Hravé autíčko
Hravé autíčko
Čím více sleduju videa s E30 M3, tím více mám dojem, že tak hravé a přitom poslešné auto nevytvořila (a už nevytvoří) nikdy žádná jiná automobilka...
http://www.youtube.com/watch?v=a5f6drHnWAU
http://www.youtube.com/watch?v=a_cpVppo ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=a5f6drHnWAU
http://www.youtube.com/watch?v=a_cpVppo ... re=related
na tom druhym videu ma krasnej zvuk zajialo by me jak toho docilyl
koukal jsem jeste na toto http://www.youtube.com/watch?v=PyCcAPCK ... re=related
borcovi jak to ustrelilo na tricaty sekunde tak mel co delat
koukal jsem jeste na toto http://www.youtube.com/watch?v=PyCcAPCK ... re=related
borcovi jak to ustrelilo na tricaty sekunde tak mel co delat
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
ja bych rekl ze i hlavne karbonový saní takto zvučíARMAN píše:alpha NScratchy píše:na tom druhym videu ma krasnej zvuk zajialo by me jak toho docilyl

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Moc pekny, ale prave rally mi evokujou spis ctyrkolky skupiny B (Audi S1, 205 Ti16, Lancie), M3ka je pro me spis takovej okruhac.
Ale na asfaltu nebyla uplne marna http://www.youtube.com/watch?v=wwkDODWIb_o
Ale na asfaltu nebyla uplne marna http://www.youtube.com/watch?v=wwkDODWIb_o
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
No alpha N a odstraneni prutokomerice +karbonovy sani idealni vec na jezdeni po normalnich silnicichScratchy píše:Tak to tam naimplantuj tak a bude to jeste vetsi dabel nez je tedFikux píše:Alpha N kit a karbonový sání jdou ruku v ruce
Už se nemůžu dočkat až se bude dát zase vyjet a užít si tu lehkost a svižnost



Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Já do toho motoru nechci zas tak moc zasahovat dokud funguje jak má
navíc to neni zrovna levná sranda a údajný odladění elektroniky taky neni zrovna sranda ... takže možná příští rok
zatim mi bohatě vystačuje, jak to funguje teď. Hlavně se teď těšim na ty sedačky a pásy a na to první nastartování po takový dlouhý době 



Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"
dost bi ma zaujmalo kolko z tych aut co sa prezentuju na zavodoch ako m3 su aj naozaj cistokrvne m3 a ne len e30 preplacana laminatmi.....
tak moc sa nerozplivajte na m3...v podstate pozerate na obratnost e30 z pozmenenou motorizaciou a laminatmi

tak moc sa nerozplivajte na m3...v podstate pozerate na obratnost e30 z pozmenenou motorizaciou a laminatmi



šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
a hlvane okruhove / zavodne podvozky su cenovo uplne ine dimenzie a so seriou to nema uz vela spolocne, nech uz za seriu berieme hoci aj M3sys325i píše:dost bi ma zaujmalo kolko z tych aut co sa prezentuju na zavodoch ako m3 su aj naozaj cistokrvne m3 a ne len e30 preplacana laminatmi.....
tak moc sa nerozplivajte na m3...v podstate pozerate na obratnost e30 z pozmenenou motorizaciou a laminatmi![]()
![]()
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
PeteBMW píše:Jaja i tak je to obratnost hodna úcty. Ne nadarmo E30 M3 (seriová verze) vyhrála test (časopis SPEED tuším) o nejlepší M3 ever... Je to i někde na tomto fóru. Jednou si to zkusím sám.HeHE
no hej......ale aj tak mi ten test pripadal jak cena za nostalgiu......nemoze predsa stara m3 porazit najnovsie systemi v autach ktore priniesla tato doba a modernizacia.........
bol to taky nostalgicky test niekdajsej slavy divizie M....
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
No hej... A četl jsis ten test? Vlastně tam psali, že díky těm všem systémum se dnešní M3 odcizuje řidiči, kdežto v E30 M3 je řidič v simbióze s autem - je přímo součást auta. Auto poslouchá přímo jeho pokyny a nefiltruje je přes 3 procesory které vyhodnotí, jestli to co řidič chce vůbec povolí... A díky lehoučké váze ti E30 M3 povolí (skoro) všechno. Dnešní M3 E92 je silná,to jo - kurevsky silná, napěchovaná elektronikou, ale jeto brontosaurus. A kde je ta radost z lehkosti? PURE FUN? Přečti si ten test a možná pochopíš proč emoce porazily procesoryvsys325i píše:PeteBMW píše:Jaja i tak je to obratnost hodna úcty. Ne nadarmo E30 M3 (seriová verze) vyhrála test (časopis SPEED tuším) o nejlepší M3 ever... Je to i někde na tomto fóru. Jednou si to zkusím sám.HeHE
no hej......ale aj tak mi ten test pripadal jak cena za nostalgiu......nemoze predsa stara m3 porazit najnovsie systemi v autach ktore priniesla tato doba a modernizacia.........
bol to taky nostalgicky test niekdajsej slavy divizie M....

Asi tak. Podle mně je taky 3,14čovina tvrdit, že E30 je opravdu the best co se M3 týče...sys325i píše:vysledny cas na preteku je realnejsia hodnota ako procesory porazili nostalgiu ale jedincom sa to nepaci a tak nostalgicky tvrdia ze e30 m3 je best fun..../klamu sami seba/


No smoke, no fun...


Nechte se svézt dobrým Caterhamem a není co řešit.
Když člověk sežene auto se "závodním charakterem" - tj. úpravy podvozku, motoru ap. - např. Ford Cosworth, udělaný Lancie, Audi ap.. - a takový auta se taky dají sehnat, tak to bude zase o něčem úplně jiným než sériovky a tyhle auta prostě mají určitou nostalgii.
Myslím, že třeba na amatérské závody je M3 E30 skoro až škoda a s e36 by člověk jezdil líp.
Když člověk sežene auto se "závodním charakterem" - tj. úpravy podvozku, motoru ap. - např. Ford Cosworth, udělaný Lancie, Audi ap.. - a takový auta se taky dají sehnat, tak to bude zase o něčem úplně jiným než sériovky a tyhle auta prostě mají určitou nostalgii.
Myslím, že třeba na amatérské závody je M3 E30 skoro až škoda a s e36 by člověk jezdil líp.