok a budeš mít ještě vyšší kompresi.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 12. 02. 2010 15:13
Takže zbytek věcí zarezervován.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
Lukša
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 09. 03. 2008 18:02
- Bydliště: WallachianKingdom
Příspěvek
od Lukša » 15. 02. 2010 07:13
parada už rozumím a chápu
tak kdyby to nevyšlo, kliku bych bral

-
Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
Příspěvek
od Chuck47 » 25. 02. 2010 22:23
jaký může být přibližně výkon s pístama z té m54?

Mazda Miata 1.8 Moss MP45
-
MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 25. 02. 2010 22:41
Chuck47 píše:jaký může být přibližně výkon s pístama z té m54?
udajne pres 210 koni

s pistama M20 neco pres 200 ... uz to nekdo postavte a zmerte

-
BMWHanz
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 08. 10. 2008 16:03
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od BMWHanz » 25. 02. 2010 22:46
jakmile se vrati boost z hor a preberu si to, tak jdu do toho

-
Pů
- člen E30.cz
- Příspěvky: 4253
- Registrován: 15. 04. 2008 15:32
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Pů » 25. 02. 2010 22:55
BMWHanz píše:jakmile se vrati boost z hor a preberu si to, tak jdu do toho

Už je doma

-
Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
Příspěvek
od Chuck47 » 25. 02. 2010 23:33
MattyX píše:Chuck47 píše:jaký může být přibližně výkon s pístama z té m54?
udajne pres 210 koni

s pistama M20 neco pres 200 ... uz to nekdo postavte a zmerte

sakra, to je výzva


Mazda Miata 1.8 Moss MP45
-
BMWHanz
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 08. 10. 2008 16:03
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od BMWHanz » 26. 02. 2010 12:11
Pů píše:BMWHanz píše:jakmile se vrati boost z hor a preberu si to, tak jdu do toho

Už je doma

vsak uz jsem s nim taky domluveny (:
-
BobbySD
- Příspěvky: 2200
- Registrován: 25. 02. 2007 13:00
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od BobbySD » 26. 02. 2010 12:30
tech 328cek tu bude jak hub po desti
